گزارش مجمع عمومی و انتخابات گلستان میمه

2016-05-07
133 بازدید

جلسه ی مجمع عمومی شرکت گلستان میمه همزمان با روز بعثت نبی گرامی اسلام در تکیه ی حضرت ابوالفضل برگزار گردید . جلسه با تلاوت قران و عیدخوانی آقای بیکیان آغاز شد . با اعلام برنامه های جلسه توسط آقای غلامعلی اسماعیلی مجری مراسم ، دکتر اسدالله گرانمایه ، رئیس هیئت مدیره ی گلستان میمه […]

IMG_9614

جلسه ی مجمع عمومی شرکت گلستان میمه همزمان با روز بعثت نبی گرامی اسلام در تکیه ی حضرت ابوالفضل برگزار گردید .

IMG_9575

جلسه با تلاوت قران و عیدخوانی آقای بیکیان آغاز شد . با اعلام برنامه های جلسه توسط آقای غلامعلی اسماعیلی مجری مراسم ،

IMG_9592

دکتر اسدالله گرانمایه ، رئیس هیئت مدیره ی گلستان میمه به ایراد سخن پرداخت . وی با تبریک روز گرامی عید مبعث از حضور اعضای شرکت در جلسه ی مجمع تقدیر و تشکر کرد و آینده ی گلستان میمه را روشن و تاثیرگذار در رشد و پیشرفت و توسعه ی میمه دانست . رئیس هیئت مدیره ی گلستان میمه با خیر مقدم به مدعوین و مسئولین مختلف و اعضای شرکت از تلاشهای صادقانه ی اعضای محترم هیئت مدیره ی تعاونی سپاسگزاری کرد .

IMG_9600

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ی میمه به ایراد سخن پرداخت . وی با توجه به روز شانزدهم اردیبهشت سال یکهزار و سیصد و بیست و شش که شهرداری میمه تاسیس گردیده و جز ۸ شهرداری اول استان اصفهان بوده است ، این روز را روز میمه نامید و گفت : میمه با عناوین و ظرفیتها و آوازه های بلندی گره خورده است و باید با توجه به این پیشینه جایگاه رفیعی داشته باشد .

IMG_9694

امام جمعه ی بخش میمه در قسمت دیگری از سخنان خود به مهاجرت و بهم خوردن ترکیب جمعیت در این شهر اشاره کرد و یادآور شد که این ضایعه ی جمعیتی می تواند معضلات زیادی ایجاد کند . حجت الاسلام والمسلمین زمانی در ادامه یادآور شد که گلستان میمه نمونه ای روشن از خواستن ، توانستن است و حیف است وقتی میمه از منابع مهم آب و خاک بهره مند است از رشد و رفاه برخوردار نباشد .

IMG_9611

در ادامه آقای مهندس فرجی رئیس اداره ی تعاون شهرستان به ایراد سخن پرداخت و گفت گلستان جز طرحهای موفق ملی است و کارشناسان مختلف بر این نکته اذعان دارند . وی متذکر گردید که این شرکت تنها شرکتی است که همه ی کارهایش به روز است و البته این تعاونی تولیدی در آغاز راه قرار دارد و همه باید در قبال این شرکت احساس مسئولیت کنند .

IMG_9697

وی از اعضای شرکت نیز خواست که چون همیشه در اداره ی شرکت مشارکت داشته باشند . مهندس فرجی در خاتمه خاطرنشان ساخت که چشم انداز شرکت روشن است و سیاستگزاری های این شرکت از ابتدا خوب و مورد قبول بوده است .

IMG_9623

 در ادامه ی جلسه شیبانی مدیرعامل گلستان فعالیتهای انجام شده و چشم انداز آتی شرکت را ترسیم کرد . وی در آغاز سخن هدف شرکت را استفاده ی بهینه از منابع و عوامل تولید  ، رشد کمی و کیفی محصولات کشاورزی و در نهایت افزایش توان اقتصادی اعضا برشمرد .

IMG_9693

مدیرعامل تعاونی گلستان اجرای آبیاری نوین در ۱۳۳ هکتار با کمک بلاعوض ۷۰ درصدی دولت ، احداث استخر ۱۰۰۰۰ متر مکعبی ، غرس نهال گل محمدی در ۵۰ هکتار از زمین دراختیار ، آماده سازی ۸۰ هکتار از باقیمانده ی زمین برای کاشت گل محمدی تا پایان سال جاری ، غرس نهال گردو در ۴ هکتار ، اخذ موافقت اصولی احداث گلخانه ی ۱۰/۶ هکتاری گلستان را از اهم اقدامات انجام شده ذکر کرد و خاطرنشان ساخت که با توجه به منابع آب و خاک با کیفیت و مراقبتهای لازم در سال جاری قرارداد فروش گل محمدی از محصول ۱۰هکتاری سال گذشته منعقد شده است و سرمایه گذاری پیش بینی شده در اراضی در اختیار گلستان میمه با ریسک بالا و معمول سرمایه گذاریها ی صنعتی تهدید نمی شود .

IMG_9620

مدیرعامل گلستان میمه در ادامه به ظرفیتهای صنایع تبدیلی ، گردشگری کشاورزی و بهره برداری از گلخانه اشاره کرد و تاکید کرد که چشم انداز روشن این مجموعه راه رشد و توسعه ی میمه است . شیبانی در پایان از آقای حاجی نماینده ی مردم ، مدیران جهاد کشاورزی استان و شهرستان و بخش میمه ، رئیس و همراهان اداره ی تعاون شهرستان و شهردار و شورای اسلامی شهر میمه تقدیر و تشکر نمود .

IMG_9638

در ادامه ی جلسه آقای حاجی نماینده ی محترم مردم در مجلس شورای اسلامی طی سخنان کوتاهی گفت : آمده ام از شما تشکر کنم و بگویم نشان دادید که می شود کار کرد . شما حرکتی را شروع کردید که خیلی از مدیران باورشان نمی شد و صریحا می گفتند این کار انجام نخواهد گرفت .

IMG_9661

وی در ادامه تاکید کرد امیدوار هستم این کار به تحلیل نرود و بتواند روزبروز مستحکم تر بشود و کاری که به این خوبی شروع شده است بخوبی ادامه پیدا کند . نماینده ی مردم شهرستانهای برخوار ، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود بر این نکته نیز تاکید کرد که محل انجام پروژه ی گلستان میمه نیز نقطه ی مهمی در کشور است و دارای ظرفیتهای مختلف می باشد . پس از سخنان آقای حاجی و با اعلام مهندس فرجی رئیس اداره ی تعاون شهرستان رئیس و هیئت رئیسه ی جلسه ی مجمع انتخاب شدند .

IMG_9688

بر اساس این انتخاب آقای حسین طاهری بعنوان رئیس و آقایان خسرو مقصودی و مرتضی اسفندی بعنوان نایب رئیس و منشی هیت رئیسه تعیین گردیدند  . آقای طاهری ضمن قرائت دستور جلسه طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که کار شرکت گلستان میمه بتواند منشا تغییر و تحولی در کشاورزی میمه باشد . وی ضمن حمایت از پیشنهاد جایگزین شدن هیئت مدیره ی منتخب مجمع عمومی امروز به جای شورای کشاورزی وظیفه ی هیئت مدیره ی تعاونی گلستان را مهم و تعیین کننده دانست .

IMG_9572

در ادامه جلسه با ریاست آقای طاهری کار شمارش آرا به صندوق ریخته شده آغاز و تا ساعت ۱۳ ادامه یافت و در نتیجه آقایان حسین شهبازی ، حسین اسماعیلی ، حسین صانعیان ، اسدالله گرانمایه و علی زمانی بعنوان اعضای اصلی هیت مدیره تعیین و آقایان فرهاد راعی و رضا صانعیان بعنوان علی البدل هیئت مدیره برگزیده شدند .

IMG_9603

بر اساس این شمارش آراء آقایان  رضا اکبریان و محمود سعیدیان نیز بعنوان بازرس تعیین شدند  و آقای منوچهر گرانمایه علی البدل بازرسین گردید . لازم به ذکر است که اعضای هیئت مدیره برای یک دوره ی سه ساله انتخاب گردیدند .

IMG_9684

آقای مهندس باقرصاد معاونت جهاد استان در مجمع عمومی میمه

IMG_9559 IMG_9567 IMG_9570
IMG_9574

IMG_9601

IMG_9664

IMG_9715 IMG_9724 IMG_9739 IMG_9743 IMG_9745 IMG_9755 IMG_9775 IMG_9790