موتور سواری در میمه از باب تقدیر و تشکرها

2015-09-28
223 بازدید

باتوجه به اعلام قبلی ستاد بسیج و سپاه پاسداران میمه در خصوص برگزاری مسابقات موتورسواری در مجموعه سپاه و بسیج میمه که در محل فلکه ورودی تهران شهر میمه جنب بارگاه مقدس شهدای گمنام برگزار گردید جا دارد از زحمات شهردار کرمی و پرسنل خدوم شهرداری میمه و سایر دست اندرکاران تشکر وقدردانی میگردد. در […]

۳ - Copy
باتوجه به اعلام قبلی ستاد بسیج و سپاه پاسداران میمه در خصوص برگزاری مسابقات موتورسواری در مجموعه سپاه و بسیج میمه که در محل فلکه ورودی تهران شهر میمه جنب بارگاه مقدس شهدای گمنام برگزار گردید جا دارد از زحمات شهردار کرمی و پرسنل خدوم شهرداری میمه و سایر دست اندرکاران تشکر وقدردانی میگردد.

۴ - Copy
در مصاحبه ای که با جناب سروان حمید زمانی مسئول سپاه میمه داشتم فرمودند از شهردار کرمی به دلیل اطلاع رسانی بیش از ۲۰۰۰پیامک و اعزام رانندگان اتش نشانی و پرسنل شهرداری و همچنین هلال احمر میمه تشکر می کنم .
وی در پایان از کلیه ورزش دوستان و اهالی میمه به دلیل همکاری خوب و شایسته تشکر وقدردانی نمودند

۵ - Copy
لازم به ذکر است سروان زمانی حدود یکسال است که مسئولیت سپاه را در شهر میمه عهده دار میباشند که با جدیت و پشتکار عالی در محوطه سپاه اقدام به کاشت گوجه و چغندر لبوئی و بادمجان و ….نمودند همچنین اقدام به ساخت پیست موتور سواری که مورد حمایت جامعه موتور سواران و ورزش دوستان قرار گرفت.
امیدواریم که اهالی شهر میمه بخصوص جوانان محترم حمایتهای خود را از سروان زمانی دریغ نفرمایند

کریمیان ؛ خبرنگار افتخاری صبح میمه