امروزنامه ها – شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ / ۲۱ November, 2015

2015-11-21
43 بازدید

آیت الله مکارم:یکی از مشکلات کشور وجود تندروها است آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، یکی از مشکلات کشور را وجود تندروها دانست و گفت: تندروها کسانی هستند که تا صحبت از سرمایه گذاری خارجی می شود، بحث هایی را مطرح کرده و شرط های دست و پاگیری را وضع می کنند. به […]

آیت الله مکارم:یکی از مشکلات کشور وجود تندروها است

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، یکی از مشکلات کشور را وجود تندروها دانست و گفت: تندروها کسانی هستند که تا صحبت از سرمایه گذاری خارجی می شود، بحث هایی را مطرح کرده و شرط های دست و پاگیری را وضع می کنند.

به گزارش ایرنا این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار رئیس و هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران، فشار خارجی را مشکل بعدی کشور عنوان کرد و افزود: دشمنان نمی گذارند اقتصاد کشور پیشرفت کند؛ بنابراین فکر جمعی، سعه صدر و مراقبت از نفوذ آنان، از اموری است که باید با دقت بر روی آن برنامه ریزی کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اینکه امروز برخی برای انتخابات مجلس با هم مقابله می کنند؛ به طور حتم نه تنها مشکل را برطرف نخواهد کرد؛ بلکه مباحث اصلی کشور نیز پیش نخواهد رفت؛ بنابراین تنها راه از بین رفتن مشکل ها، اتحاد تمام دستگاه هاست .
وی بر ضرورت وحدت آحاد جامعه، مسئولان و دولت تاکید کرد و افزود: دولت نباید خود را از جامعه و ملت جدا بداند؛ بلکه همه باید در یک مسیر حرکت کرده تا مشکل ها یکی پس از دیگری برطرف شود.
این مرجع تقلید بیان داشت: علما و مراجع در متن مباحث کشور نبوده و در حاشیه قرار دارند؛ اما می توانیم این ادعا را داشته باشیم که مشکل ها را درک می کنیم…

 

abd81528