پایگاه هلال احمر بخش میمه مستقل عمل می کند

2016-01-27
128 بازدید

رئیس هلال‌ احمر شاهین‌شهر و میمه خواستار شد لزوم اهتمام ویژه‌ مسئولان نسبت به طرح ملی پایگاه هوایی هلال‌ احمر شاهین‌شهر رئیس جمعیت هلال‌ احمر شاهین‌شهر و میمه گفت: چنانچه اعتبارات لازم جهت بهره‌برداری از طرح ملی پایگاه هوایی هلال‌ احمر شاهین‌شهر تخصیص یابد؛ یک کمپ بسیار قدرتمند امداد و نجات برای اصفهان و استان‌های […]

amini2

رئیس هلال‌ احمر شاهین‌شهر و میمه خواستار شد
لزوم اهتمام ویژه‌ مسئولان نسبت به طرح ملی پایگاه هوایی هلال‌ احمر شاهین‌شهر
رئیس جمعیت هلال‌ احمر شاهین‌شهر و میمه گفت: چنانچه اعتبارات لازم جهت بهره‌برداری از طرح ملی پایگاه هوایی هلال‌ احمر شاهین‌شهر تخصیص یابد؛ یک کمپ بسیار قدرتمند امداد و نجات برای اصفهان و استان‌های هم‌جوار خواهد بود.

محسن امینی هرندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر با تبریک فرا رسیدن ۸ بهمن آغاز هفته هلال‌احمر و همچنین دهه مبارک فجر اظهار کرد: شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای سه پایگاه امداد و نجات در شهرک صنعتی مورچه‌خورت، چاله سیاه (شهید کاظمی) و میمه است که پایگاه امداد و نجات‌ بخش میمه به‌ صورت مستقل عمل می‌کند.

وی با بیان این که تعامل خوب و قابل قبولی بین اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر شهرستان شاهین‌شهر و میمه وجود دارد اضافه کرد: جمعیت هلال‌احمر شهرستان شاهین‌شهر و میمه علاوه بر مباحث امدادرسانی و کمک‌های اولیه فعالیت‌های قابل‌توجهی در زمینه نجات انجام داده است.

وی مهم‌ترین اقدام جمعیت هلال‌احمر شاهین‌شهر و میمه را شروع ساخت ساختمان خیرساز پایگاه امداد و نجات شهید کاظمی واقع در چاله سیاه عنوان کرد و گفت: این پایگاه امداد و نجات در زمینی به متراژ ۵ هزار مترمربع در آزادراه شهید کاظمی ادامه آزادراه نجف‌آباد – کاشان به سمت زرین‌شهر بنا شده است که سال آینده ساختمان آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس هلال‌احمر شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: بیش از یک هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر شهرستان شاهین‌شهر و میمه هستند که تنها ۵۰۰ نفر آن‌ها به‌صورت فعال همکاری تنگاتنگی با ما دارند.

وی فعالیت جمعیت هلال‌احمر شهرستان شاهین‌شهر و میمه در حوزه کمک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی جهت تأمین هزینه درمانی این قشر آسیب‌پذیر جامعه را مثبت ارزیابی کرد.

امینی هرندی با بیان اینکه پایگاه ثابت امداد و نجات مورچه‌خورت نوروز ۹۴ در حوزه ارزیابی‌ها توانست رتبه برتر استان اصفهان را به خود اختصاص دهد تصریح کرد: هر ساله جمعیت هلال احمر شهرستان شاهین‌شهر و میمه برای ایام نوروز ۲ طرح ملی را همانند سایر اقصی نقاط کشور دنبال می‌کند که یکی، طرح ملی راهنمای مسافرین و دیگری طرح ملی امداد و نجات نوروزی است که از اواخر اسفندماه تا نیمه اول فروردین‌ماه ادامه دارد.

وی یکی از نقاط صعب‌العبور و پرترافیک حوزه شهرستان شاهین‌شهر و میمه که بیشتر مسافران نوروزی به آنجا مراجعه می‌کنند و هرساله بنا به شرایط زمانی یک دستگاه آمبولانس در این گردنه کوهستانی قرار می‌گیرد را گردنه داس در سه‌راهی «سو» نام برد.

رئیس هلال‌احمر شاهین‌شهر و میمه خواستار تأمین اعتبار جهت ساخت ساختمان اداری جمعیت هلال احمر این شهرستان واقع در سایت اداری شد و گفت: تکمیل و ساخت ساختمان اداری هلال‌احمر شاهین‌شهر و میمه نقش بسزایی در ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش مردم این شهرستان جهت آمادگی و مقابله همه‌جانبه در برابر سوانح و بلایای طبیعی خواهد داشت.

وی به طرح ملی پایگاه امداد و نجات هوایی جمعیت هلال‌احمر کشور که قرار است به‌زودی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه قبل از پلیس‌راه شاهین شهر-کاشان بنا شود اشاره کرد و یادآور شد: چنانچه اعتبارات لازم جهت بهره‌برداری از این طرح ملی تخصیص یابد نه‌تنها در حوزه حمل‌ و نقل بلکه یک کمپ بسیار قدرتمند امداد و نجات برای اصفهان و استان‌های هم‌جوار خواهد بود،بنابراین از مسئولان ذی‌ربط تقاضامندیم نسبت به این طرح ملی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.