شهرستان میمه ، پس از انتخابات در دولت مطرح می شود

2015-12-01
540 بازدید

حماسه سازان ، نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۹۴/۹/۸با حضور در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه میمه در جمع حاضرین سخنرانی کرد. وی با اشاره به تحولات منطقه ای، گسترش روز افزون فرهنگ مقاومت و […]

DSC_0292

حماسه سازان ، نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۹۴/۹/۸با حضور در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه میمه در جمع حاضرین سخنرانی کرد.

وی با اشاره به تحولات منطقه ای، گسترش روز افزون فرهنگ مقاومت و علاقمندی به انقلاب اسلامی در بین مستضعفین و آزادی خواهان جهان گفت: در حالی امروز شاهد الگوگیری از این انقلاب هستیم که خودمان نیازمند تبیین جایگاه، ابعاد و ارزشهای انقلاب اسلامی هستیم و این روشنگری بایستی توسط آموزش و پرورش به نسلهای بعدی انقلاب منتقل شود.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس نهم نیل به اهداف بلند انقلاب اسلامی را مرهون تلاش قشر عزیز فرهنگی توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: سعادت آینده وابسته به فعالیت فرهنگیان است.

حسینعلی حاجی به اقدامات صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی برای آموزش و پروش اشاره کرد و افزود: دولت محترم برای عزیزان شاغل اقدامات موثری انجام داده ولی تلاش ما این است که وضعیت بازنشستگان عزیز فرهنگی نیز بهبود یابد.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، موقعیت استراتژیک میمه را مناسب و استثنایی دانست و ضمن تأکید بر لزوم استفاده از این ظرفیت گفت: ارتقاء این بخش به شهرستان، مقدمه پیشرفت و دستیابی به جایگاه اصلی است و خوشبختانه پرونده ارتقاء بخش میمه در وزارت کشور تکمیل و آماده طرح درهیأت دولت است که به جهت مسائل سیاسی و اجتماعی طرح آن به بعد از انتخابات مجلس دهم موکول گردیده است.

وی در پایان به موضوعاتی چون کمربندی میمه، بحث جمعیت و مهاجرت در بخش میمه، تعدی به مرز بخش در جاده جوشقان و ناحیه صنعتی گلستان هم پرداخت و ضمن تقدیر از زحمات آقای متوسلی اظهار داشت: امروز مدیری از این اداره پس از ۳۵ سال تلاش ارزشمند بازنشست میشود که به درخواست بسیاری از فرهنگیان، بنده یکسال تمدید ریاست و خدمتش را از شخص وزیر در سال گذشته گرفتم و امیدوارم آقای روح الامین که از مدیران مومن ومتدین است نیز خدمت در این جایگاه را قدر دانسته و در کار خود موفق باشد.