تحصن خانوادگی عضو شورای حسن رباط در اعتراض به برجام

2015-10-01
203 بازدید

حجت الاسلام عمار عمارلو سالهاست که در روستای حسن رباط از توابع بخش میمه بعنوان مبلغ ایفای وظیفه می کند . او در انتخابات چهارمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا به عضویت در شورای اسلامی روستای حسن رباط انتخاب شد و در حال حاضر بدون داشتن شرط سکونت ، عضو شورای اسلامی این […]

۶۵۴۴۳۲_۴۶۵

حجت الاسلام عمار عمارلو سالهاست که در روستای حسن رباط از توابع بخش میمه بعنوان مبلغ ایفای وظیفه می کند . او در انتخابات چهارمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا به عضویت در شورای اسلامی روستای حسن رباط انتخاب شد و در حال حاضر بدون داشتن شرط سکونت ، عضو شورای اسلامی این روستاست . مطلب زیر و عکس بالا را خبرگزاری تسنیم در خصوص تحصن قابل تحلیل ایشان و خانواده اش آورده است :

حجت‌الاسلام عمار عمارلو از طلاب استان قم به اتفاق همسر و فرزندانش در اعتراض به مفاد برجام و عدم لغو تحریم‌ها بر مبنای این توافق‌نامه‌، مقابل مجلس شورای اسلامی تحصن کرد. خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام عمار عمارلو از طلاب استان قم درباره دلیل تحصنش مقابل مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده به اتفاق همسرم که هر دو در شهر مقدس قم طلبه هستیم و فرزند شهید می‌باشیم ۲ روز است که مقابل مجلس شورای اسلامی تحصن کرده‌ایم. وی افزود: دلیل تحصن من و همسرم انتقاد به توافق هسته‌ای و برجام است. مستندات حاکی از آن است که لغو تحریمی صورت نخواهد گرفت و کنگره آمریکا به هیچ عنوان تحریم‌ها علیه ایران را لغو نخواهد کرد. حجت‌الاسلام عمارلو خاطرنشان کرد: اعتراض ما این است که ساز و کار تحریم‌ها باقی خواهد ماند، اما دولت‌مردان معتقدند که توافق خوب هسته‌ای اتفاق افتاده است. بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام عمارلو از نمایندگان مجلس خواسته است که برجام را رد کند.

IMG_1269

عمارلو در جشنواره ی انگور حسن رباط – ۹۴/۶/۲۷