غرفه ی میمه؛کم ادعا ترین،مهمان نوازترین،منظم ترین و زیبا ترین

2015-09-02
561 بازدید

پس از برگزاری مراسم اختتامیه ی غرفه های جشنواره ی کشوری ” ورزش برای همه ” و حضور پر رونق میمه در این جشنواره ، پیام زیر از سوی آقای دکتر محمدرضا اسد مدیرکل توسعه ی ورزشهای همگانی  ، در اختیار صبح میمه قرار گرفت . در قسمتی از این پیام آمده است : همکارانم در […]

DSCN7501 - Copy

پس از برگزاری مراسم اختتامیه ی غرفه های جشنواره ی کشوری ” ورزش برای همه ” و حضور پر رونق میمه در این جشنواره ، پیام زیر از سوی آقای دکتر محمدرضا اسد مدیرکل توسعه ی ورزشهای همگانی  ، در اختیار صبح میمه قرار گرفت . در قسمتی از این پیام آمده است : همکارانم در وزارت ورزش با افتخار غرفه میمه را بهترین ،کم ادعا ترین و مهمان نوازترین و منظم ترین و زیبا ترین غرفه معرفی کردند و از اینکه نمی توانند بچه های میمه رو ببینند ناراحت. متن پیام تشکر دکتر اسد بشرح زیر است :

با سلام و احترام خدمت تمام مردم عزیز میمه
جا دارد از زحمات کلیه عزیزانی که در مدت برپایی جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه تلاش کردند تشکر کنم.

IMG_1958

در این مدت که همشهریان عزیزم جناب محمدیان، سرکار خانم گرانمایه ها، خانم زمانی،خانم اضحی، خانم هاشمی،خانم اسفندی و سرکار خانم محمدیان و…. در غرفه بودند و مشغول کار حس می کردم در میمه هستم و دوستانم در کنارم هستند. و جالب تر اینکه تمامی همکاران در وزارت ورزش نیز به این غرفه عادت کرده بودند چون هر زمان از کار خسته می شدند با چای خانم پهلوان و نان داغ خانم اسفندی و مهربانی جناب محمدیان و البته عکس های زیبای سرکار خانم محمدیان خستگی از تن بیرون می کردند.
همکارانم در وزارت ورزش با افتخار غرفه میمه را بهترین ،کم ادعا ترین و مهمان نوازترین و منظم ترین و زیبا ترین غرفه معرفی کردند و از اینکه نمی توانند بچه های میمه رو ببینند ناراحت.
انشاالله خداوند به ما توانی عطا کند تا بتوانیم به این مردم خوب و دوست داشتنی خدمت کنیم.یکی از اهداف برگزاری این جشنواره ایجاد فضای شاد و با نشاط و فرهنگی برای خانواده ها بود که امیدوارم فراهم شده باشد.
این حرف پدرم همیشه توی گوشم هست که میگفت اگه یک روز به جایی رسیدی که کار مردم دستت بود و انجام ندادی حلالت نمی کنم. روحش شاد.

IMG_4372

باز هم از تمام عزیزانی که زحمت کشیدن اومدن و غرفه میمه رو دیدن سپاسگذارم. و شرمنده اون عزیزانی که شب آخر اومدن و به خاطر طوفان نتونستیم میزبان خوبی براشون باشیم. انشا الله سال بعد این جشنواره با قدرت بیشتر و با حضور کشورهایی که از لحاظ فرهنگی به کشور عزیزمون نزدیکند برگزار میشه. البته با حضور تمام قد میمه.

یا علی التماس دعا
محمد رضا اسد