دعای ندبه و زیارت موفور السرور سیده صالحه خاتون

2015-10-09
147 بازدید

در حالیکه دعای ندبه ی میمه وارد پانزدهمین سال خود شده است امروز هم این دعای پر فیض در مسجد جامع شهر با قرائت و مداحی آقایان سروش خردمند و مهدی خدایی برگزار شد . گرچه نامبردگان از السابقون هستند اما تجربه ی جدیدی در ندبه بودند و بمثابه ی ” کل جدید لذه ” […]

IMG_5513

در حالیکه دعای ندبه ی میمه وارد پانزدهمین سال خود شده است امروز هم این دعای پر فیض در مسجد جامع شهر با قرائت و مداحی آقایان سروش خردمند و مهدی خدایی برگزار شد . گرچه نامبردگان از السابقون هستند اما تجربه ی جدیدی در ندبه بودند و بمثابه ی ” کل جدید لذه ” شرکت کنندگان را مستفیض نمودند . شرکت کنندگان در دعای ندبه ی امروز  برپایی مراسم زیارت عاشورا از پنجشنبه ی آینده در مسجد جامع را یادآور می شدند و بر ضرورت برپایی هرچه با شکوهتر مراسم زیارت عاشورا تاکید داشتند .

IMG_5525

زیارت امامزاده سیده صالحه خاتون و مزارهای شریف شهدای روستای ازان در صحن این آستان مقدس هم از توفیقات پس از دعای ندبه است . جای جای این بقعه ی متبرکه نوستالژی و یاد و خاطره ی مادرانی است که  با شیر محبت اهل بیت  ، کام فرزندانشان را شیرین کام نمودند و به آنها آموختند که در گرفتاریها ، دستهای نیازشان را به شبکه های این مضاجع شریف بگیرند و آنها را کانون توسلات و توجهات خود قرار دهند .

IMG_5520

آسید علی حسینیان خادم و متولی محترم امامزاده ” ساحل افتاده ” نیست . او ” موج زخود رفته ” ای است که دائما در تلاش و کوشش است . حضور او در امامزاده با طرحهای توسعه ی حرم و زیبا سازی صحن ها همراه بوده است و با آمدن او ” تیشه ” ی بنایی از کارگاههای مختلف امامزاده بیرون نرفته است .  ساخت و سازهای جدید امامزاده در ضلع شمالی که علاوه بر زیبا سازی حرم بر فضاهای مورد استفاده ی زائرین نیز خواهد افزود نیازمند مساعدتهای مردم ولایتمدار بخش میمه و زائرین محترم است . عملیات اجرایی این پروژه ی جدید مدتی است آغاز شده و با انجام فاز سفت کاری ، انتظار می رود در صورت کفایت نذورات و اعانات مردم ، قبل از فررسیدن فصل سرما به بهره برداری برسد .