ضرورت سکونت بخشدار محترم میمه در محل خدمت

2016-01-11
412 بازدید

نقد مدیران به منزله ی نادیده گرفتن تلاشهای آنان نیست و صبح میمه در راستای تامین مصالح مردم بخش میمه به این مهم مبادرت می کند و بدیهی است که باید در مسیر احیای قانون مداری و احقاق حقوق مردم  ، از سرزنش هیچ سرزنشگری رنجیده خاطر نگردد . بر عدم سکونت مدیران در محل تصدی […]

IMG_0102

نقد مدیران به منزله ی نادیده گرفتن تلاشهای آنان نیست و صبح میمه در راستای تامین مصالح مردم بخش میمه به این مهم مبادرت می کند و بدیهی است که باید در مسیر احیای قانون مداری و احقاق حقوق مردم  ، از سرزنش هیچ سرزنشگری رنجیده خاطر نگردد . بر عدم سکونت مدیران در محل تصدی و بویژه مدیران عالی دولت در بخش ها و شهرستانها ، مضراتی مترتب است که بر پرهیز از آن تاکید شده است . عدم سکونت علاوه بر همه ی بدی هایی که دارد صلاحیت نیروهای بومی را نیز عملا مورد تردید قرار می دهد و کارآیی آنها را به شهروندی درجه ی ۲ کاهش می دهد . آقای بصیری فرماندار محترم  در جلسه ی شورای اداری شهرستان که در میمه برگزار و متضمن معرفی بخشدار جدید میمه بود بر سکونت بخشدار در میمه تاکید کرد . در خبر مربوط آمده است :

IMG_0092

فرماندار ، شهرداری شهرهای میمه ، وزوان و لای بید را با مشکل نبود درآمد پایدار مواجه دانست و خواستار تشکیل اطاق فکر جهت برنامه ریزی برای رفع مشکلات این بخش گردید . بصیری در همین راستا به برنامه ریزی برای تشکیل شورای سیاستگزاری شهرستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد که در این رابطه حتما از بزرگواران بخش میمه نیز استفاده خواهد کرد . فرماندار شهرستان ضمن تشکر از تلاشهای آقای احمدجو به معرفی بخشدار جدید میمه پرداخت و اظهار اطمینان کرد که او با بخش میمه آشنایی دارد و دانش آموخته ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه است . آقای بصیری ، بخشدار جدید را به مشی اعتدالی توصیه کرد و به امام جمعه اطمینان داد که بخشدار جدید  در میمه سکونت خواهد داشت .

شورای اداری شهرستان در میمه برگزار شد

در راستای سکونت بخشداران در محل خدمت ، اخیرا بخشدار مرکزی نطنز بدلیل معذوریت از سکونت در محل خدمت برکنار و بخشدار جدید منصوب شده است . 

خبرگزاری فارس – فرماندار نطنز در خصوص جابجایی بخشدار مرکزی گفت: چندی قبل بر اساس دستورالعمل جدید وزارت کشور، مبنی بر سکونت دائم فرمانداران و بخشداران در محل خدمت خود از طریق قائم‌مقام وزیر کشور بالطبع استاندار محترم دریافت شد.وی بیان کرد: به همین دلیل و معذوریت بخشدار سابق جهت سکونت دائم در نطنز تصمیم به جابجایی گرفته شد و امروز ضمن تقدیر از بخشدار سابق برای بخشدار جدید آرزوی موفقیت داریم.۹۴/۸/۹

 تاکید فرماندار بر لزوم قانون گرایی در جامعه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین شهر و میمه عنوان شد ؛

فرماندار در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با بیان اهمیت قانون گرایی در جامعه و لزوم مقابله با قانون گریزی گفت :  تمکین به قانون برای تمامی افراد چه مسئولان و چه افراد عام می‌تواند پیشرفت و توسعه را به ارمغان آورد؛ در حالی که بی‌قانونی نتیجه‌ای جز هرج و مرج و اختلال در جامعه نخواهد داشت و به همین علت است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره بر رعایت قانون به عنوان یکی از مباحث سبک زندگی اسلامی تاکید دارند.
 علیرضا بصیری افزود : شهروندان به عنوان اعضای یک جامعه در حوزه‌های مختلف مشارکت دارند و در برابر حقوقی که دارند، مسئولیت‌هایی را نیز در راستای اداره بهتر جامعه و ایجاد نظم بر عهده می‌گیرند و شناخت این حقوق و تکالیف نقش مؤثری در ارتقاء شهروندی و ایجاد جامعه‌ای بر اساس نظم و عدالت ایفا می کند.
 وی ادامه داد: می توان از طریق برنامه ها و همایش جهت ترویج حقوق و فرهنگ شهروندی ، مزایای قانونگرایی و معایب قانونگریزی را به اطلاع افراد رساند. منبع : سایت فرمانداری شهرستان ۹۴/۱۰/۱۹