آیت‌الله مهدوی: نامزد‌هایی که رأی‌آوری ندارند انصراف دهند

2016-02-10
34 بازدید

عضو شورای عالی اصولگرایان استان اصفهان با اشاره به نهایی‌شدن لیست واحد کاندیداهای مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: کاندیداهای اصولگرا که در لیست نهایی حضور ندارند از عنوان اصولگرایی استفاده نکنند. به گزارش رویش نیوز آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در گفت‌و‌گو با تسنیم در پاسخ به این سئوال که با توجه به نهایی شدن لیست کاندیداهای […]

n00066195-r-b-014

عضو شورای عالی اصولگرایان استان اصفهان با اشاره به نهایی‌شدن لیست واحد کاندیداهای مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: کاندیداهای اصولگرا که در لیست نهایی حضور ندارند از عنوان اصولگرایی استفاده نکنند.

به گزارش رویش نیوز آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در گفت‌و‌گو با تسنیم در پاسخ به این سئوال که با توجه به نهایی شدن لیست کاندیداهای اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اصفهان آیا توصیه‌ای برای انصراف سایر داوطلبان اصولگرا مبنی بر حفظ وحدت اصولگرایان دارید اظهار داشت: به آن‌ها که رأی آوری ندارند می‌گوییم که نه تنها انصراف بدهند بلکه این انصراف را اعلام کنند.

عضو شورای عالی اصولگرایان استان اصفهان افزود: به برخی گفتیم که اگر می‌دانید رأی نمی‌آورید انصراف دهید، برخی از آن‌ها گفتند که ما ۴۰ نفر هستیم، گفتم همه با هم ۱۰ یا ۱۵ نفر یا بیشتر اطلاعیه دهید که اگر اقدام انجام شود، در کشور بی‌نظیر است و بازتاب خوبی دارد.