حضور اصفهان در جشنواره ی مردمی عمار

2015-11-29
25 بازدید

روابط عمومی جشنواره عمار اعلام کرد: اصفهان با ۵۴ اثر در ششمین جشنواره مردمی عمار حاضر می‌شود تاکنون ۵۴ اثر از فیلمسازان و هنرمندان استان اصفهان در بخش «فیلم» و «فیلم ما» ششمین دوره این جشنواره حضور پیدا کردند. به گزارش ……. ، براساس اعلام روابط عمومی جشنواره عمار، تاکنون ۵۴ اثر از فیلمسازان و هنرمندان […]

۳۲۳۲۳۲۳۲۳

روابط عمومی جشنواره عمار اعلام کرد:

اصفهان با ۵۴ اثر در ششمین جشنواره مردمی عمار حاضر می‌شود

تاکنون ۵۴ اثر از فیلمسازان و هنرمندان استان اصفهان در بخش «فیلم» و «فیلم ما» ششمین دوره این جشنواره حضور پیدا کردند.

به گزارش ……. ، براساس اعلام روابط عمومی جشنواره عمار، تاکنون ۵۴ اثر از فیلمسازان و هنرمندان استان اصفهان در بخش «فیلم» و «فیلم ما» ششمین دوره این جشنواره حضور پیدا کردند.

براساس این گزارش، بیش‌ترین آثار ارسالی فیلمسازان و هنرمندان این استان در قالب‌های مستند و داستانی و با موضوعات اقتصاد مقاموتی، تاریخ معاصر ایران و جنگ نرم بوده است و از بین شهرهای این استان بعد از فیلمسازان اصفهانی که با ۳۲ اثر بیش‌ترین حضور را دارند، فیلمسازان کاشان با ۸، ابریشم، زرین شهر و نطنز هرکدام با ۴ اثر و شهرهای نجف آباد و نظنز هم هرکدام با یک اثر در ششمین جشنواره عمار، شرکت کرده‌اند.

نکته قابل توجه درباره آثار ارسالی این استان، حضور ۱۶ فیلمساز فیلم اولی است که برای اولین بار در جشنواره مردمی عمار، حاضر می‌شوند.

گفتنی است ششمین جشنواره مردمی عمار، در دی ماه سال جاری همزمان با حماسه مردمی نه دی، در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام در بخش «فیلم» تا ۱۰ آذر و بخش «فیلم ما» تا ۱۵ آذر است.