مدیر کل راه و شهرسازی و طرح جامع میمه

2015-08-17
128 بازدید

  عکس آرشیوی است باند دوم راه اصفهان ـ تهران به علویجه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اصفهان – ایرنا – مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: احداث باند دوم راه اصفهان ـ تهران به علویجه به طول ۴۲ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۵درصد در دست اجرا است. به گزارش عصر یکشنبه روابط […]

 

map12

عکس آرشیوی است

باند دوم راه اصفهان ـ تهران به علویجه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
اصفهان – ایرنا – مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: احداث باند دوم راه اصفهان ـ تهران به علویجه به طول ۴۲ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۵درصد در دست اجرا است.

به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حجت اله غلامی افزود: قطعه انتهایی این جاده به طول ۲۲ کیلومتر در مرحله اجرا قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: همچنین پروژه های بهسازی محور چهارراه قاسم آباد، امامزاده سیده صالحه خاتون ـ اذان به طول شش کیلومتر به مرحله انتخاب پیمانکار و تقاطع غیرهمسطح محور علویجه با جاده اصفهان – تهران نیز به مرحله مطالعه وبرآورد هزینه رسیده است.
وی عدم تخصیص اعتبارات کافی و عدم آزادسازی محور امامزاده سیده صالحه خاتون را از مهمترین مشکلات در کندی پیشرفت این پروژه است .
مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان افزود: در حوزه راهداری به منظور ایمن سازی و ارتقای ایمنی محورهای شهرستان، اجرای۴۷۰ کیلومترعملیات خط کشی، نصب۴۷۵ مورد تابلو و علائم و سه هزار و ۷۸۰ متر گاردریل ، ۴ کیلومتر نصب نیوجرسی، ۲۸ مورد تعمیرات، روشنایی و چراغ های چشمک زن و ۱۰ مورد رفع نقاط و مقاطع پرحادثه زود بازده بر اساس سند ایمنی شهرستان انجام و یا در دست اقدام قرار گرفته است.
غلامی پروژه های روبنایی در دست اجرای سایت مسکن مهر را شامل دو پروژه آموزشی، یک مسجد و چهار پروژه تجاری در بخش مدیریت فنی و اجرایی برشمرد که پروژه مسجد درحال تحویل به دستگاه بهره بردار و ۴ واحد تجاری تکمیل وتحویل شده است.
وی گفت: عملکرد بخش مسکن مهر تا پایان سال ۹۳، شامل افتتاح ۱۲ هزار و ۹۴۹ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و دو هزار و ۷۶ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در سه طرح ۹۹ ساله، سه جانبه و خودمالک بوده است .
به گفته مدیرکل راه و شهرسازی مساحت بافت فرسوده شهرستان شاهین شهر و میمه بعلاوه شهر گز، ۵۳/۴۹ هکتار است که حدود ۶۷ صدم درصد از مساحت کل بافت فرسوده استان را تشکیل می دهد.
غلامی تصریح کرد: در حوزه معماری و شهرسازی، شهرستان شاهین شهر و میمه متشکل از شش شهر است که سه شهرگرگاب، گز و لابید دارای طرح جامع مصوب هستند.
وی افزود: طرح جامع دو شهر وزوان و میمه با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در مرحله آماده شدن اسناد طرح جهت ابلاغ است و طرح جامع بازنگری شاهین شهر نیزابلاغ شده است.
استان اصفهان در مسیر تردد ۹ استان کشور قرار گرفته و دارای ۲۵ هزار کیلومتر راه همسنگ و ۱۱هزار کیلومتر راه غیر همسنگ است.