گزارش نماز جمعه میمه – ۹۵/۱/۲۷

2016-04-16
106 بازدید

نماز پر شکوه جمعه در نخستین جمعه ی نورانی ماه رجب به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی در مسجد جامع میمه برگزار گردید . امام جمعه ی بخش میمه خطبه ی نخست را با حمد و ثنای الهی و توصیه به تقوی آغاز کرد . خطیب نماز جمعه بخش میمه در خطبه اول نماز : از […]

namaz (3)نماز پر شکوه جمعه در نخستین جمعه ی نورانی ماه رجب به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی در مسجد جامع میمه برگزار گردید . امام جمعه ی بخش میمه خطبه ی نخست را با حمد و ثنای الهی و توصیه به تقوی آغاز کرد .

namaz (1)

خطیب نماز جمعه بخش میمه در خطبه اول نماز : از عوامل تاثیرگذار در روابط اجتماعی صداقت و راستگویی می باشد که علاوه بر پاداش الهی باعث اعتماد انسان ها به یکدیگر می شود.

namaz (4)

صداقت هم به معنی راستی در گفتار و هم درستی در عمل می باشد. صداقت عامل سعادت انسان و بالارفتن جایگاه اجتماعی و عزت او نزد خداوند می باشد. تکریم ارباب رجوع و عمل کردن به وعده خود نوعی صداقت است.

namaz (6)

پیامبر اعظم: انسان حقیقت ایمان را درک نمی کند مگر زبانش را کنترل کند.
امام جمعه بخش میمه در خطبه ی دوم افزودند: مراسم اعتکاف از مراسم و سنت های انبیای الهی می باشد و ریشه قرآنی دارد و از گویش های انقلاب است.
تاکید امام جمعه بخش میمه به رعایت مصوبات شورای فرهنگی و اینکه به بهانه عروسی تا نیمه های شب باعث مزاحمت مردم نشویم که حق الناس است و نه فرهنگ
۲۹ فروردین روز ارتش
۵ اردیبهشت سالروز شکست حمله امریکا به ایران در طبس
۱۰ رجب میلاد امام جواد
۱۳ رجب میلاد حضرت امیرالمومنین

از جمله منسبتهایی بود که توسط  خطیب جمعه ی میمه گرامی داشته شد .

namaz (2)

namaz (5)
namaz (7) namaz (8) namaz (9) namaz (10) namaz (11) namaz (12) namaz (13)