فوتسال جام دوستی در ازان به مناسبت هفته دولت

2015-08-22
178 بازدید

اداره ی ورزش و جوانان بخش میمه اعلام کرد : مسابقات فوتسال جام دوستی به مناسبت هفته دولت به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای ازان و شورای ورزش روستا ازان و با همکاری بخشداری میمه، هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی ، اداره ورزش و جوانان بخش میمه و هیات فوتبال مسابقات فوتسال […]

مسابقات فوتسال چمنی شهدای خوشمکان (۱)

اداره ی ورزش و جوانان بخش میمه اعلام کرد :

مسابقات فوتسال جام دوستی به مناسبت هفته دولت
به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای ازان و شورای ورزش روستا ازان و با همکاری بخشداری میمه، هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی ، اداره ورزش و جوانان بخش میمه و هیات فوتبال مسابقات فوتسال جام دوستی در هفته دولت در زمین چمن مصنوعی روستای ازان برگزار می گردد.
مسابقات با شرکت ۱۴ تیم کوثر ازان، دهیاری لوشاب، دهیاری حسن رباط، دهیاری خسروآباد، دهیاری موته، شهرداری وزوان، باران ازان، شهرداری لایبید، شهروند میمه، دهیاری ونداده، آزادی ازان ، پیشکسوتان میمه، جوشقان، دهیاری زیادآباد برگزار می گردد.
به درخواست شورای اسلامی روستای ازان ابلاغ آقای محرم کریمدوست از سوی اداره ورزش و جوانان بخش میمه به عنوان مسوول برگزاری مسابقات صادر گردید.
مسابقات از روز شنبه مورخ ۹۴/۵/۳۱ آغاز و هرشب دو مسابقه ساعات ۲۱ و ساعت ۲۲ انجام خواهد شد..
جا دارد از مدیریت مهندس آذرپی بخشدار محترم به خاطر هماهنگی مسابقات و شهرداران و دهیاران بخش، هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی، اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال بخش میمه و روستای ازان قدرانی گردد.