به بهانه ی انتشار یازدهمین شماره نشریه حماسه سازان

2015-10-04
175 بازدید

  عبدالرضا شیبانی : یکی از امتیازات آقای حاجی علاوه بر حضور برنامه ریزی شده و منظم در دفاتر مراجعات مردمی ، حضور ایشان در رسانه های نوشتاری و دیداری و مجازی است . نماینده ی مردم دو شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه که تاکید دارد نام برخوار را هم پس از شاهین […]

 

۲۰۱۵-۱۰-۰۳_۲۰۰۶۲۷ (۱)

عبدالرضا شیبانی : یکی از امتیازات آقای حاجی علاوه بر حضور برنامه ریزی شده و منظم در دفاتر مراجعات مردمی ، حضور ایشان در رسانه های نوشتاری و دیداری و مجازی است . نماینده ی مردم دو شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه که تاکید دارد نام برخوار را هم پس از شاهین شهر و میمه بنویسد ، سایت حماسه سازان و ماهنامه ای با همین نام را مدیریت می کند . ماهنامه ، ماهیتی سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی دارد و سایت نیز از همین قاعده پیروی می کند . با گسترش فضای مجازی در کشور  از رونق رسانه های مکتوب تا حد قابل ملاحظه ای کاسته شده است و ماهنامه ها و دو هفته نامه ها با شیبی تندتر ارزش های خبری خود را از دست داده اند و مردم “خبر تازه ” را از طریق فضاهای مجازی بدست می آورند و جای خالی ماهنامه ها و هفته نامه ها اگر تخصصی نباشند ، احساس نمی شود . حماسه سازان از این قاعده هم مستثنی نیست . تنها عاملی که می تواند توجه شهرستانی ما را نسبت به حماسه سازان برانگیزد نام نشریه است که حماسه سازان بر خلاف ماهنامه ی صبح میمه از این امتیاز هم بهره مند نیست . شاید بهتر بود حماسه سازان حاجی  در لوگوی خود تعلق به شهرستانهای حوزه ی انتخابیه اش را یادآور می شد و خلا نشریات مکتوب در شهرستان ” ایران کوچک ” را پر می کرد گرچه حماسه سازان در یازدهمین شماره ی خود درشت ترین تیتر صفحه ی اول نشریه ” ایجاد ناحیه ی صنعتی گلستان ”  را برگزیده  ولی از تخصیص این ناحیه به ” میمه ” یا ” بخش میمه ” ابا ورزیده است و این شاید محصول نگاه کشوری حاجی و کلان نگری ایشان باشد که در جای خود درست ، اما در نگاه دو شهرستانی موکلین ، خالی از تحلیلهای نقادانه نیست  . سوتیترهای دیگر حماسه سازان هم از همین نقدها برخوردار است و شاید شورای تیتر و صفحه آرایان حماسه سازان هم در پیشخوان روزنامه فروشی ها بیشتر بدنبال باز کردن جایگاه کشوری و فراشهرستانی برای حماسه سازان باشند تا تلقی یک نشریه ی محلی که مردم آن را متعلق به خود می دانند .