دکتر امیرزاده و بیمارستان میمه در تلگرام

2015-08-16
176 بازدید

شب گذشته گروه گفتگوی جوان میمه در تلگرام موضوع بیمارستان و ارتقا آن را به بحث گذاشته بود . مباحث مربوط از ساعت ۱۰ شب تا ۱۲ ادامه داشت . اظهارنظرهای غالبا مفیدی هم می شد . آقای حمیدرضا سراجی که عرق میمه ای قابل تحسینی دارد آمیخته با عدالت و منطق ، این گروه […]

telegram_app_icon

شب گذشته گروه گفتگوی جوان میمه در تلگرام موضوع بیمارستان و ارتقا آن را به بحث گذاشته بود . مباحث مربوط از ساعت ۱۰ شب تا ۱۲ ادامه داشت . اظهارنظرهای غالبا مفیدی هم می شد . آقای حمیدرضا سراجی که عرق میمه ای قابل تحسینی دارد آمیخته با عدالت و منطق ، این گروه را رهبری می کند . حضور شهردار میمه در اظهار نظرها جالب است . رئیس محترم شورای شهر هم حضور جدی دارند . مهدی قیوم ، دکتر مسعود مختاری ، ابوالفضل اعراب ، امین صادق  و … فعال بودند . قرار است امشب ادامه ی مباحث با حضور دکتر امیرزاده برگزار شود . تلگرام ، امکان بسیار ارزشمندی است . ترجیح دادم تلگرام برای کاربران عزیز بیشتر معرفی شود . العهده علی الراوی :

تلگرام یک برنامه پیام‌رسان است که تمرکزش را روی سرعت انتقال پیام و امنیت گذاشته است. این برنامه بسیار ساده و استفاده از آن رایگان است. با تلگرام شما می‌توانید عکس، ویدئو، متن و هر نوع فایلی را ارسال کنید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا گروه‌هایی با ظرفیت حداکثر ۲۰۰ نفر ایجاد کنید. شما می‌توانید شماره تلفن خود را بنویسید یا افراد را با نام کاربری جست‌وجو کنید. به عبارت دیگر تلگرام ترکیبی از پیام‌ کوتاه و ای‌میل است.

تلگرام از هشتگ و منشن (ذکر نام یک فرد) نیز پشتیبانی می‌کند. اگر به دنبال بالاتر بردن امنیت هستید می‌توانید به تنظیمات برنامه رفته و امنیت را بالا ببرید. شما می‌توانید گفت‌وگوهای خصوصی داشته باشید و قابلیت از بین رفتن خود به خودی در آن را فعال کنید و همچنین برای برنامه خود رمز عبور قرار دهید.

در سایت خود تلگرام نوشته شده است که یک برنامه غیرتجاری است و به کشور خاصی تعلق ندارد و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

چه کسانی پشت تلگرام هستند؟

تلگرام توسط پاول و نیکلای دوروف دو برادر روس پشتیبانی می‌شود. پاول پشتیبانی مالی و ایدئولوژیک و نیکلای مسوولیت بخش تکنولوژی در تلگرام را بر عهده دارد. نیکلای بر روی پروتکل‌های باز، ایمن و بهینه روی چندین مرکز داده کار می‌کند و در نتیجه تلگرام بسیار سریع و ایمن است. در عین حال که موسسان این برنامه روسی هستند اما مقر اصلی آنان شهر برلین در آلمان است.

آنها چگونه پول درمی‌آورند؟

خود برادران دوروف می‌گویند این برنامه را برای مردم ساخته‌اند و قصد کسب درآمد از آن ندارند. آنها همچنین می‌گویند هیچ‌گونه آگهی و تبلیغ تجاری نمی‌پذیرند و قصد فروش برنامه را نیز ندارند. حتی می‌گویند قصد فروش سهام هم ندارند و پول به اندازه راه‌اندازی تلگرام را داشته‌اند و اگر نیازمند پول شوند از کاربران می‌خواهند تا به صورت غیراجباری به آنها اهدا کنند. اما به‌هیچ‌وجه قصد کسب درآمد از این راه را ندارند.