فرماندار : لای بید نیازمند تاسیس کلانتری است

2015-10-05
76 بازدید

علیرضا بصیری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل خدوم ناجا موجب ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش روانی در جامعه می‌شود. وی بابیان اینکه نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه همکاری خوبی با شورای تأمین شهرستان داشته است، افزود: همکاری فرماندهی و […]

b632

علیرضا بصیری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل خدوم ناجا موجب ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش روانی در جامعه می‌شود.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه همکاری خوبی با شورای تأمین شهرستان داشته است، افزود: همکاری فرماندهی و مسئولان مجموعه نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، قضائی و برخورد با متخلفین برای حفظ آرامش و امنیت جامعه جای تقدیر دارد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در ادامه بابیان اینکه مأموریت‌های نیروی انتظامی در مقابل هرگونه ناامنی در جامعه سخت و طاقت‌فرسا است و هرلحظه این عزیزان با خطر دست‌وپنجه نرم می‌کنند، افزود: همین نیروی انتظامی با تقدیم صدها شهید نقش مهم و ارزنده‌ای در حفظ و حراست از دست آوردهای انقلاب اسلامی داشته است.

بصیری گفت: نیروی انتظامی شهرستان در همه برنامه‌ها اعم عزاداری ایام محرم و صفر، جشن‌های عروسی و اعیاد و مناسبت‌های مذهبی حضوری فعال و شبانه‌روزی داشته و حافظ امنیت و نظم در چنین برنامه‌هایی بوده است.

وی بابیان اینکه از مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان انتظار می‌رود درزمینهٔ تکمیل نیروی انسانی ماهر و مجرب و همچنین ارتقا تجهیزات پلیسی به شهرستان بیش از ۶ هزار کیلومتری شاهین‌شهر و میمه توجه بیشتری کند، متذکر شد: سه منطقه مسکن مهر، گرگاب و لای بید این شهرستان نیازمند کلانتری است.

رئیس شورای تأمین شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اعلام کاهش ۲۰ درصدی جرائم در شهرستان شاهین‌شهر و میمه نسبت به مشابه سال گذشته آن تصریح کرد: تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات اسفندماه امسال با همکاری نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های امنیتی شهرستان به‌خوبی اندیشیده شده است.

بصیری در ادامه با تسلیت حادثه غم‌انگیز سرزمین منا که موجب شد ایام عید و سرور همه مسلمانان به‌خصوص هم‌وطنان عزیز کشور اسلامی‌مان به عزا تبدیل شود، خاطرنشان کرد: شهرستان شاهین‌شهر و میمه از قاعده حادثه سرزمین منا مستثنا نبوده و باید با عرض تأسف اعلام کنم «رجبعلی شاه رجبیان» از جانبازان و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس شهر گرگاب از توابع این شهرستان در میان جان‌باختگان حادثه تاریخی و فاجعه‌بار سرزمین منا بوده است.

وی بابیان اینکه به‌محض ورود پیکر مطهر این قربانی حادثه منا به کشور برنامه‌ریزی‌هایی جهت تشییع این عزیز ازدست‌رفته از شاهین‌شهر تا گلزار شهدای گرگاب توسط فرمانداری تهیه و تدارک دیده‌شده است، تصریح کرد: از عموم مردم به‌خصوص همشهریان شاهین‌شهر برای حضور باشکوه در تشییع پیکر این عزیز ازدست‌رفته و اعلام خشم و انزجار از سران یهودی صفت آل‌سعود که به‌احتمال‌زیاد روز دوشنبه این هفته باشد دعوت به عمل می‌آید.