فینال فوتسال قهرمانی شهرستانهای استان اصفهان در میمه

2015-08-29
178 بازدید

تیم فوتسال فریدونشهر با شکست ۳ بر صفر چادگان در فینال مسابقات فوتسال قهرمانی شهرستانهای استان اصفهان که در استادیوم ورزشی شهید رمضانعلی ایراندوست میمه برگزار می شد به مقام قهرمانی دست یافت و تیمهای چادگان ، کاشان و اردستان عناوین دوم تا چهارم را بدست آوردند . در این دوره از مسابقات تیم ناآماده […]

تیم فوتسال فریدونشهر با شکست ۳ بر صفر چادگان در فینال مسابقات فوتسال قهرمانی شهرستانهای استان اصفهان که در استادیوم ورزشی شهید رمضانعلی ایراندوست میمه برگزار می شد به مقام قهرمانی دست یافت و تیمهای چادگان ، کاشان و اردستان عناوین دوم تا چهارم را بدست آوردند . در این دوره از مسابقات تیم ناآماده ی میمه که به نظر می رسید با استفاده از امتیاز تماشگر و میزبانی یک مدعی جدی باشد با دو شکست متوالی در مقابل کاشان و فریدونشهر در روز اول وداع تلخی را با جام تجربه کرد .

IMG_4476

دکتر محمدرضا اسد مدیرکل توسعه ی ورزشهای همگانی وزارت ورزش و جوانان مهمان ویژه ی روز پایانی مسابقات بود که پس از اهدای جام قهرمانی به تیم اول مسابقات طی سخنان کوتاهی از دست اندرکاران برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که با ایجاد امکانات لازم ، ظرفیتهای ورزشی جوانان مستعد بخش میمه بیش از گذشته شکوفا گردد .

IMG_4463

بر اساس این گزارش در آغاز مراسم ویژه ی اهدای کاپ های قهرمانی تیم های برگزیده ، شهرام آذرپی بخشدار میمه به میهمانان و تماشاگران این دوره از مسابقات خیرمقدم گفت و امکان دست یابی ورزشکاران میمه ای به رتبه های بالای استانی و کشوری را با برنامه ریزی های مناسب ، سهل الوصول دانست .

IMG_4467

لازم به ذکر است که جریان بازی فینال فوتسال قهرمانی شهرستانهای استان اصفهان بصورت زنده از شبکه ی استانی سیمای جمهوری اسلامی پخش می شد .

در حاشیه ها :

IMG_4503

آقای حمیدرضا سراجی در هنگام بازدید دکتر اسد از زمین فوتبال ورزشگاه میمه از مشکلات سخت افزاری ورزش نونهالان و نوجوانان در کانون پرورشی گفت و لبخند رضایت او از قول های مساعد دکتر حکایت می کرد .

–  میزبانی مسابقات بویژه در سطح استانی مستلزم تحمل مشکلات مختلف و هماهنگی های متعددی  است که در این خصوص از کلیه ی عوامل دست اندر کار بویژه آقایان حمیدرضا یعقوبی و کاکلی و نیروهای اسکان و پذیرایی تقدیر و تشکر می شود .

– حذف زودهنگام تیم میمه باید در یک کمیته ی کارشناسی با حضور صاحبنظران بررسی و عوامل این ناکامی شناسایی گردد و بدینوسیله از تماشاگران امیدوار به کسب عنوان توسط تیم میمه دلجویی  و این شکست مفدمه ای برای پیروزی های بعدی گردد .

IMG_4486

– شرایط میزبانی و میهمان نوازی بیش از این مورد توجه قرار گیرد و شان بخش و شهر قدیمی میمه رعایت گردد .

IMG_4490

برای نمونه ساماندهی درب ورودی ورزشگاه و نصب تابلو ساخته شده  و نخاله و زباله برداری محل ورود و خروج تیم ها به ورزشگاه از حداقل انتظاراتی بود که می بایست مورد توجه مسئولین ورزشگاه و بویژه شخص آقای کاکلی قرار می گرفت .

IMG_4502

– شایسته بود حداقل امکانات پذیرایی در اختیار تیم تصویر بردار و گزارشگر صدا و سیمای مرکز استان که کار پخش زنده ی فینال را بعهده داشتند قرار می گرفت و از ابراز نارضایتی و گلایه ی این عزیزان جلوگیری می شد .

IMG_4457

در این رابطه برگزار کنندگان می توانستند با هماهنگی بخشداری  ، شورای اسلامی و شهرداری ، شان مردم این شهر را که به مهمان نوازی اشتهار دارند بیش از این لحاظ نمایند .

IMG_4458

–  معمولا در این گونه مسابقات از تماشاگران بعنوان سرمایه های اصلی ورزش و بویژه فوتبال پذیرایی های مختصری علی الخصوص در فینال بعمل می آید که متاسفانه این مهم نیز در این دوره از مسابقات از سوی دست اندرکاران مورد غفلت قرار گرفته بود . به امید اینکه در برگزاری همه ی مراسم هم به پیشینه ی تاریخی و پرسابقه ی شهر و بخش میمه توجه داشته باشیم و آن را به ثمن بخس از دست ندهیم و هم بدانیم که در پی ارتقا از بخش به شهرستان میمه هستیم .

IMG_4479

IMG_4496