چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۹ August, 2015

2015-08-19
55 بازدید

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ /  ۱۹ August, 2015 خود نظام پنداری  گروه سیاسی – بیش از همه ادعای ولایتمداری‌شان می‌شود. خود را انقلابی‌ترین می‌دانند. به نظرشان مصالح کشور و نظام را بهتر از همه می‌دانند و دیگران هم باید به گفته‌های آن‌ها گوش دهند. در این راه از هر تریبون و راه و روشی هم استفاده می‌کنند، حتی […]

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ /  ۱۹ August, 2015
خود نظام پنداری 
گروه سیاسی – بیش از همه ادعای ولایتمداری‌شان می‌شود. خود را انقلابی‌ترین می‌دانند. به نظرشان مصالح کشور و نظام را بهتر از همه می‌دانند و دیگران هم باید به گفته‌های آن‌ها گوش دهند. در این راه از هر تریبون و راه و روشی هم استفاده می‌کنند، حتی اگر این راه ارائه برداشت‌های عجیب، ادعای آگاهی از نظر رهبری و انتساب برخی نقل‌قول‌ها به ایشان باشد.
ماجرای نقل‌قول‌های منتسب به رهبر انقلاب و یا برداشت‌های سلیقه‌ای از سخنان ایشان، موضوع این روزها نیست. با این حال در جریان مذاکرات هسته‌ای و بعد از اعلام توافق روند آن شدت یافته است. همین چند ماه پیش بود که مهدی کوچک‌زاده به نقل از رهبری از انتقاد به مذاکرات هسته‌ای سخن گفت و محمدجواد ظریف را در صحن علنی «خائن» خطاب کرد و پاسخ وزیر امورخارجه نیز چنین بود: «شما بی‌جا می‌کنید از زبان ایشان حرف بزنید». پیش از آن نیز جواد کریمی‌قدوسی، نماینده مجلس و عضو جبهه پایداری در یک جلسه گفته بود که رهبری در دیدار با سران سه قوه، توافق‌نامه ژنو را دارای ابهامات زیادی دانسته‌اند و گفته‌اند که به عنوان یک فقیه سه بار این توافق‌نامه را خوانده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که از آن تثبیت حق غنی‌سازی برداشت نمی‌شود. به گفته این نماینده مجلس، آیت‌الله خامنه‌ای اعضای تیم مذاکره‌کننده را به پافشاری نکردن بر حقوق هسته‌ای متهم کرده است. این اظهارات نیز با واکنش جدی سرتیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مواجه شده بود.

۱۴۲۹۴۹df