شب داغ گروه صبح میمه با بحث قطار سریع السیر

2015-12-13
640 بازدید

شبکه ی اجتماعی تلگرام یک فرصت است . نگاه آسیب گرایانه به این شبکه ها فرصت ها را تبدیل به تهدید می کند . چند شب قبل در گفتگوی جوان که مجددا با نظر مدیر محترم گروه آقای سراجی به صبح میمه تغییر نام داد مبحثی مطرح شد تحت این عنوان که پیش بینی و […]

شبکه ی اجتماعی تلگرام یک فرصت است . نگاه آسیب گرایانه به این شبکه ها فرصت ها را تبدیل به تهدید می کند . چند شب قبل در گفتگوی جوان که مجددا با نظر مدیر محترم گروه آقای سراجی به صبح میمه تغییر نام داد مبحثی مطرح شد تحت این عنوان که پیش بینی و تحلیل خود از تعداد آراء اسامی مطرح برای ورود به مجلس در دور آتی را ارائه کنید . اسامی مطرح شده عربزاده ، حاجی ، حسینی ، ایراندوست ، عروجی و … بودند در همان ابتدای بحث نقدی تخریبی و تخطئه ای توسط یکی از دوستان به آقای حسینی وارد شد . اخلاق مداری حکم می کرد پاسخ داده شود . در ادامه ی پاسخ بحث به تغییر مسیر عبور قطار از کاشان به میمه رسید که تا پاسی از شب و در عصر روز بعد هم ادامه یافت . این مباحث دارای آموزه هایی است که لازم دیدم در سایت صبح میمه هم منعکس شود و بر این نکته تاکید کنم که تبیین عملکرد آقای حسینی در بحث قطار به هیچ عنوان به منزله ی حمایت اینجانب از ایشان در انتخابات آتی نیست . معتقدم اخلاق حکم می کند ، کار خوب اگر از دشمن شما هم سر زد باید تبیین و تحسین شود . توجه کاربران محترم را به بحث داغ تغییر مسیر قطار جلب می کنیم  :

بحث در شب قبل از شب داغ  اینطور آغاز شد : ” عبدالرضا شیبانی : تحلیل شما از تعداد آرای عربزاده ، حسینی ، حاجی ، ایراندوست ،عروجی و افراد مطرح دیگر در انتخابات مجلس چیست ؟”

مختاری مستر :” سلام. شب بخیر. به این جمع علیرضا نصر اصفهانی را هم اضافه کنید.”

عبدالرضا شیبانی در پاسخ به حسن مالیان : ” با سلام در مورد آقای حسینی در پاسخ به یکی از دوستان توضیح دادم . البته این توضیحات فقط به دلیل رعایت عدالت در اظهار نظرهاست و جانبداری مرا از یک کاندید نمی رساند . پاسخ قبلی را تکرار می کنم ” سلام آقای اسفندی واقعا اینطور نیست . ایشان در بحثهای کلان بخش میمه مثل سیمان سرند ، پتروپالایش شمال اصفهان و بویژه تغییر مسیر قطار و بحث شهرستان شدن میمه از همه میمه ای تر بودند . اعتبارات کشاورزی زمان ایشان برای قنوات هم علیحده بود . دولت آباد و گز بدلیل نزدیکی به اصفهان ظرفیت جذب سر ریز جمعیت اصفهان را دارند اخیرا گرگاب و خورزوق هم این خصوصیت را دارند . باید تحلیل مبنایی از پیشرفت ها و عدم پیشرفت ها داشته باشیم .”

عبدالرضا شیبانی در پاسخ به آقای توکل که مسیر کاشان را رد کردند : ” مسیر قطار بر خلاف طرح اولیه به مسیر کاشان برده شد . پرونده ی مستقل و قطوری دارد . باتفاق شورای دوم به تک تک نماینده های استان حتی نماینده ی ارامنه مراجعه کردیم . تهران با دکتر توکلی که رئیس مرکز پژوهشهای مجلس بودند جلسه گرفتیم . نمایندگان اصفهان و استان مرکزی با محوریت حاج آقا حسینی وارد گود شدند . بحث روز میمه بود اگر لازم باشد با استناد مدارک به آن خواهم پرداخت . دکتر توکلی و حاج آقا حسینی واقعا ایفای نقش کردند . خودتان می دانید کاشان قوی بود . حتی آقای امامی کاشانی وارد بحث شدند . به آقای حسینی گفتند : سید از قیامت بترس . آقای حسینی با نجابتی که به لحاظ استادی و بزرگی آیت الله امامی کاشانی داشتند گفتند : من آمده ام این را به شما بگویم . شاهد دیگری عرض کنم . در شورای مشاورین استاندار بودیم . مهندس کوپایی رئیس مشاورین بودند . در جلسه عنوان کردند که به آیت الله ناصری بگویید خواهر زاده ی شما ( حسینی نماینده ی ما ) نمی گذارد قطار از مسیر واقعی اش که کاشان است عبورکند و کار را معطل کرده است . خواهر زاده ، آقای حسینی خودمان بودند . من در این رابطه اطلاعات بدرد بخوری داشتم . وقت گرفتم و از همه ی تبانی ها گفتم . از مسیر اولیه در زمان ترکان و از تغییر مسیر در زمان خرم و از پیمانکار مطرح اصفهانی احمدرضا نیک کار اصفهانی و از همه ی اعمال نفوذها و از مباحث فنی که مسیر میمه کوتاهتر و کم هزینه تر و اقتصادی تر است . جو جلسه عوض شد . آقای بختیاری را در جریان قرار دادند و در نهایت مسیر تغییر کرد . اسناد وجود دارد . نقش آقای حسینی و عباسی نماینده ی دلیجان خیلی پر رنگ بود .”

عبدالرضا شیبانی : ” احمدرضا نیک کار اصفهانی در مسیر کاشان شروع به کار کرد حدد ۱۰۰ کیلومتر را تسطیح و بوته کنی کرد . فرهاد رهبر رئیس برنامه و بودجه با پیگیری توکلی و حسینی وارد بحث شدند . کاشانی ها بدون هیچ طرح مصوبی کار را در آن مسیر شروع کردند . سیاستشان ” راه بنداز ، جابنداز بود ” کمتر از یک ماه قبل گروه تلگرامی کاشان نیوز که مرا هم عضو کرده است حرفهای مهندس خرم را در مورد ترجیح مسیر کاشان گفته بود و این گروه تلگرامی هم

عبدالرضا شیبانی در ادامه ی پاسخ به مباحثی در نفی کاشان به عنوان مسیر عبور قطار : ” پرونده ی قطور فطار را دارم و شب آینده در گفتگوی جوان مدارک لازم را ارائه می کنم تا دوستان جوان ما ببینند ” ما برای آنکه ایران … خون دل ها خورده ایم “

عبدالرضا شیبانی : ” آقای توکل آیت الله یثربی در قید حیات بودند مهندس محلوجی شخصیتی قوی و پر کار در این رابطه بودند . فقط آقای قرائتی قبول نکرده بودند وارد شوند . مقالات مختلفی در روزنامه های اصفهان به چاپ رسید . من شهردار بودم و علیه معاون عمرانی استاندار در هفته نامه ی شهرداری مقاله نوشتم با این تیتر خطاب به معاون عمرانی استاندار آقای شمس : یک گره بگشودی و آن هم غلط ” بعدها که به استانداری رفتم هم با من خوب نبودند . در چند سفر کاشان که همراه استاندار بودم مهندس شمس در جمع اتوبوس مسئولان کاشان به آنان قول داد که مسیر کاشان تصویب می شود . باتفاق آقایان بیکی حسن و اصغر متوسلی و احتمالا آقای اسد در زرین شهر با آقای کوهکن که طرفدار مسیر کاشان بودند شدیدا بحثمان شد . معترض بود که اگر شما موضوع را رسانه ای نکرده بودید کار حل شده بود . آقای محسن فخریان در جریان این رسانه ای شدن ها واقعا ممد بودند . این موفقیت به همه ی ما روحیه می داد که کارها با پیگیری اصلاح می شود . هنوز هم همان روحیه را به خاطر آن توفیق دارم .”

۰۰

عبدالرضا شیبانی

با سلام و احترام به پیشگاه اعضای محترم گروه صبح میمه و با عرض تسلیت رحلت نبی گرامی اسلام و شهادت سبط اکبر و ثامن الحجج ، در ادامه ی مباحث شب گذشته در خصوص تغییر مسیر قطار سریع السیر اصفهان – تهران و اقدامات تحسین برانگیز آقای حسینی نماینده ی وقت مجلس برخی از دوستان کاملا شروع کار در مسیر کاشان را رد کرده منکر شدند و در خواست سند کردند . امشب به طور مبسوط به این موضوع خواهم پرداخت و قبل از شروع بحث این نکته را متذکر شوم که بیان اقدامات انجام گرفته توسط نماینده ی سابق اصلا به معنای حمایت از ایشان در دور آتی مجلس نیست . آقای توکل دیشب اینگونه اظهار کردند ” آقای شیبانی چطورمسیری که کارشناسی وطراحی آن تمام شده وتصویب شده راکاشانیها بدون درنظرگرفتن منافع ملی میخواستند عوض کنند. چراقبل ازطراحی وصرف هزینه اینکاررانمیکردند. حالا یک کاشانی برای محبوبیت خود این تغییر مسیر رااعلام کرده وهیچ اقدام عملی صورت نگرفته وفقط درسطح حرف بوده. اگرشما سندی دارید که یک مسئول باتغییرمسیر موافق بوده اعلام کنید ماتسلیم هستیم.”

 

آقای توکل در اظهار نظر دیگری در خصوص مسیر قطار اظهار داشته اند : ” درودبرشما آقای شیبانی تغییرمسیر قطار اصلا قابل قبول نیست چون طرح ان به سالهای قبل برمیگردد وسیمان سرند هم که سرانجامی نداشت. چه سرمایه گذاری درزمان ایشان درمیمه صورت گرفته. چقدراشتغال ایجاد شده. برای معرفی خود چه عملکردخاصی دارد؟”

خوشبختانه علیرغم در اختیار نداشتن فضای مجازی در زمان پیگیریهای تغییر مسیر قطار ، بسیاری از اسناد و مدارک را در پرونده ای نگه داری کرده ام به دلیل اینکه واقعا دوئل میمه و کاشان در زمینه ی قطار سریع السیر از جهات مختلف قابل الگو برداری است و نقش حرکتهای مدیریت شده و همراه با برنامه ریزی و در نهایت نتیجه بخش را متذکر می گردد . ابتدا به روایت اسناد و اظهارات مدیران مختلف قطعی شدن عبور قطار از کاشان را عرضه می دارم . به مصاحبه ی کوهکن از نمایندگان تاثیر گذار و پرنفوذ مجلس در سند ذیل توجه فرمایید :

 

۰۱

آقای کوهکن در این گفتگو به عبور مسیر قطار از کاشان و نطنز یا همان دالان شرقی تاکید کرده است .

۰۲

استاندار اصفهان سید محمود حسینی و نیک کار اصفهانی مجری بر عبور مسیر از کاشان تاکید دارند

۰۳نیک کار اصفهانی کلید خوردن پروژه در مسیر کاشان را با حضور احمدی نژاد اعلام می کند در روزنامه ی کیهان

۰۴

آقای حسینی به روزنامه ی کیهان انتقاد می کند و متن وزینی هم می نویسد

۰۵

عبور از مسیر کاشان با اعلام نظر کارشناسی سازمان مدیریت و برنامه ریزی قطعی اعلام می شود .

حسن کریمیان

سلام درحال حاضرپروژه خط اهن که کامل تعطیل گردیده وفکرکنم زیرساخت اولیه ازسمت تهران رابه مترو تهران واگذارکردند

پس بالایه قبری که دارید گریه میکنیم اصلا مرده ای نیست

۰۶

حسینی نماینده ی میمه و برخوار از کار در مسیر کاشان انتقاد می کند . حسینی این اقدامات را مرموزانه می خواند .

۰۷

حسن عباسی نماینده ی دلیجان بر کارشناسی مسیر میمه و … تاکید می کند

۰۹

حسینی دفاع از مسیر میمه را به نطق قبل از دستور می برد . ادامه در تصویر بعدی

۱۰

در این نطق حسینی بر مسیر میمه و ظلمی که بر اهالی بخش میمه می رود فریاد بر می آورد

۱۱

مردم میمه با محوریت و راهنمایی های نماینده طومار اعتراض آمیزی برای دکتر احمدی نژاد می نویسند .

۱۲

طومار ی بطول چندین متر بامضا می رسد .

۱۳

کم کم کاشانی ها خطر را احساس می کنند .

۱۴

سازمان مدیریت و برنامه ریزی عبور از مسیر کاشان را مورد تردید قرار می دهد .

۱۵

آقای حسینی مراتب اعتراض خود را به وزیر اطلاعات آقای اژه ای می نویسد

امید ص

با تشکر از جناب شیبانی.پس معلوم میشود که آقای حسینی به قول یکی از دوستان شهردار دولت آباد نبوده اند انگار!!!

 

حسین اسفندی

با ستایش این عمل، کاری به منفعت شهرستان کردن وظیفه نناینده شهر است، کارهایی که مختص بخش میمه کردند را نام ببرید… بحث در رابطه با فعالیت های ایشان در بخش میمه است….

 

حسن مالیان

بله کارهای که برای شهر میمه وجوانان کرده نام ببرید

 

امید ص

سلام حسین. با توجه به نامه نگاری های متعدد از سوی آقای حسینی مبنی از عزم و اراده ایشان وتاکید بر عبور خط آهن از مسیر میمه و ایجاد نارضایتی اهالی کاشان همین اقدام ایشان مبنی بر پافشاری خود از عوامل بزرگ و حرکتی برای تبدیل شدن بخش میمه به شهرستان میمه میباشد.اگر هم تا الان این امر محقق نشده بدون کارشکنی های شهر مجاور بی دخیل نبوده است

 

حسین اسفندی

پافشاری روی قطار و شهرستان شدن میمه؟ عجیبا غریبا

 

عبدالرضا شیبانی

آقای اسفندی اول آن که بحث در مورد فعالیتهای ایشان در بخش میمه نبود فقط چون در تغییر مسیر قطار تشکیک شده بود به این بحث پرداختیم . شما برادر کوچکتر من هستید و به خودم اجازه می دهم به شما عرض کنم با توجه به روندی که برای تغییر مسیر قطار طی کرده اند در خور استهزاء با ترکیب ” شهردار دولت آباد” نیستند . فعالیتهای ایشان در امور دیگر بخش در حوزه های شهرستان شدن و کشاورزی و اعتبارات قنوات و پترو پالایش و سیمان و … فرصتی جداگانه برای تبیین می طلبد .

 

حسین اسفندی

آقای شیبانی متوجه هستم که شما بحث رو برای نماینده پیش نبردید اما اقا امید دوست داشتن از اب گل آلوده ماهی بگیرن و با تشویش اذهان ادعای شهردار دولت اباد بنده رو منتفی بدونند پس حرف بنده خطاب به ایشون بود

 

۱۶

شهردار میمه به رئیس مرکز پژوهشهای مجلس در اعتراض به تغییر مسیر قطار نامه می نویسد

۱۷

مرکز پژوهشها ی مجلس به نامه ی شهردار میمه پاسخ می دهد و به نامه ی وزیر اشاره می کند

۱۸

جلسه ی شورای دوم میمه و شهردار باتفاق آقای حسینی با دکتر توکلی رئیس مرکز پژوهشها به نوشتن ۳ نامه از طرف نمایندگان منجر می شود

۱۹

نامه ها توسط آقای حسینی به امضا نمایندگان اصفهان و استان مرکزی و نزدیک به ۵۰ امضا می رسد

۲۰

نامه ی نمایندگان به وزیر اطلاعات که توسط آقای حسینی به امضا رسیده است

۲۱

 نامه به بازرسی کل کشور هم توسط آقای حسینی به امضای نمایندگان رسید

۲۲

مجری طرح های راه آهن کشور مصاحبه ی استاندار اصفهان و نیک کار اصفهانی را رد می کند و به صحت نامه ی شهردار میمه تاکید می کند

۲۳

پیمانکاران فعالیت در مسیر بدون مصوبه تهدید به درخواست ضرر و زیان می کنند

۲۴

نمایندگان واقعا با محوریت آقای حسینی کار را به درجه ی نهایی رسانده و درخواست مبادله ی موافقت نامه ها را از وزیر دارند

۲۵

۲۶

۲۷

 

۲۸

 

 

۳۰ ۳۱

 

۳۲

 

 

۲۹

نامه ی نمایندگان با محوریت آقای حسینی به سید محمد خاتمی رئیس جمهور

عبدالرضا شیبانی

دوستان عزیز این اسناد فقط برای اثبات این نکته است که مسیر قطار مسیر میمه نبود و در مسیر کاشان کار شروع شده بود و آقای حسینی نقش عمده ای در تغییر مسیر بر اساس عدالت و با حفظ حقوق میمه داشتند و والله معنای آن این نیست که من شخصا به ایشان در دوره ی آتی مجلس رای خواهم داد . می خواهم به دوستان بگویم در قضاوت ها انصاف را رعایت کنید . این گذشته از پاداش اخروی حرفهای شما را ملاک می کند و به قضاوت هایتان ارزش و بها می دهد . حالا خودتان قضاوت کنید نماینده ای برای تغییر مسیرقطار این تلاشها را داشته باشد و اینها فقط مکتوب شده هایش است مجادله با آیت الله امامی کاشانی و بسیاری دیگر از خون دل خوردن ها بماند ما حق داریم به او رای ندهیم اما نباید کارش را نادیده بگیریم .

 

امید ص

درسته آقای شیبانی اگرم کسی به ایشون رای نمیده حداقل زحماتشونو نادیده نگیره و ازشون چشم پوشی نکنه

 

نه تنها آقای حسینی بلکه زحمات آقای حاجی رو نادیده نگیرند.واسه انتخاب اصلح کارنامه دوستان رو اعم از کار هاشون چه کوچیک و چه بزرگ رو بذارند کنار هم و با ترازوی اعتدال آن را بسنجند هر طرف سنگینی تر کرد اورا اصلح تشخیص دهند

 

سعید توکل

درودبرشما آقای شیبانی آقای حسینی نیز یکی از امضا کنندگان بوده وبه محوریت ایشان نبوده واین یک مورد استانی بوده نه مخصوص بخش ما ضما درنامه ها مشخص کرده کریدور غربی اقتصادیتربوده ودولت کریدورغربی راتصویب کرده البته ناگفته نماند به هرحال بی تفاوت نبودند

حسن مالیان

سلام آقای شیبانی بله خط راهن را آقای حسینی انجام دادند ولی بنده از شما سوال کردم که برای میمه و جوانان چکار کردند ایا شما آقای حسنیی را به ۳۰۰ نفر اعضای گروه دارید تحمیل میکنید یا تبلیغ می کنید

عبدالرضا شیبانی

آقای مالیان یکبار یا نمی دانم دو یا سه بار دیگر مباحث شب گذشته را بخوانید . بحث بر سر این آغاز شد که آقای سعید توکل اجرایی شدن عبور قطار از کاشان و بعدا تغییر آن را قبول نداشتند و آوردن اسناد فقط برای اثبات این مطلب بود . ضمنا شما با تکرار قصد من در تحمیل به ۳۰۰ نفر ، ۳۰۰ نفر را دست کم می گیرید . من اگر تصمیم تبلیغ داشته باشم و امتیازات کاندیدای خودم را بگویم ، معنایش تحمیل نیست . فرصتی است برای اینکه مردم همه را بشناسند و به بهترین رای دهند . شب گذشته عرض کردم خلاف مروت نشود و حق افراد را ولو سر سوزنی باشد رعایت کنیم . اخلاق این را می گوید .

 

سعید توکل

آقای شیبانی درودبرشما دیشب خدمتتان عرض کردم اگربه میمه ایستگاه ندهند یک مزیت این قطارسریع السیر رابیان کنید

 

عبدالرضا شیبانی

آقای توکل اخلاق نه از نوع دینی از نوع انسانی اش ایجاب می کند که ابتدا در مورد ادعاهای شب گذشته ی خود اظهار نظر فرمایید . واقعا شهامت این را داشته باشید که وقتی دلایل را دیدید اعلام کنید که من این اطلاعات را نداشتم . مسیر مسیر کاشان بوده است و افرادی موفق شده اند مسیر را تغییر دهند . در مورد ایستگاه هم شب گذشته از قول مدیران گفتم که ایستگاه دارد .

 

عبدالرضا شیبانی

اتفاقا برای استان تفاوتی نداشت که از کدام مسیر برود و شاید در شرایط عادی مسیر کاشان را به لحاظ شهر بزرگی چون کاشان ترجیح می دادند . شما به ما حق بدهید که بگوییم به شورای دوم مراجعه کنید و ببینید چقدر چانه زنی داشتیم تا ثابت کنیم که مسیر مصوب میمه است . عرض کردم باتفاق شورای دوم تک تک نمایندگان را دیدیم حتی نماینده ی ارامنه ی جنوب . آقای حسینی هم در بین نمایندگان استان جایگاه ویژه ای داشت و قابل حساب بود .

 

حمید رضا سراجی

آقای توکل سلام

فکر می کنم شما هم مثل من تازه وارد بحث شده اید چون بعد از ارائه این همه سند و مدرک دوباره می فرمایید آقای حسینی نقشی در این زمینه نداشته اند.

 

سعید توکل

حمیدجان کدام سند آقای حسینی رامحوریت مشخص کرده. اتفاقا اسناد حرف ماراتایید میکند که دولت زیربارکارغیرقانونی کاشانیها نرفته وتایید برکریدورغربی بوده.

 

امید ص

جناب آقای شیبانی آقای کوهکن در زمان تصویب مسیر قطار در چه سمتی بودند؟

 

عبدالرضا شیبانی

نماینده ی لنجان و عضو هیئت رئیسه ی مجلس بودند .

 

عبدالرضا شیبانی

آقا والله نمی خواهم بگویم من درست می فهمم اما بدانید باید در این گفتگوها ساخته شویم . به حقیقت اعتراف کنیم . بلافاصله اظهار نظر نکنیم . منطقی و مستدل حرف بزنیم . نگاه من این است که برادرانی در یک گروه دارند با هم گفتگو می کنند . اختلاف نظرها درست است اما وقتی دلایل قوی و منطقی شد باید بپذیریم .

 

عبدالرضا شیبانی

استاندار اصفهان ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی که باید اعتبار را بدهد ، رئیس جمهور که باید کلید بزند ، می گویند مسیر شرقی و صدها کیلومتر کار انجام شده در مسیر شرقی و … را در اسناد نادیده می گیرید؟

۲۹

حمید رضا سراجی

این نمایندگانی که امضاهایشان در زیر این نامه دیده می شود کدامیک در این رابطه ذینفع بوده اند؟

 

عبدالرضا شیبانی

سوال اول شما این بود که اصلا تغییر مسیری در کار نبوده است . لااقل این را بپذیرید که اشتباه گفته اید تا بعد به بقیه اش بپردازیم .

 

سعید توکل

اقاشیبانی پیش دستی نکنید. ومادرا متهم کنید این اسناد شما هیچکدام سندی برتغییر مسیر نیست. چه مصوبه ای برای تغییر وجوددارد. لطفا قبل از سفسطه بازی سندی روکنید که طرح عوض شده بود واقایان سندومصوبه راباطل کرده باشد

 

حسن مالیان

آقای شیبانی بنده بی احترامی ب شما نکردم فقط نظرم را گفتم چرا شما دارید تبلیغ میکنید هنوز موقعه تبلیغ نرسیده بگذارید برسه بعد برای ایشان تبلیغ کنید در ضمن شهر میمه شهر علم فرهنگ است و همه خودشان خوب را از بد تشخیص میدهند نیاز به تبلیغ نیست . در ضمن خط راه اهن صرفا مخصوص میمه نیست …

 

سعید توکل

هنوز هم اعتقاددارم تغییر مسیری نبوده مصوبه تغییر کجاست. درحد محفلی

 

عبدالرضا شیبانی

آقای توکل پایتان روی بیل رفته است . یکی از تبعات بی مطالعه حرف زدن و نوشتن همین است . ۱۰ سند اول من حاکی از این است که مسیر کاشان یا دالان شرقی بوده است و پیمانکار کار را شروع کرده است ۲۰۰ کیلومتر تسظیح و دکوپاژ و بوته کنی را اعلام می کند . ما بازدید هم رفته بودیم در همان زمان .

 

امید ص

برگردوندن این مسیر به سمت کریدور غربی فقط از دست آقای حسینی بر میامده و بس!!!

 

عبدالرضا شیبانی

۲۰۰ کیلومتر را مجری ، دکتر نیک کار اصفهانی اعلام کرده است .

 

عبدالرضا شیبانی

مصوبه این است که در مسیر غربی دارد کار می شود در حالیکه قبلا در مسیر شرقی تسطیح و بوته کنی و دکوپاژ انجام شده بود . آیا همین کار شدن مصوبه نیست ؟

 

حمید رضا سراجی

جناب آقای توکل

هدف از راه اندازی این بحث در گروه بیش از این که برای اعضای گروه باشد برای درج در صبح میمه و تبدیل شدن این اسناد و مدارک به تاریخ میمه است . هنوز چند سال از این ماجرا نمی گذرد و شما این قضیه را علی رغم ارائه این همه مدرک رد می کنید . خوانندگان سایت صبح میمه و آیندگان با خواندن این مطالب در مورد حرف های شما و آقای شیبانی قضاوت خواهند کرد.

 

حسن مالیان

سلام جناب آقای سراجی قرار بود بحث در رابطه با شناختن نماینده بومی باشد که ان را معرفی کنیم قرار نبود آقای شیبانی از فرصت استفاده کند و برای آقای حسینی تبلیغ کند با تشکر

 

حمید رضا سراجی

جناب آقای مالیان شما تازه به این گروه پیوسته اید و خیلی با روند مباحث در این گروه آشنا نیستید . بسیاری از مباحث گروه فی البداهه و با طرح یک سئوال (مثل سئوالی که دیشب آقای توکل مطرح کردند) آغاز می شود و اعضای گروه سعی می کنند اطلاعاتشان در رابطه با موضوع مطرح شده بیان کنند . برای امشب موضوع نماینده و انتخابات را معرفی نکرده بودیم و دیشب آقای شیبانی گفتند که اسناد و مدارکشان را در رابطه با قطار سریع السیر امشب ارائه خواهند کرد.

 

حسن مالیان

جناب آقای سراجی شما خودتان بنده را دعوت کردید ومن هم دلم برای شهرمان وبخش میسوزد من این را میگم اقا حسنیی فقط برای دولت اباد کار میکند وغیر از این هم چیز دیگری نیست شما برید از! کل بخش سوال کنید تا به حیقیقت برسید ومن هم گفتم به آقای شیبانی بی احترامی نکردم فقط گفتم ایشان دارد تبلیغ میکند اگر حرف بدی زدم من معذرت میخواهم ودیگه نظر نمیدم

 

حمید رضا سراجی

آقای مالیان عزیز بله بنده شما را دعوت کردم و از این بابت بسیار خوشحالم . من نحوه مباحث را در گروه برای شما توضیح دادم . شما به عنوان یک میمه ای نمی خواهید حقیقت داستان قطار را بدانید ؟ پس اجازه بدهید این بحث به نتیجه برسد . مطمئن باشید که این بحث تبلیغی نیست و در آینده نه چندان دور به این نتیجه خواهید رسید

 

امید ص

جناب آقای مالیان عزیز بحث تبلیغ نبوده است.این اسناد فقط در رابطه با حرف و صحبت آقای توکل بوده است

 

عبدالرضا شیبانی

دوستان عزیز ، الان مجادله کنید ، نپذیرید ولی واقعا ما با کاشان مچ انداختیم و پیروز شدیم . جوانهای عزیز عضو گروه ، نیاز داریم که همینطور از منافع بخش دفاع کنیم . ما هم از بزرگان گذشته یمان الگو گرفتیم . عیسی خان گرانمایه از سال ۳۷ دادگاه را برای میمه پیگیری کرده بود همین باعث پیگیری های ما در خصوص دادگاه شد .

 

سعید توکل,

آقای شیبانی احتیاج به مطالعه نیست اسناد شما حکایت ازکارغیرقانونی کاشانیها بوده لطفا مردم رابی اطلاع حساب نکنید این اسناد شما نامه نگاری است مصوبه نیست. یک دیوانه درکاشان سنگی توی چاه انداخته

 

عبدالرضا شیبانی

این که خیلی روشن است لطفا توجه فرمایید : در مسیر کاشان دارد کار می شود . ۲۰۰ کیلومتر تسطیح ، دکوپاژ و بوته کنی بعد کار تعطیل می شود و فعالیت در مسیر میمه آغاز می شود . چه مدرکی بهتر از این می خواهید ؟

 

مهدی ح

سلام  –  اگر با دقت یه نگاه به نامه آخر که آقای سراجی گذاشتند داشته باشید می بینید نوشته شده “اجرای پروژه خارج از مسیر مطالعه شده” (یعنی روی مسیر کاشان مطالعه یا مصوبه ای نبوده است)

آقای توکل هم از ابتدا همین رو می گن، یعنی به صورت رسمی چیزی تایید نشده بوده، تلاش گسترده و عظیمی از جانب کاشان صورت گرفته بوده و با توجه به اینکه طرح مصوب شده بوده از میمه عبور بکنه موفق نبوده اند

 

عبدالرضا شیبانی

علیرغم همین مصوبه کار در مسیر کاشان عملا شروع شده بود . اگر ما ساکت می نشستیم کار به پایان رسیده بود .

 

امید ص

واقعا هم که به پایان پذیرفته بود و حسرتش تو دل ما بود.و بوق صدای قطار از دیار کاشان شنیده میشد

 

مهدی ح

قبول دارم

مثل خیلی دیگر از کارها که خارج از طرح و مصوبه می شود

اما من در راستای روشن کردن ادعای جناب توکل گفتم

 

حمید رضا سراجی

آقا مهدی اگر مصوبه ای برای اجرا در کاشان داشت که غیر ممکن بود زور میمه به کاشان برسد. همین که حق میمه از کاشان که نفوذ زیادی دارند گرفته شده کار بزرگی است .

 

مهدی ح

احسنت

اما مصادره اون به نام میمه و شورای دوم و آقای حسینی هم خیلی مطلوب نیست، مسلما نماینده دلیجان به عنوان یه شهر تاثیرگذارتر و کینه دیرین اصفهان و کاشان هم خیلی یاریگر بوده اگر دلیل نبوده باسه

 

حمید رضا سراجی

حتما همین طوره . مطمئنا میمه به تنهایی نمی تونست جلوی کاشان بایسته . قرار نیست کسی چیزی رو مصادره کنه اما آیا شورای دوم و شهردار و آقای حسینی برای این کار زحمت کشیده اند یا نه؟

 

عبدالرضا شیبانی

آقا مهدی این خیلی حرف است که شما از بچه های خودتان که واقعا نقش داشتند بگذرید و در دلیجان دنبال منجی بگردید .

 

مهدی ح

استغفرا…. و به شورای دوم

که در دلیجان به دنبال منجی باشیم

بنده عرض کردم یاریگر بوده باشند یا یاریگر بوده بوده ایم

 

سعید توکل

لطفا مصوبه کریدور شرق رااعلام کنید. پیمانکار طبق کدام مصوبه وقرارداد کارکرده

 

عبدالرضا شیبانی

پیمانکار قرار داد نداشته است اما نیک کار را دکتر توکلی می شناخت رانت داشت . استاندار اصفهان و سازمان برنامه ریزی قبل از فرهاد رهبر از او حمایت کردند و کار را آغاز کرده بود . بزرگراه کاشان را هم همینطور پیش بردند . اول می کشتند و بعد انگشتهایش را می شمردند .

 

 

سعید توکل

آقای شیبانی وقتی مسیری توجیح اقتصادی وزمانی ندارد. اجرانمیشود چرا کاشانیها قبل ازمصوبه کریدورغرب اقدام نکردند شرایط هم بهتربود. شانتاژبازیهای نمایندگان کاشان بوده که نمایندگان مارانیز به دردسرانداخته

 

عبدالرضا شیبانی

اصلا گرانمایه پور اهل شانتاژ نبود . خرم در مصاحبه ی یک ماه پیش خود هم به گرانمایه پور ایراد گرفت که چرا اجازه داده مسیر تغییر کند؟

 

سعید توکل

اول باسند ثابت کنید حقی گرفته شده تا بعدپس بگیریم

 

عبدالرضا شیبانی

عملیات اجرایی در مسیر کاشان دارد انجام می شود و از رئیس جمهور هم برای کلید زدن دعوت شده است و کیهان هم این دعوت را کار کرده است . سند از این که عملیات دارد انجام می شود معتبرتر ؟

 

مهدی ح

البته رییس جمهور یکبار برای کلید زدن پروژه خط آهن اختصاصی حرم تا حرم ( حرم امام کربلای ایران) و اعلام استان کاشان هم به کاشان رفته بودند! بشنوید و جدی نگیرید

 

سعید توکل

کدام سند راقبول کنیم مصوبه دولت را یا خرمی که چندبار استیضاح شد. آقای شیبانی اگرخرم بگوید نه سیب رابین ده نفرتقسیم کردم وبه هرنفر یک سیب رسید حرف خرم رامیپذیری یا ریاضیات را

 

امید ص

جناب آقای شیبانی آیا اطلاعی از روند درصد پیشرفت کار در مسیر کاشان توسط پیمان کار در اختیار دارید؟

 

عبدالرضا شیبانی

بعد از فایق آمدن میمه کار در حد همان تسطیح و بوته کنی ماند که حتما بوته ها هم باز سبز شده اند .

 

امید ص

پس مصداق ضرب المثل بشین تا علف زیر پاتون سبز بشه و رنگ قطار رو تو خواب هم نمیبینی زیبندشونه.همانطور که همان بوته ها سبز گشته اند!!?

 

سعید توکل

آقای شیبانی شما هم دارید خلاف قانون عمل میکنید ویک کارغیرقانونی راتوجیح میکنید ونظام رابه رانت خواری متهم میکنید

 

ا – واسعی

جالبه که دوستان ،تو بحث دادگاه های اختلاس و…،می بینن که با استفاده از رانت ،چه کارهای خلاف قانونی انجام شده و داره میشه و همه هم قبول داریم که با رانت خیلیها ،کارپا رو پیش نیبرن ،ولی تو این بحث ،بعضی دوستان اصرار دارن که چون قانونی نبود،انجام نمیشد و فقط شانتاژ چندتا نماینده س.

اگر قراره حرفها زده بشه ولی هر کس فقط حرف خودشو بزنه،اصلا چه نیازی به بحث کردنه.

 

حمید رضا سراجی

احسنت دکتر جان

 

سعید توکل

دوست گرامی شما هم نظرتان رابگید

 

امید ص

به قول شما هر کس میخواد تو این بحث حرفشو به کرسی بشونه!ولی با مدرک.جناب آقای شیبانی حرفاشونو با مدرک گفتند

 

احمدرضا ز

دقیقااا..حرف اول تو جامعه ما رانته نه طرح تصویب شده… چیزی که همه الان تو جامعه میدونند..

 

عبدالرضا شیبانی

اجرای عملیات را قبول کنید .

 

عبدالرضا شیبانی

آقای سراجی با توجه به سکوتی که نشانه ی کفایت مذاکرات است از فردا شب هم بحث تحلیل آراء افراد مطرح برای انتخابات را بگذارید . تا زمان انتخابات نیاز داریم به اینکه مبحث انتخابات را نه برای گرم کردن تنور اخذ رای ، برای تنویر افکار خودمان داشته باشیم .

 

سعید توکل

حال که همه دوستان اعتراف به کار غیرقانونی کاشانیها دارند برای حمایت ازآقای حسینی کارراتوجیح مییکنند

 

احمدرضا ز

چه توجیهی ؟؟?کار غیر قانونی درسته ولی وقتی می توانند ,,,وقتی توانایی رو دارند ,,,یکی باید حق رو بگیره یا نه؟؟؟

 

عبدالرضا شیبانی

افراد مترادف نظام نیستند .

 

حسن مالیان

اقا نماینده ای که دفتر نداشته باشد بدرد نمی خورد والسلام؟؟؟

 

احمدرضا ز

فکر کنم در جریان نیستید که بحث طرفداری وجود ندارد,,,بحث مربوط به سوال شب قبل بوده,,, وگرنه کسی تایید نهایی روی شخصی انجام نداده

 

سعید توکل

حقی کسی نگرفته بود که دوستان پس بگیرند

 

ا – واسعی

اینکه از حالت سیاه و سفید دیدن افراد خارج بشیم ،قبول کنیم که مطلق خوب یا بد نیستند و در واقع یک طیف خاکستری هستند،حالا خاکستری متمایل به سفید یا متمایل به سیاه.

مطمینا من از آقای حسینی حمایت نخواهم کرد ولی دلیل نمیشه که اونو تخطئه کنم.زحماتی کشیدن ولی شاید مطلوب من نیست.

در مورد انتخابات باید واقعیت جمعیتی رو قبول کنیم. الان آرای کل بخش هم یک کاسه نمیشه ،چه انتظاری داریم که آرای شاهین شهر و برخوار رو هم داشته باشیم.

با توجه به پذیرش واقعیت ،من نظر آقای شیبانی رو مبنی بر اینکه اطرافیان وطیف مبلغان هر نماینده برای تایید یا نفی قبول دارم.

فکر میکنم به این روش به نتایج بهتری برسیم

 

احمدرضا ز

لایک

 

عبدالرضا شیبانی

آقای توکل دیشب مثال پناهنده را زدم . امشب هم عرض کردم باندازه ی سر سوزنی هم اگر کسی کاری کرده باشد در نظر داشته باشیم . انسان خلیفه ی خداست . جانشین خداست . خدا از ذره المثقال نمی گذرد ما هم نگذریم . آقای محمدی اصلاح طلب بود . خفن . من نظارت شورای نگهبان بودم . کار بگونه ای گره خورده بود که شهرستانها به تهران می رفتند و در حضور فقهای شورای نگهبان کاندیداها را بررسی می کردند . من نماینده ی برخوار و میمه بودم . فقیه ما هم بر حسب اتفاق آیت الله جنتی بود . همه گمان می کردند محمدی رد صلاحیت می شود . من از او در شهرداری میمه دیده بودم که در دفاع از نظام حرف می زد . به همین دلیل حجت را بر خود تمام شده دانستم و در حضور آیت الله جنتی ایشان را تایید کردم . در نهایت هم تایید شد . این را هم بگویم که برخوار و میمه آنقدر تاییدی داشت که آیت الله جنتی گفتند برخوار و میمه که آمد خستگی ام برطرف شد . از تاییدها خوشحال شدند . باز هم تاکید می کنم اخلاق مدار باشیم .

 

حسن مالیان

آقای شیبانی مغزه دوستان را شستشو داد حالا به رای میخواهید بگذارید این درست است پس من میگم شما تبلیغ میکنید دوستان فکر میکنند من دروغ میگویم چرا بنده در جریان بحث دیشب بودم

 

سعید توکل

اآقای شیبانی اینکه بی جهت وبدون مدرک حرف کسی رانپذیری انهم دراین شرایط که مردم دنبال اصلح هستند بی اخلاقی نیست. شاید جواب استاد رادادن غیراخلاقی باشد میپذیرم اما قبول تغییر مسیر برمبنای رانت رانمیپذیرم. چون اگرقراربود مسیرعوض شود قبل ازطراحی کریدورغرب این کارعملی شده بود من منکررانت نیستم. وقتی تمام کشوررانت خواری میکند. دریک جا معنی ندارد. گرحکم شودکه مست گیرند درشهر هرآنکه هست گیرند

 

عبدالرضا شیبانی

سعید جان از بحث فرار نکنید . الان بحث اصلح نیست . شما گفتید اصلا مسیر شرقی در کار نبوده است و من به استناد مدارک ثابت کردم بوده است و ثابت کردم بچه های میمه و آقای حسینی برای اینکه حق را در جایگاه خود قرار دهند زحمت کشیده اند . انتظار داشتم شما با دیدن این مدارک حق پذیری تان که فطری انسان است گل کند و حق را بپذیرید . با این کار بالاتر می روید .

 

امید ص

آقای شیبانی از قضا مشکل بحث ما میدونید چیه؟اینه که ماجرای تغییر مسیر قطار با پیگیری های آقای حسینی به سمت کریدور غربی در زمان نمایندگی ایشان بوده و چون دوستان احساس میکنند که شما منتخبتون آقای حسینی هستند روی موضوع حساس شدند.ولله اگر این تغییر مسیردر زمان نمایندگی آقای حاجی یا دیگران اتفاق میوفتاد دوستان انقدر به این موضوع حساسیت به خرج نمیدادند اینم از شانس شما بوده که این تغییر مسیر در زمان سمت آقای حسینی اتفاق افتاده که دوستان را اینقدر بر این مطلب که شما از طرفداران آقای حسینی هستید کرده است

 

عبدالرضا شیبانی

از منطق و صداقت شما و حرف مستدلتان متشکرم ولی واقعا این حرف ها را که گفتم برای تبلیغ آقای حسینی نگفتم .

 

امید ص

بله میدونم آقای شیبانی

 

عبدالرضا شیبانی

آقای مالیان شما که شب اول خیلی خوب بودید چی شده که اینهمه به ما گیر دادید؟ از من گذشته که مبلغ کسی باشم . باور کنید قبلا هم نماینده ها بیشتر به من احتیاج داشتند و من محتاج اونها نبودم .

 

حسن مالیان

جناب آقای شیبانی در جریان پس باشید پر همین دوره مجلس طرف دارن آقای حسنیی روز انتخابات تخلفات زیادی کردن از دولت اباد به شاهین شهر امدند ودر روز انتخابات تبلیغات مکردن وپوستر آقای حسینی را به منزل ها می ریختند و خوشبختانه ایشان رای نیاورد به امید انروزی که نمانیده دلسوزی پیدا شود وبرا ی بخش میمه کار کند

 

حسن مالیان

دوست من منکه به گیری ندادم وهمچنان به شما احترام میگذارم وشما را‌ فردی متفکر میدانم وشما را برای میمه یک فرد دلسوز وباسواد میدانم ونگفتم شما محتاج کسی هستیتد فقط گفتم تورا خدا تبلیغ برای ایشان نکنید

 

سعید توکل

درودبرهمه دوستان صاحب نظر دورگود نشته اند وما باآقای شیبانی بحث میکنیم. وخودم رابده میکنم. مادیگه نظرنمیدیم صاحب نظران بیایند جلو

 

عبدالرضا شیبانی

آقا سعید شما با مباحثه و مجادله بده نمی شوید . با فرار از حقیقت بر تصورات من از سعید خان خدشه وارد می کنید .

 

مهدی ح

باور بفرمایید آقای توکل که کاشانیها می توانستن

من به شخصه اعتقاد دارم اولا چون مردم میمه مطالبه گر نیستند و ثانیا زیادی به مسیر سالم امید داشتند، میمه رشد بالایی نداشته

 

سعید توکل

آقای شیبانی من ازشما سند تغییرمسیر یامصوبه تغییر میخواهم شما میگوید رانت کاشان قوی است. این چه سندی است ضما من چه فراری کردم.من مدرک تحصیلی شمارامیخواهم شمانامه عاشقانه پسرهمسایه رامیاورید

 

عبدالرضا شیبانی

آقا سند بهتر از اینکه در مسیر شرقی کار می شد با پیگیری های ما تعطیل شد و در مسیر غربی کار شروع شد . ضمنا این مثال رو باید به دخترا گفت که نامه ی عاشقانه ی پسر همسایه را می آورند .

 

سعید توکل

خطاب به امید ص

دوست عزیزم اینجورنیست. ماقرارنیست نظرآقای شیبانی راتغییر دهیم. ما یک سند خواستیم که این تغییر مسیر راتایید کند. شاید اصلح من هم حسینی باشد. ولی باحرف نمیشود مخالفان آقای حسینی راراضی کرد اگر سندی بود دور ازعدالت بود کارایشان راکم جلوه دهیم

 

عبدالرضا شیبانی

نکند منظور شما از سند سندهای تک برگی ثبت است ؟ برادر نامه ها راببین به وزیر اطلاعات ، راه و ترابری ، بازرسی کل کشور ، روزنامه ی کیهان و … ، نطق قبل از دستور با آن حریت و آزادگی . اگر تغییر مسیری نبود این کارها برای چه بود ؟ ما که دلایل مسیر شرقی را آوردیم . تا شروع شدن کار هم که پیش رفتیم و بعد تغییر مسیر را آوردیم و درخواست موافقت نامه . چه سندی می خواهید؟

 

سعید توکل

خوشبختانه چندسالی است زمان انتخابات خانه نشین هستم وقصدتخریب کسی راندارم البته اینها دلیلی نمیشود که درکل نمره کم به آقای حسینی بدهیم حتما ایشان هم کارهای زیادی کرده اگربیشتراز دیگران نباشد کمترنیست من نظرم دراین مورد کمی فرق دارد

 

عبدالرضا شیبانی

چرا خوشبختانه ؟

 

سعید توکل

نامه دستوری برای اجرای طرح کریدورشرق یامصوبه

 

سعید توکل

من حرفم تغییرنمیکند مگرباسند تغییر مسیر وانقدرشهامت دارم اگر اشتباه بکنم عذرخواهی کنم ضما شما دارید کم کم ازکوره درمیرید. البته اصرار شما براین کار صددرصد مشخص است اگرپایه های این کارسست گردد تمامی فرمول انتخاباتی آقای حسینی سست میشود. بیش ازاین بحث راادامه نمیدهیم

 

سبحان س

کار بسیار عالی کردی اقا سعید عزیز!خیلی ها ب قصد تخریب جلو میروند!تبلیغ میکنند!البته هنو هستند کسانی ک دنباله رو هستند و با چشمان بسته دنباله روی میکنند و نمیدانند چرا!فقط میگویند چون فلانی گفته!

ولی انهایی ک بیشتر با واقعیت ها اشنایی دارند میدانند ک فلانی ها خودشان در حال تخریب هستند و دیگر زمانه تخریب کردن افراد تمام شده!عقل ها و چشم ها باز شده!

ولی همچنان تخریبگر ها امید به دنباله رو های خود دارند!!!!

 

عبدالرضا شیبانی

نامه ی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در صفحه ی ایران زمین روزنامه ی ایران که در اسناد بالا ارائه شده است . متن این است : ” … بر اساس گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که یک ماه پیش ارائه شد از میان چهار مسیر مطرح برای عبور مسیر قطار ، مسیر شرقی سه به پنج دلیل مناسب ترین گزینه اعلام شده است ” …مسیر شرقی سه بعلت عبور از شهر توریستی کاشان با جمعیت بالغ بر ۶۰۰۰۰۰ نفر و شهر نطنز به دلیل موقعیت استراتژیک آن مناسب ترین مسیر است در حالیکه در مسیر اول ( غربی ) قطار از شهرهای با جمعیت کمتر و اهمیت کمتر عبور می کند .

 

عبدالرضا شیبانی

سعید جان همیشه با ظن و گمان تحلیل می کنید . من الان و این روزها و این ماه ها هیچ ارتباطی با آقای حسینی ندارم . تمام فرمول انتخاباتی کدام است برادر . والله این حرف ها نیست . خود فریبی نکنید . من از کوره در نمی روم .

 

سعید توکل

آقای شیبانی اجازه بدهیم دیگران هم نظربدند فردانگند چرا توکل میخواد حرفشو به کرسی بشونه

 

عبدالرضا شیبانی

من و شما که جلو نظر دادن کسی را نگرفته ایم و ” نظر دان ” هم جایی نیست که پر شود و فضا برای نظرات دیگران نباشد .

 

سعید توکل

آقای شیبانی شما هم مثل همه که طرفدار نماینده هستند مشگلی نیست. این حق شماست ومابه خودمان اجازه نمیدیم به کسی بگویم به چه کسی رای میدهی

 

عبدالرضا شیبانی

پس چرا می گویید اگر پایه های اینکار سست شود تمامی فرمول های انتخاباتی آقای حسینی سست می شود ؟ اینها ظن و گمان شماست و همینها پایه های تحلیل هایتان می شود .

 

مهدی ح

ghatar

http://www.iranjib.ir/shownews/17825/

قطار-اصفهان—تهران-روی-ریل-سرعت/

همزمانی جالب این خبر و بحث گروه صبح میمه!!!!

لطفا به صورت کامل مطالعه بفرمایید، گریزی به بحث دیشب ما هم هست

بخشی از متن :

«گفتند مسیر باید تغییر کند و از اصفهان به دلیجان، قم و سپس به تهران برود، در حالی که مسیر اصلی از اصفهان به نطنز، کاشان، قم و تهران می‌رفت و ۱۰ کیلومتر هم کمتر از مسیر دلیجان بود. »

 

سعید ق

فعلا که تبدیل شده به مسیر عبور و مرور نیسان و ماشین های حامل تراورتن

 

حسین اسفندی
جناب شیبانی از فعالیت های ایشان در بخش میمه پترو پالایش و کارخانه سیمان وشهرستان شدن را نام بردید که همگی به تازیخ پیوستن کشاورزی و اعتبار قنوات هم چون اطلاعی ندارم اظهار نظر نمیکنم

دوستان لطف کنید رزومه کلی کاری ایشون رو تو دوران نمایندگیشون بررسی کنید میمه شاهین شهر و دولت اباد رو مقایسه کنید، اون موقع لقب شهرداری رو برازنده میدونید.

 

سعید توکل

آقای سراجی فقط محض اطلاع اگراین قطار درمیمه ایستگاه نداشته باشد که طبق محاسبات ندارد نه طبق حرفها غیرازضرر چیزی نصیب مانمیشود شاید حوادث آن گاهی به گوش عده ای برسد که قطار درمیمه ازریل خارج شد. آقای حسینی اگردرباره ایستگاه میمه کاری کرده بود بهتر بود. این طرح فقط مسیرعبورازشهرها رانوشته نه ایستگاهها را حال پیداکن پرتغال فروش را

 

عبدالرضا شیبانی

جل الخالق !!! اول مسیر را اثبات می کنند و بعد ایستگاه را یا اول ایستگاه را می زنند و بعد تلاش می کنند مسیر را به سمت ایستگاه بیاورند؟ اعضای گروه در مورد این اظهار نظرها قضاوت خودشان را خواهند داشت . تردیدی ندارم . ضمنا اول که ایستگاه دارد و در ثانی آنها که قطار را آوردند اگر بودند ایستگاه را هم می آوردند .

 

سعید توکل

آقای شیبانی عزیز مسیرمشخص بود این ایستگاه است که نامشخص است. جوری قضاوت میکنید انگار کاشانیها مصوبه داشتند ومامصوبه انهارالغو کردیم ومسیرراعوض کردیم. لطفا ماررابه مردم نشان. دهید

 

مهدی قیوم

سلام صبح بخیر آقای شیبانی مگر پروژه احداث خط ریلی اصفهان تهران به صورت کلی برنامه ریزی نشده یعنی شما می فرمایید اول ریل گذاری میکنن بعد ایستگاههای تشکیلاتی را جا نمایی خواهند کرد

ضمنا یکی از عوامل اصلی انتخاب این مسیر فعلی نامناسب بودن مسیر اصفهان به کاشان بوده اگر همشهریان از قطار مسیر اصفهان تهران کنونی استفاده کرده باشن دقیقا متوجه شیب تند مسیر و پیچ های پی در پی ریل به علت شکستن شیب وهمچنین گرد وخاک غیر قابل تحملی که در این مسیر وجود داره شدن

 

عبدالرضا شیبانی

مدیران دستگاه ریلی کشور بدون اختلاف نظر اعلام کرده اند که قطار در میمه ایستگاه دارد . اخیرا شهردار میمه هم در جلسه ی مکان یابی ایستگاه شرکت کرده اند . آقای توکل پس از مجاب شدن در بحث تغییر مسیر تصمیم به تغییر بحث دارند

 

سعید توکل

متاسفانه سکوت دوستان برای بیان نظر برای دیگران حق ایجادکرده است.

 

امید ص

 

۳۳

 

سید علی حسینیان

اگر این خبر صحت داشته باشد خبر خوشحال کننده اى هست???

 

امید ص

با اختصاص اعتبار از سوی دولت به وزارت راه و شهر سازی و فاینانس کافی این امر محقق خواهد شد به امید خدا

 

سید علی حسینیان

بله خبرها همین طور است ولى چیزى که به چشم دیده مى شود متاسفانه پروژه کاملا متوقف و کارهاى انجام شده نیز در حال تخریب است.

 

امید ص

عدم بودجه و تخصیص اعتبار کافی مهمترین دلیلشه.

 

عبدالرضا شیبانی

سلام یکبار دیگر همه ی مدارکی که در بالا اشاره و ارائه کردم را تقدیم کنم ؟ از آنجایی که به هیچ وجه در صدد پذیرفتن حقیقت نیستید این شعر زیبا را که در ایام شروع معلمی در لای بید مرحوم حاج باقر کریمی برایم خواند تقدیم می کنم :

 

(متن شعر را اینجا بخوانید)

 

 

 

عبدالرضا شیبانی

و درود بر همه ی آدمهای حق پذیر و حنیف .

 

سعید توکل

برادرعزیز آقای شیبانی خودتان بهتر میدانید درطرحهای ملی کارگروه متشکل ازچندوزیرتصمیم میگیرند. ودراین تصمیمات شاید استاندار هم نتواند نظرش رااعمال کند چه برسد به شهرداری. شما ازهمه حتی ازآقای کریمی وتهمت وتوهین به همه استفاده میکنی تا حرفت رااثبات کنی. ولی باتمام این ترفندهای مطبوعاتی ازدادن سند مصوب تغییر مسیر عاجزی. چراکه سندی وجوددارد. چه مقامی جواب روشن داده که مسیر ازکریدورغرب به شرق تغییر کرده. اسناد شما هم کریدورشرق رانابودمیکند.

 

عبدالرضا شیبانی

یعنی دیگران حقی نداشته اند ؟

 

سعید توکل

دیگران سکوت کرده اند وشما حق راتصرف کرده اید

 

سعید توکل

اصلاحیه کریدورشرق راتایید میکند

 

عبدالرضا شیبانی

آقای توکل در مسیر شرقی پیمانکار مشخص شده و کار را آغاز کرده است . بیش از ۵۰ نماینده به دستگاههای نظارتی و امنیتی و اطلاعاتی نامه نوشته و اعتراض کرده اند . نماینده در نطق خود در مجلس دادخواهی کرده و از ظلمی که به مردم بخش می رود سخن گفته است . مردم میمه هم به دکتر احمدی نژاد نامه نوشته و دادخواهی کرده اند . کوهکن و سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفته اندمسیر شرقی کار می شود . برای همه ی اینها من مدارک را ارائه کردم . بوذر و سلمان و صعصعه و اصبغ نباته و علی ع و پیامبر و قران و همه را دلیل آوردم نپذیرفتید . چکار کنم؟ این شعر توهین و تهمت نیست . از ادیب الممالک فراهانی است و شاهکاری ادبی از وضعیت قضات در زمان خود است .

 

عبدالرضا شیبانی

من که تماما با استناد به مدارک حرف زدم . ای کاش در یک محیط دانشجویی مثل شریف یا شهید بهشتی مناظره می کردیم، دانشجویان کسی را که کم آورده است هو می کردند . مرکز پژوهشهای مجلس بی جهت وارد قضیه شد ؟ هیچ خلافی صورت نگرفته بود ؟ کار در کریدور شرقی در حال انجام نبود ؟

 

سعید توکل

آقای شیبانی فایده ندارد شما میخواهی باسفسطه واین شاخه به آن شاخه تغییرمسیر راتایید کنی. شمابفرمایید کدام اداره با پیمانکار قرارداد بسته. درمحفل کاشانیها تصمیم گرفتند. تیری درتاریکی شلیک کنند. ولی به هدف نخورد چون طرح آنها توجیح نداشت.

 

سعید توکل

کارباکدام مصوبه. مدارکی که شما ازان صحبت میکنید بچه گول زدن است وبقیه بیانات جنابعالی جنگ روانی ورسانه ای که میتواند افراد ساده لوح راراضی کند.

 

 

عبدالرضا شیبانی

به مدارک بالا مجددا مراجعه کنید . کار در مسیر شرقی یعنی کاشان در حال انجام بوده است

 

عبدالرضا شیبانی

ما که از ۵۰ نماینده ی مجلس ، سازمان مدیریت ، استاندار اصفهان ، روزنامه ی کیهان ، روزنامه ی ایران و مجری عبور قطار از کاشان دکتر نیک کار گفتیم اینها بچه گول زدن است؟ اینها سفسطه است؟ نکند در فهم معنای سفسطه اختلاف نظر داشته باشیم؟

 

سعید توکل

آقا شیبانی شما بازمطالب چندروزنامه راسند حساب میکنید پدیده شاندیز چقدردرصداوسیما تبلیغ شد یاکرم حلزون. پس روزنامه ورسانه سند نمیشود. شما خودتان میگوید کاشانیها غیرقانونی کارراشروع کردند وبقیه ماجرا حدس وگمان بقیه بوده. برویم سراغ کاربعدی آقای حسینی

 

سعید توکل

آقای شیبانی اجازه بدید من ازبحث. خارج بشم وکارشناسان مجرب بحث رادنبال کنند

 

عبدالرضا شیبانی

سازمان مدیریت ، امضای نمایندگان مجلس بیش از ۵۰ نماینده ، اعلام روزنامه های ایران و کیهان ، نطق نماینده ی مجلس و طومار اهالی میمه همه و همه از آغاز بکار در مسیر کاشان گفته اند اینها فقط چند تا روزنامه نیستند .

 

سعید توکل

طومارمیمه یک کمربندی رانمیتواند ببند چطورمسیر قطار رامیتواند عوض کند

 

عبدالرضا شیبانی

کارشناس مجربی نمی خواهد . خیلی ساده قابل اثبات است . اگر کار در مسیر کاشان شروع نشده بود یک نفر در این کشور نبود به رئیس مرکز پژوهشها و نماینده ی میمه و نماینده ی دلیجان و ۵۰ نماینده ی دیگر و … و … بگوید حالتان خوب است ؟ هیچ اتفاقی نیفتاده . چرا اعتراض دارید ؟

 

عبدالرضا شیبانی

اجزای ملات ، به تنهایی استحکام ندارند . آب ، شن و پودر سیمان وقتی به نسبت متناسب ترکیب می شوند هم افزایی پیدا می کنند و مستحکم می شوند .

 

عبدالرضا شیبانی

ضمنا من نگفتم طومار میمه مسیر را بسته است . گفتم طومار میمه نشان می دهد که مسیر کاشان در حال اجراست .

 

عبدالرضا شیبانی

با سلام برخی از دوستان در گفتگوی جوان مرتکب دو اشتباه می شوند : اول اینکه فکر می کنند اثبات تغییر مسیر قطار تبلیغ برای آقای حسینی است و دوم اینکه فکر می کنند اگر تبلیغ باشد اشکال دارد . دوستان عزیز بیایید ویژگی های کاندیداها و برجستگی هایشان را برای مردم بگویید آقای عروجی را … حاجی را و … معرفی کنید تا مردم بهتر بتوانند انتخاب کنند این نه تنها هیچ ایرادی ندارد بلکه به مردم برای انتخاب درست کمک کرده اید . . تبلیغ قدغن یعنی پوستر چسباندن و ستاد زدن و بنام کاندیداتوری سخنرانی کردن .

 

عبدالرضا شیبانی

آقای توکل والله من در این بحث بدنبال اثبات آقای حسینی برای انتخابات آتی نیستم . من فقط خواستم حق ایشان نه بعنوان دوست من بعنوان کسی که روزگاری زحمت کشیده است از بین نرود و ناسپاسی تلقی نگردد .

 

حسین اسفندی

سلام نطق نماینده در مجلس درباره ظلمی که به بخش می شود را در ارشیو دارید؟؟؟

 

عبدالرضا شیبانی

با سلام متن مکتوب نطق را دارم .

 

حسین اسفندی

اگر امکان داشته باشد خوشحال میشوم برای گروه ارسال کنید.

قسمت دادخواهی برای ستم وارده به بخش میمه راهم اگر بفرستید استفاده میبریم

 

عبدالرضا شیبانی

۰۹

دادخواهی و تظلم نماینده با تعبیر مردم مومن و پر محبت بخش میمه

 

حسین اسفندی

بسیار عالی، کاملا پذیرفتم و ممنون

 

عبدالرضا شیبانی

متشکرم دوست عزیز و حنیف من .

 

سعید توکل

حمیدخان همه راخسته کردیم عذرخواهی میکنم