جلسه ی پرسش و پاسخ شهردار و شورای شهر میمه

2016-04-25
115 بازدید

شوراها در دسترس ترین نهادهایی هستند که به تسهیل رابطه ی مردم و حاکمیت کمک می کنند و انتظار مردم از شوراهای شهر و روستا نیز اینست که همه ی شرایط را برای یک زندگی درست در حیطه ی اختیارات حاکمیتی فراهم کنند . انتظار مردم نیز از شوراها بیشتر است و آنان را بیش […]

photo_2016-04-25_07-18-41

شوراها در دسترس ترین نهادهایی هستند که به تسهیل رابطه ی مردم و حاکمیت کمک می کنند و انتظار مردم از شوراهای شهر و روستا نیز اینست که همه ی شرایط را برای یک زندگی درست در حیطه ی اختیارات حاکمیتی فراهم کنند . انتظار مردم نیز از شوراها بیشتر است و آنان را بیش از دیگر منتخبین ،نتیجه ی آراء مستقیم خود می دانند . شوراها هم بر اساس میثاق هایی که با مردم دارند هر از چند گاه به مردم گزارش کار می دهند و رو در رو با آنان به گفتگو می نشینند . بر این جلسات گرچه فضاهای مجازی این روزها فاصله ها را کم کرده است فوایدی مترتب است و مدیران شهری در جریان مطالبات مردم نیز قرار می گیرند . در راستای همین گزارش دهی و دریافت بازتاب اقدامات ، جلسه ی پرسش و پاسخ شهردار و شورای محترم شهر روز چهاردهم اردیبهشت در خانه ی معلم میمه برگزار می گردد . آقای مقصودی عضو محترم شورای شهر در گروه تلگرامی ، خبر برگزاری این جلسه را بصورت زیر اعلام کرده است :

شهروند محترم از آنجایی که اطلاع رسانی ازعملکردیکی از وظایف مسئولان بوده و دانستن حق مردم است بدینوسیله از جنابعالی دعوت میگردد در جلسه ی ارائه ی گزارش عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر در قالب پرسش وپاسخ که در مورخ چهاردهم اردیبهشت ماه درمحل خانه ی معلم برگزار میگردد شرکت فرمائید (روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرمیمه)