مصباح حاضر به جلسه ی خصوصی با هاشمی نشد

2015-09-26
66 بازدید

آیت‌الله حائری شیرازی از جلسه خصوصی خود با آیت‌الله مصباح یزدی درباره هاشمی رفسنجانی خبر داد و بخش مربوط به این موضوع را تشریح کرد. آیت‌الله حائری از جلسه خصوصی خود با آیت‌الله مصباح در جریان برگزاری اجلاس خبرگان درباره هاشمی رفسنجانی خبر داد و تصریح کرد: همه دیدند، بنده و آقای مصباح در همین […]

download

آیت‌الله حائری شیرازی از جلسه خصوصی خود با آیت‌الله مصباح یزدی درباره هاشمی رفسنجانی خبر داد و بخش مربوط به این موضوع را تشریح کرد.

آیت‌الله حائری از جلسه خصوصی خود با آیت‌الله مصباح در جریان برگزاری اجلاس خبرگان درباره هاشمی رفسنجانی خبر داد و تصریح کرد: همه دیدند، بنده و آقای مصباح در همین اجلاس اخیر به طور طولانی باهم صحبت کردیم. ما درباره آقای هاشمی خیلی باهم صحبت کردیم و بنده حرف‌هایم را زدم و آقای مصباح هم دلایلش را گفت.

به گزارش تسنیم نماینده مجلس خبرگان گفت: من، نه اعتقاد دارم که آیت‌‌الله مصباح یک سر سوزن برای نفس حرف می‌زند و نه اعتقاد دارم که این بنده خدا(هاشمی رفسنجانی) آدمی مسخ شده است که عقلش دچار زوال شده؛ اینکه می‌گویم آقای مصباح صدرصد متدیّن است، به معنای این نیست که آقای هاشمی قدرت‌طلب و دنیاپرست است. منتهی به نظرم بین اینها تفاوت فکری و اندیشه‌ای درباره مسائل مختلف وجود دارد.

وی افزود: در این جلسه به آقای مصباح گفتم، شما که می‌گوید امام با هرکس چند دقیقه می‌نشست او را می‌شناخت، چطور همین امام، آقای هاشمی را نشناخته است. مگر همین امام نبود از آقای هاشمی تقدیر می‌کرد و ایشان را دوست می‌داشت اما هر چه گفتم، آقای مصباح گفت، بحث من درباره گذشته نیست، درباره حال فعلی ایشان است، در گذشته خدماتی داشته و امروز اینطور شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بنده به آقای مصباح گفتم، خب، شما چرا نمی‌آیید با آقای هاشمی صحبت کنید، بحث کنید و حرفتان را بزنید، بازهم آقای مصباح دلایلی آورد و در نهایت من از ایشان خواستم یک جلسه خصوصی ۲ نفره با آقای هاشمی را بپذیرید اما هرچه گفتم، ایشان قبول نکرد و در نهایت مقرر شد که ایشان درباره این موضوع(جلسه با هاشمی) به من خبر دهد. به آقای مصباح گفتم، حاج آقا من دیگر درباره جلسه با آقای هاشمی با شما حرفی نخواهم زد، خبر از شما. ایشان بازهم چیزی نگفت. در نهایت بازهم من گفتم، حاج آقا درباره این موضوع من دیگر به شما پیغام نمی‌دهم، تماس و خبر از شما.