غرفه ی میمه در جشنواره ی کشوری ورزش برای همه

2015-08-24
141 بازدید

  از درب ورودی اصلی ورزشگاه آزادی که وارد شوید و با طی مسافت کوتاه ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری به محل برپایی غرفه های جشنواره ی بزرگ خانوادگی ورزش برای همه برسید غرفه ی ، فرش آویز شده ی میمه خودنمایی می کند . جشنواره از دوم ( امروز ) تا دوازدهم شهریور برگزار می […]

 

images

از درب ورودی اصلی ورزشگاه آزادی که وارد شوید و با طی مسافت کوتاه ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری به محل برپایی غرفه های جشنواره ی بزرگ خانوادگی ورزش برای همه برسید غرفه ی ، فرش آویز شده ی میمه خودنمایی می کند .

IMG_4180

جشنواره از دوم ( امروز ) تا دوازدهم شهریور برگزار می شود و مراسم رسمی اقتتاح روز چهارشنبه ی همین هفته برگزار خواهد شد . غرفه ی میمه که به وسیله ی نیروهای فعال و پرانگیزه ی ” خیریه ی بانوان دارالقران امام حسن مجتبی ” در حال چینش و آماده سازی است ، روز گذشته مورد بازدید مهندس کرمی شهردار ، مقصودی رئیس  و محمدیان عضو شورای قرار گرفت .

IMG_4184

غرفه ی میمه به معرفی قالی  بعنوان صنعت دست هنرمندان میمه ای در مقیاسهای برتر جهانی از یک سو و به ارائه و توزیع  محصولات کشاورزی  میمه همراه با طبخ نان سنتی میمه از سوی دیگر خواهد پرداخت .

IMG_4174

این غرفه که باهتمام شهرداری ، شورای شهر و خیریه ی بانوان از دوم تا دوازدهم شهریور اداره می گردد به معرفی شهر و بخش میمه می پردازد و انتظار می رود از غرفه های پربازدید جشنواره باشد .

IMG_4187

بدون تردید میمه ای های مقیم تهران در مدت ده شب برگزاری این همایش از ساعت ۱۶ تا ۲۴  در زمره ی بازدید کنندگان دائمی غرفه ی شهر خود خواهند بود .

IMG_4167

این جشنواره بمناسبت گرامیداشت هفته ی دولت و با شعار ورزش ، فرهنگ و نشاط برگزار گردیده و بی مناسبت نیست که مسئولین شهر ، بخش و شهرستان امکان بازدیدهای دسته جمعی از جشنواره ی مزبور را برای شهروندان فراهم آورند .

IMG_4164
لازم به توضیح است ، دکتر محمدرضا اسد مدیرکل توسعه ی ورزشهای همگانی که مسئولیت اصلی جشنواره را برعهده دارد به دفعات متعدد از غرفه های در حال آماده سازی و از جمله از غرفه ی میمه بازدید نموده و تدابیر لازم برای برپایی هرچه با شکوه تر همایش با انگیره ی افزایش سلامت و نشاط عمومی  را اتخاذ نموده است .