جلسه کانون مداحان و شورای هیآت در محل دفتر امام جمعه میمه

2015-09-23
140 بازدید

در مورخه ۹۴/۶/۳۱ جلسه با حضور امام جمعه محترم بخش میمه و اعضای محترم شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان بخش میمه در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید. ابتدا  جباری معاون شورای هیئات مذهبی گزارشی از عملکرد این شورا از زمان تشکیل تا به حال را به حاضرین ارائه نمود . ایشان  از ثبت حدود چهل […]

IMG_1866

در مورخه ۹۴/۶/۳۱ جلسه با حضور امام جمعه محترم بخش میمه و اعضای محترم شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان بخش میمه در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.

IMG_1865

ابتدا  جباری معاون شورای هیئات مذهبی گزارشی از عملکرد این شورا از زمان تشکیل تا به حال را به حاضرین ارائه نمود . ایشان  از ثبت حدود چهل هیئت مذهبی و پیگیری به منظور ثبت سایر هیئات بخش خبر دادند.

IMG_1868

در ادامه علیرضا اسد ریاست محترم کانون مداحان بخش میمه گزارشی از روند فعالیت ها ارائه دادند . از جمله فعالیت های این کانون تشکیل پرونده برای کلیه مداحان جهت اخذ مجوز و صدور کارت شناسایی برای این عزیزان می باشد . ایشان همچنین از پیگیری برای تعیین محل دفتر این کانون و شورای هیئات هم گزارشی ارائه نمودند.

IMG_1869

در پایان این جلسه مقرر گردید همایشی به منظور هماهنگی و تبادل نظر با  مداحان و مسئولین هیئات بخش جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در تاریخ ۹۴/۷/۲۱ در محل دارالقرآن کریم شهر میمه برگزار گردد. در این جلسه از پیرغلامان شهرها و روستاهای بخش میمه تقدیر به عمل خواهد آمد.

پس از جلسه کلیه اعضا از محل دفتر کانون مداحان و شورای هیئات در محل دارالقران میمه بازدید نمودند .