آغاز چیدن گل محمدی در گلستان میمه

2016-05-15
402 بازدید

برای دوست عزیزی پیامک زدم : امروز روز اول گل چیدن در گلستان است . من حتما این روز را به خاطر می سپارم و شما هم . او که اهل ذوق هم هست نوشت : شک نکنید حتما این روز را تا ابد و یک به خاطر می سپارم  . یک شنبه بیست و ششم […]

۲۰۱۶۰۵۱۵_۰۸۲۲۱۱

برای دوست عزیزی پیامک زدم : امروز روز اول گل چیدن در گلستان است . من حتما این روز را به خاطر می سپارم و شما هم . او که اهل ذوق هم هست نوشت : شک نکنید حتما این روز را تا ابد و یک به خاطر می سپارم  . یک شنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه نود و پنج . روز اول گل چیدن گلستان .

۲۰۱۶۰۵۱۵_۰۹۵۵۳۶

معمولا کارها مقاطع شوق انگیزی دارند و خستگی ها را زایل می کنند  و نقطه ی عطف محسوب می شوند . کشاورزی از این لحظات شادی بخش و بیاد ماندنی را بیشتر دارد .

۲۰۱۶۰۵۱۵_۰۹۵۶۲۸

اعتقاد من اینست که گلستان میمه دریچه ای به سوی رشد و توسعه ی این شهر است و در آینده با فعال شدن همه ی ظرفیتهایش نقش اصلی خود را در رشد و توسعه ایفا می کند . خوشبختانه این کار ارزشمند متعلق به اقشار مختلف مردم است و کار در آن منافع عمومی را تامین می کند .

۲۰۱۶۰۵۱۵_۰۹۵۶۵۴

سال گذشته علیرغم همه ی تنگناهایی که “رنج اولین قدم است ” ۱۰ هکتار از اراضی گلستان به غرس نهال گل محمدی اختصاص یافت و درختچه های بارور این باغداری دوست داشتنی امسال به بهره برداری رسید و بر اساس قرارداد تنظیم شده امروز کار چیدن گل محمدی در گلستان میمه آغاز شد . بدیهی است نمی شود انتظار داشت که محصول برداشت شده در سال اول اقتصادی باشد اما چشم اندازی را ترسیم می کند که بر امیدواری ها می افزاید . اهل خبره و مجربین گل کاری در مناطقی نظیر قمصر معتقدند سردی  زمستان و برودت بهاری هوای میمه از نظر کیفی و کمی محصول گل و گلاب میمه را دارای موقعیت ممتازی خواهد کرد . لازم به ذکر است عملکرد گل محمدی پس از اقتصادی شدن چهار تا شش تن در هکتار  با الگوی کشت با فاصله ی ردیفهای ۴ متری خواهد بود . تصاویر روز نخست چیدن گل در گلستان میمه را نشان می دهد .

۲۰۱۶۰۵۱۵_۰۹۵۰۱۰