مراسم هفتمین روز درگذشت شادروان حاج علیرضا صانعیان

2016-04-13
335 بازدید

ای دریغا رادمـرد لطف و رحمـت درگذشت           اسوه‌ی صبر و تلاش و کار و همت درگذشت او که با عشق علی قلبش به سینه می تپید             گشت تسلیم قضـا و با رضـایت درگذشت در آستانه شب جمعه و طلیعه ماه رجب که ماه اَصَب است و هنگامه ریزش رحمت خدا بر بندگان، […]

saneyan

ای دریغا رادمـرد لطف و رحمـت درگذشت           اسوه‌ی صبر و تلاش و کار و همت درگذشت
او که با عشق علی قلبش به سینه می تپید             گشت تسلیم قضـا و با رضـایت درگذشت

در آستانه شب جمعه و طلیعه ماه رجب که ماه اَصَب است و هنگامه ریزش رحمت خدا بر بندگان، دست اجل پنجه گشود و جانی خسته را قبض نمود. جانی که در تمام عمر کوشید، روزی به سامان سرپناه مردم و روزی به تولید مایحتاج بندگان خدا، آن هم به پشتوانه‌ی ایمان و باور عمیق به حمایت های حضرت حق که خداوند کار را عبادتی پسندیده دانسته و پیامبر اعظم (ص) دست پر پینه از کار را می بوسد. پدری رحل اقامت در عالم بقاء انداخت که درس آموز بلند همتی بود و حسن ظن به خدا را در عمل آموخت.

بارخدایا بر اراده ات در امر این پدر رنج کشیده که به لقاء حقش بردی، تسلیم و رضاییم که تو معبودی و ما عبد و رسم عبودیت تسلیم رضا در مقابل قضای رب است. خدایا تو خود بر سنگینی بار غم فقدان پدری این چنین آگاهی، پس از تو توان تحمل می طلبیم، تحمل خاموشی شمع وجود پدری که تا لحظه خاموشی عزتمندانه درس آموز معنویت و با خدا بودن بود. بی شک لطف اِله و عنایت معصومین (ع) و حضور گرم شما مردم پر مهر در تسلیت و تحملمان بس موثر بود.

ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرعاطفه شما عزیزان در مراسم تشییع و ترحیم آن عزیز سفر کرده ، بدین وسیله هفتمین روز درگذشت مرحوم

 حاج علیرضا صانعیان 

را به اطلاع رسانده و همگان را به حضور دعوت می نماید . باشد که دعا و تلاوت قرآن شما موجبات رحمت بر آن مرحوم و حضور سراسر پر مهر شما موجب تسکین و تسلیت بازماندگان باشد.

زمان: روز پنج شنبه ۹۵/۱/۲۶               از ساعت ۳ الی ۵ بعدازظهر

مکان: مسجد جامع میمه  (برادران)      تکیه حضرت فاطمه زهرا(س) (خواهران)

خانواده های صانعیان – حیدری و کلیه فامیلهای وابسته