روزهای جمعه و پس از دعای ندبه

2016-02-05
127 بازدید

امروز نقبی به گذشته زدیم و به تجدید و تکرار پستی که تحت عنوان پس از دعای ندبه جا افتاده بود ، پرداختیم  . دعای ندبه همچنان با فضای با نشاط و معنوی خاصی در مسجد جامع برگزار میگردد و شرکت مومنین و مومنات هم در این دعای عرفانی بیش از حدانتظار است . صرف صبحانه […]

IMG_7346

امروز نقبی به گذشته زدیم و به تجدید و تکرار پستی که تحت عنوان پس از دعای ندبه جا افتاده بود ، پرداختیم  . دعای ندبه همچنان با فضای با نشاط و معنوی خاصی در مسجد جامع برگزار میگردد و شرکت مومنین و مومنات هم در این دعای عرفانی بیش از حدانتظار است . صرف صبحانه از فرازهای پس از دعاست که همچنان با نذورات خیرین و مسئولین تدارکات ” پر از نعمت و نور ” است .

IMG_7347

زیارت امامزاده سیده صالحه خاتون در ازان از تعقیبات دعای ندبه شده است . امروز هم به دلیل بازدید از المپیاد ورزشی در ازان که با میزبانی ۲۱ شهرستان استان اصفهان معتقد بودیم که

چه خوش بود که برآید ز یک کرشمه دوکار

توفیق حضور امام جمعه ی محترم را هم در این دو گانه داشتیم . تیمهای ورزشی  شب گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی میمه  اسکان یافته و به تدریج به محل برگزاری بازی ها می رسیدند . غرفه ها در حال آماده سازی بود . ما بیشتر به دنبال غرفه ی ” سرپیلار ” و ” سرای  من ازان ” بودیم که قرار حضور داشتیم .

IMG_7340

سرپیلار،سنگی روی بافه گذاشته اند اما ظاهرا حضور ندارند و سرای من ازان را کسی نمی شناسد . ظاهرا این گروه تلگرامی فقط در فضای مجازی شناخته شده است و وجود خارجی چندان موثری ندارد .

اعلام شده بود که از ساعت ۸ تا ۱۷ و ما شاید نمی دانیم منظور ۸ ایرانی است که معمولا با نیم تا یک ساعت تاخیر محاسبه می شود .

IMG_7343

خیریه ی بانوان امام حسن مجتبی از میمه هم در دقیقه ی نود تصمیم گرفتند که غرفه داشته باشند و مشغول آماده سازی بودند .

IMG_7333

محل برگزاری مراسم افتتاحیه که قرار است از ساعت۱۰/۳۰ آغاز شود با چینش صندلی ها و نصب پارچه نوشته هایی مزین شده است .

IMG_7339

رفت و آمدهای ورزشکاران و سرپرستان تیم ها و برگزار کنندگان مسابقات و مسئولین غرفه ها در  صحن امامزاده بی وفقه ادامه دارد و شور و حال خاصی در فضای ورزشکاری امامزاده حاکم است .

IMG_7353

دفتر آقای حاجی در مرکز بخش هر پانزده روز یکبار با حضور نماینده ی محترم به مشکلات مردم رسیدگی می کند . در ارتباط با طرح مشکلات جاری گلستان و پیگیری وصول کمکهای بلاعوض دولتی در اجرای آبیاری نوین که سابقه ی پیگیری موثر توسط آقای حاجی داشت به دفتر رفتم و ضمن تشکر از پیگیریهای نماینده ی محترم با ارائه ی گزارشی از اقدامات انجام شده ، راهکار های لازم بمنظور افزایش سهم دولت در اجرای آبیاری نوین ، توسط ایشان ارائه گردید .

IMG_7355

کار آماده سازی استخر ده هزار متر مکعبی گلستان با دیوار چینی بمنظور نصب فنس و ایمن سازی از امروز آغاز شده است و باتفاق آقای مهندس سعیدیان از کار در دست اقدام بازدید شد .

IMG_7363

با این ایمن سازی،آبگیری استخر انجام و غرس نهال گل محمدی در قریب ۴۰ هکتار دیگر از اراضی گلستان در روزهای آینده آغاز خواهد شد .

IMG_7446

آزمایش  شبکه ی آبیاری نوین در ۴۰ هکتار دیگر از اراضی گلستان نیز انجام گرفت تا شرایط برای غرس نهال در سال جاری به مرحله ی اطمینان بخشی برسد و برنامه ریزی برای کاشت تمامی زمین در سال آینده و در فرصت مناسب انجام شود .