سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ / Tuesday, 26 April, 2016

2016-04-26
69 بازدید

حدادعادل: ظاهراً حالا وکیل الدولگی افتخار شده است! سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: در جلسه این شورا نگرانی از دخالت آشکار مسئولان دولتی در انتخابات و نمونه های متعددی هم مطرح شد. به گزارش تسنیم، غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به جلسه شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: این جلسه […]

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: در جلسه این شورا نگرانی از دخالت آشکار مسئولان دولتی در انتخابات و نمونه های متعددی هم مطرح شد.
به گزارش تسنیم، غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به جلسه شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: این جلسه در محلجامعه روحانیت مبارز تشکیل شد و ۱۴ نفر از اعضا به ریاست آیت الله موحدی کرمانی در این جلسه حضور داشتند.
وی از ادامه فعالیت شورای ائتلاف اصولگرایان خبر داد و افزود: در این جلسه نظر تمام اعضا بر ادامه فعالیت شورای ائتلاف اصولگرایان حول محور «وحدت اصولگرایان» یعنی این بود که پایان انتخابات، پایان فعالیت شورای ائتلاف اصولگرایان محسوب نمی شود و شورا فعالیت خود را ادامه خواهد داد. سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: موضوع اصلی بحث در جلسه گذشته برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود و اعضای شورا بر اهمیت این مرحله و تأثیر آن در شکل گیری و ترکیب مجلس دهم و ضرورت حضور مردم در حوزه هایی که به مرحله دوم رسیده نیز مورد تأکید قرار گرفت.
حدادعادل در جلسه گذشته شورا از عموم مردم در سطح کشور به سبب حضور در انتخابات و به دلیل رأیی که به نامزدهای اصولگرا دادند، تشکر کرد و از اینکه در مرحله اول اکثریت نمایندگان مجلس از بین نامزدهای اصولگرا انتخاب شدند، شورای ائتلاف از مردم و اعتماد آنها به اصولگرایان قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه شورای ائتلاف اصولگرایان خواهان حضور کیفی مردم در مرحله دوم مجلس دهم شد، یادآور شد: امیدواریم در این مرحله نیز مردم با انتخاب اصولگرایان بتوانند مجلسی در مسیر اهداف امام و رهبری داشته باشند. نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه از نامزدهای اصولگرایی که به مرحله دوم انتخابات نرسیدند درخواست شد تا از طرفداران خود بخواهند در مرحله دوم به نامزد اصولگرایی که مطرح شده، رأی بدهند.
وی تصریح کرد: مردم حافظه سیاسی خود را به کار گرفته و بدانند کسانی که امروز ادعای پیروزی در انتخابات هفتم اسفند را
۲۹۸۹۲۳c8