تکذیب حذف نام هاشمی از لیست جامعه ی روحانیت مبارز

2016-02-02
65 بازدید

آیت الله موحدی کرمانی در حاشیه همایش عزت ملی در جمع خبرنگاران افزود: یکی از توصیه های امام(ره) به شورای نگهبان وقتی که این نهاد با تضعیف افراد مواجه می شد این بود که این شورا محکم بایستد و به وظیفه خود عمل کند و اگر برخی علاقه مند به امام هستند به توصیه ایشان […]

۱۶-۱-۱۵-۱۴۳۵۸۱۹۲۱۲۱۳-۷۰۴۴۶۹۶۹

آیت الله موحدی کرمانی در حاشیه همایش عزت ملی در جمع خبرنگاران افزود: یکی از توصیه های امام(ره) به شورای نگهبان وقتی که این نهاد با تضعیف افراد مواجه می شد این بود که این شورا محکم بایستد و به وظیفه خود عمل کند و اگر برخی علاقه مند به امام هستند به توصیه ایشان توجه کنند.

وی در همین زمینه در پاسخ به پرسشی درباره رواج آقازادگی از جانب عده ای، تاکید کرد: در انقلاب این مسائل مطرح نیست بلکه مقررات و قوانین نظام مطرح است.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز درباره خبر حذف هاشمی رفسنجانی از فهرست این تشکل گفت: اصلا جلسه ای که نام وی مطرح شود نداشتیم و این سخن کذب است.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: هنوز درباره این مسئله و نتیجه نهایی فهرست( خبرگان) جلسه ای برگزار نشده است و در باره نام وی هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در خصوص فهرست نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز گفت: فهرست به ۳۰ نفر نزدیک شده است اما هنوز اسامی نهایی قطعی نیست.