اولین همایش ملی ورزش برای همه برگزار شد

2015-12-01
324 بازدید

از آنجایی که میمه در جشنواره ی کشوری ” ورزش برای همه ” حضوری موفق داشت ، صبح میمه اخبار مرتبط با این موضوع را پیگیری و به اطلاع کاربران محترم می رساند . بر اساس گزارش خانم زیبا محمدیان همکار صبح میمه ، همایشی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخه ۴ و ۵ آذر […]

varzesh (7)

از آنجایی که میمه در جشنواره ی کشوری ” ورزش برای همه ” حضوری موفق داشت ، صبح میمه اخبار مرتبط با این موضوع را پیگیری و به اطلاع کاربران محترم می رساند . بر اساس گزارش خانم زیبا محمدیان همکار صبح میمه ، همایشی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخه ۴ و ۵ آذر ماه سال ۹۴ به مدت ۲ روز از ساعت ۸٫۳۰ تا ۱۸ با عنوان “ورزش برای همه” برای اولین بار در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد. دکتر محمدرضا اسد مدیر کل دفتر توسعه ی ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان مدیر اجرایی این همایش بود.

varzesh (6)

هدف از برگزاری این همایش آشنایی مردم با ورزش های همگانی و همچنین چگونه ورزش کردن و مشکلاتی ورزشی در جامعه بود و در همین رابطه شرکت کنندگان در همایش از سخنرانی استید مجرب ورزش و سلامت استفاده کردند .

varzesh (3)

مراسم اختتامیه با حضور دکتر گودرزی  وزیر محترم ورزش و جوانان دکتر علی مجدآرا  رییس فدراسیون ورزش همگانی  ، دکتر شعبانی بهار معاونت محترم ورزش همگانی ، داور زنی رئیس فدراسیون والیبال و بهرام شفیع مجری پیشکسوت برگزار شد .

varzesh (8)

آقای هوشنگ اسد از پیشکسوتان فوتبال میمه در کنار مجری پیشکسوت بهرام شفیع

varzesh (1) varzesh (2)
varzesh (4) varzesh (5)

varzesh (9) varzesh (10)