میمه در جشنواره ی بزرگ خانوادگی ورزش برای همه

2015-08-22
109 بازدید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا اسد، مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اعلام خبر برگزاری جشنواره بزرگ خانوادگی «ورزش برای همه» به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با هدف توسعه ورزش همگانی گفت: جشنواره بزرگ خانوادگی «ورزش برای همه» با حضور ۳۰ استان و ۴۸ فدراسیون ورزشی از ۲ تا ۱۲ شهریور […]

۱۱۴۸-main-260253454

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا اسد، مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اعلام خبر برگزاری جشنواره بزرگ خانوادگی «ورزش برای همه» به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با هدف توسعه ورزش همگانی گفت: جشنواره بزرگ خانوادگی «ورزش برای همه» با حضور ۳۰ استان و ۴۸ فدراسیون ورزشی از ۲ تا ۱۲ شهریور ماه به‌مدت ۱۰ شب از ساعت ۱۹ تا ۲۴ پذیرای خانواده‌های ورزش‌دوست در مجموعه ورزشی آزادی است.

وی افزود: این جشنواره برنامه‌ای است که معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزاری آن را در ایام تابستان برای پر کردن اوقات فراغت عموم مردم مورد تأکید قرار داده و آن را طرحی برای توسعه ورزش همگانی دانسته است که در ایام تابستان با برنامه هایی متنوع اجرا می‌شود.

حضور مسئولان عالی‌رتبه دولتی، معرفی و آموزش رشته‌های ورزشی توسط فدراسیون‌ها، ارائه برنامه‌های ورزشی بومی –  محلی ویژه استان‌ها و هنرمندان ملی و استانی، برگزاری مسابقات و نمایش رشته‌های مختلف با همکاری و نظارت فدراسیون‌های ورزشی، حضور بهترین گروه‌های موسیقی محلی استان‌ها، اهدای جوایز در راستای برگزاری مسابقات فدراسیون‌ها و استان‌ها، قرعه‌کشی با جوایز نفیس در طول ۱۰ شب زمان برگزاری جشنواره از جمله برنامه‌های مدنظر است.

لازم به توضیح است شهر میمه به اهتمام شهردار ، شورای شهر و خیریه ی امور بانوان در جشنواره ی بزرگ ورزش برای همه با دایر نمودن یک غرفه شرکت خواهد کرد . در این غرفه به فرش میمه که دارای ارزش جهانی است از زوایای مختلف پرداخته خواهد شد . امید است میمه ای های ساکن تهران با حضور خود غرفه ی میمه را یکی از زیبنده ترین غرفه های این جشنواره نمایند . جزئیات بیشتری از ترکیب و محل استقرار غرفه ی میمه در خبرهای آتی به استحضار خواهد رسید .