جلسه ی شورای اجتماعی بخش میمه برگزار شد

2015-08-30
74 بازدید

جلسه ی شورای  اجتماعی  متشکل از مدیران نهادها ، ادارات و دستگاههای عمومی و به ریاست بخشدار در سالن اجتماعات بخشداری میمه برگزار شد . در آغاز جلسه آذرپی بخشدار میمه ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تبریک هفته ی دولت موضوع جلسه ی شورای اجتماعی بخش میمه را استماع گزارش مدیران اعلام نمودند. در ادامه […]

IMG_4507

جلسه ی شورای  اجتماعی  متشکل از مدیران نهادها ، ادارات و دستگاههای عمومی و به ریاست بخشدار در سالن اجتماعات بخشداری میمه برگزار شد . در آغاز جلسه آذرپی بخشدار میمه ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تبریک هفته ی دولت موضوع جلسه ی شورای اجتماعی بخش میمه را استماع گزارش مدیران اعلام نمودند. در ادامه ی جلسه حجت الاسلام والمسلمین زمانی با تلاوت آیه ی شریفه ی ” الذین ان مکنا هم فی الارض اقاموالصلوه و … ” پایداری دولت ها را نتیجه ی عادلانه عمل کردن دانستند و به بیان بخش هایی از نامه ی امام علی به مالک اشتر پرداختند . وی با توجه به این نامه که منشور حکومتی اسلام نیز تلقی می گردد نخستین وظیفه ی حاکم را پاک نگهداشتن محیط و مبارزه با مفاسد دانستند . رفع مشکلات مردم و حل و فصل امور آنان از وظایف حاکمان است

گر وا نمیکنی گره ای خود گره مباش

 ابرو گشاده باش چو دستت گشاده نیست

امام جمعه ی بخش میمه عدالت را ادای حقوق شهروندی و دوام حکومت ها را به آن منوط دانستند و با توجه به نامه ی امام به مالک گسترش عدالت را وسیله ی چشم روشنی حاکمان و دولتمردان خواندند .

IMG_4504

سخنان مبسوط حجت الاسلام والمسلمین زمانی با تشکر از بخشدار و دستگاههای اداری بخش میمه خاتمه یافت و در ادامه جلسه مجددا بخشدار میمه نکاتی را یادآور شد . وی از برپایی غرفه ی میمه در جشنواره ی ورزش برای همه در تهران تقدیر و تشکر نمود و با توجه به بازدیدی که در معیت امام جمعه ی محترم از غرفه ی میمه داشته اند کار شهردار و شورای شهر میمه را تحسین برانگیز خواندند . وی در ادامه از میزبانی میمه در قهرمانی فوتسال استان انتقاد کرد و گفت : میزبانی شرایط مناسبی نداشت و انتظار می رفت در حالیکه میزبان ۸ شهرستان و مدیرکل وزارتی بودیم بهتر از این برنامه ریزی نماییم . در ادامه شهردار وزوان اهم اقدامات انجام شده و در دست اقدام شهرداری این شهر را برشمرد و هفته ی دولت را به بخشدار و اعضای شورای اداری و اجتماعی بخش میمه تبریک گفت . رئیس شورای شهر میمه عدم تحقق شهرستان میمه را فرصت سوزی خواند و از مسئولین مربوطه خواست در این رابطه گزارش قانع کننده ای برای مردم داشته باشند . وی همچنین به نقد عملکرد اداره ی ورزش و جوانان در فوتسال قهرمانی شهرستان های استان پرداخت و خواستار عذرخواهی آنان به دلیل عملکرد ضعیفشان در این دوره از مسابقات شد . متوسلی رئیس آموزش و پرورش روزبازگشایی مدارس را روز ملی خواند و گفت این روز اختصاص به آموزش و پرورش ندارد و لذا دستگاههای مختلف و بویژه شهرداری و دهیاری ها در بازگشایی و آماده سازی مدارس اهتمام همواره ی خود را داشته باشند .

IMG_4506

بر اساس این گزارش یعقوبیان از دانشگاه نور و دانش ، نوروزی از شهر لای بید و احمدجو دهیار زیادآباد نیز گزارش هایی از حوزه های مورد تصدی خود ارائه نمودند . در ادامه ی جلسه بخشدار انتصاب آقای دکتر امیرزاده را به ریاست بیمارستان میمه تبریک گفت و خاطرنشان کرد که سوابق مدیریتی ایشان فرصت مغتنمی را برای بیمارستان میمه جهت نیل به ارتقا بوجود آورده است . دکتر امیرزاده نیز با گزارش مختصری از اقدامات انجام شده ضمن تبریک هفته ی دولت گفت : بیمارستان میمه پس از ۲۹ سال دارد مستقل می شود . وی به انتصاب کارگزین و سرپرستار استخدام رسمی در بیمارستان میمه اشاره کرد و گفت در هفته های آتی قدم های نهایی استقلال بیمارستان برداشته  و این بیمارستان پذیرای بیمارانی در توریسم سلامت خواهد شد .