امروزنامه ها – دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ / ۲۵ January, 2016

2016-01-25
75 بازدید

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره تلویحی به ردّ صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه اشاره کرد و گفت: امیدواریم مسؤولان مربوطه با عقلانیت، دیانت و انسانیت نقش خود را در جامعه به خوبی ایفا کنند و بگذارند انتخابات پرشور و حماسی داشته باشیم. ایشان با تأکید بر […]

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره تلویحی به ردّ صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه اشاره کرد و گفت: امیدواریم مسؤولان مربوطه با عقلانیت، دیانت و انسانیت نقش خود را در جامعه به خوبی ایفا کنند و بگذارند انتخابات پرشور و حماسی داشته باشیم.

ایشان با تأکید بر وفاداری همه‌ی احزاب و جناح‌های درون خانواده انقلاب به نظام و رهبری و همچنین حمایت‌های مردم از اندیشه‌های امام و آرمان‌های شهدا، اظهار داشت: مردم از دل و جان حامی رهبری نظام هستند و اگر انتقادهای سیاسی دارند، به برخی از نهادها و شخصیت‌های مدعی بر می‌گردد که البته این نوع انتقادات در نظام‌های دموکراسی طبیعی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان این جمله که «فیلتر بررسی صلاحیت نامزدها نباید برای بعضی ها غیرقابل عبور و برای بعضی‌ها دیگر سهل و آسان باشد»، گفت: مجلس مردمی با دولت عاقل در کنار رهبری هوشیار ایران را به جایگاه اصلی خود در تاریخ می‌رساند.

۱۴۲۹۴۹df