آغاز بکار خانه ی امید سرای سالمندان میمه

2016-05-14
342 بازدید

ساختمان خانه ی امید سالمندان میمه پذیرای مدعوینی بود که آمده بودند تا تاسیس یکی از مجموعه های مردم نهاد بخش میمه را گرامی بدارند و از تلاشگرانی که بی ادعا یکی دیگر از ظرفیتهای شهر فرهنگی میمه را شکوفا کردند تقدیر و تشکر نمایند . مراسم با تلاوت قران و جشن خوانی اعیاد شعبانیه […]

ساختمان خانه ی امید سالمندان میمه پذیرای مدعوینی بود که آمده بودند تا تاسیس یکی از مجموعه های مردم نهاد بخش میمه را گرامی بدارند و از تلاشگرانی که بی ادعا یکی دیگر از ظرفیتهای شهر فرهنگی میمه را شکوفا کردند تقدیر و تشکر نمایند .

IMG_9966

مراسم با تلاوت قران و جشن خوانی اعیاد شعبانیه توسط آقای سهراب مقصودی آغاز و سپس  ،

IMG_9982

آقای اسماعیلی مجری مراسم به نمایندگی از خیریه گزارشی از خیریه ی بانوان امام حسن مجتبی ارائه کرد و اقدامات این خیریه در مدت کوتاه تاسیس را بر شمرد .

IMG_9984

در ادامه ی مراسم حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ی میمه با تاسی به آیات و روایات به اهمیت احترام به والدین و گرامی داشتن آنان بویژه در کهنسالی اشاره کرد و از تلاشهای خیرین و اقشار مختلف مردم و خیریه ی امام حسن مجتبی تقدیر و سپاسگزاری نمود .

IMG_9946

مجری جلسه در پایان اعلام کرد که آقایان علی جمالی ، دکتر بیکی حسن ، سجاد موسویزاده برای عضویت در هیئت مدیره ی احداث ساختمان سرای سالمندان اعلام آمادگی نموده اند وآقای عباسعلی گنجی نیز بعنوان مسئول هیئت مدیره انجام وظیفه خواهند کرد .

IMG_9948

همچنین  به پیشنهاد حاضرین آقای مهندس محمود سعیدیان نیز به جمع اعضای هیئت مدیره اضافه گردید تا این افراد بتوانند با جلب کمکهای خیرین نسبت به احداث ساختمان سرای سالمندان اقدام نمایند .

IMG_0001

لازم به ذکر است که ساختمان فعلی سرای سالمندان به مدت دو سال از طرف دانشگاه نوردانش به خانه ی امید اختصاص یافته است .

IMG_9949

در رابطه با راه اندازی سرای سالمندان از دکتر زمانی رئیس دانشگاه ، محمدرضا مقصودی و عباسعلی گنجی نیز تقدیر و تشکر گردید . بر اساس این گزارش در مراسم راه اندازی سرای سالمندان آقایان حسام خردمند مبلغ  ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ریال و آقایان عباسعلی جمالی و حاج احمد صانعیان هرکدام  ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال به احداث ساختمان سرا کمک کردند .

IMG_9972