علی اسماعیلی – امیدوارم حامد برای مردم و دل مردم بخونه

2015-08-05
323 بازدید

کار حامد زمانی هم به لحاظ اخلاقی و هم به لحاظ قانونی اشتباه بود.اینکه آقای ارجمند به حامد گفته کارهای ایشون به مصلحت نظام نیست را من واقعا قبول دارم .قبلا هم در نقد ها نسبت به حامد گفته بودم.در مورد حامد زمانی چند نکته مهم وجود داره. ۱- حامد به خاطر سادگی و صفای […]

انتقاد

کار حامد زمانی هم به لحاظ اخلاقی و هم به لحاظ قانونی اشتباه بود.اینکه آقای ارجمند به حامد گفته کارهای ایشون به مصلحت نظام نیست را من واقعا قبول دارم .قبلا هم در نقد ها نسبت به حامد گفته بودم.در مورد حامد زمانی چند نکته مهم وجود داره.
۱- حامد به خاطر سادگی و صفای باطن تبدیل شده به ابزار گروهی خاص که از طریق حامد می خواهند به اهداف خودشون برسند.
۲- حامد متاسفانه در این چند ساله دچار یه جور جوگیری سیاسی و فرهنگی شده که به شدت تحلیل و نگرشش رو به خواب برده و مثل آدمهای هیبنوتیزم شده آنچه دیگران می خواهند می گوید.
۳- دیدگاههای مذهبی و فرهنگی تندی هم پیدا کرده .( من میدونم حامد به حرفهایی که الان در مصاحبه هاش میگه به لحاظ سیاسی و مذهبی اعتقادی نداره) اما جوگیری سیاسی و حفظ موقعیت و شهرت و خط دهی گروه و افرادی که پشت حامد پنهان شدن اجازه نمیده که خود حقیقی حامد بروز کنه.
۴- تفکراتی که به حامد القا میکنن واقعا خطرناک و عجیبه و گاه به تفکرات داعش نزدیک میشه مثلا در مصاحبه مشترک با یه روضه خون به اسم هلالی در سایت تریبون مستضعفین در ۲۸ خرداد ۹۱ میگویند: وقتی بزرگان دینی می گویند که آن خواننده رپ مرتد است یعنی او باید بمیرد.
این نوع ابراز عقیده و نتیجه گیری و تعیین پاداش برای کشتن خواننده واقعا نشان دهنده جریان خطرناک فکریست که متاسفانه حامد در چنگال اونها گرفتار شده. زشت بودن کار شاهین نجفی واضح و مشخصه اما نوع برخورد با این اتفاق راهکار قانونی و شرعی خودش را دارد.
۴- من اعتقاد دارم حامد زمانی همان جوان پاک و ساده هم هیاتی میمه است که به خاطر صفای باطن و به هر حال جذابیت شهرت و چهره شدن و … جوگیر شده.تو این هیبنوتیزمی هم که گرفتارشده نگاه و تحلیلش متاسفانه تعطیل شده و تبدیلش کردن به بلندگوی خوش صدای عده ای افراطی که با تفکرات خطرناکشون قصد تضعیف انقلاب را به اسم کار انقلابی دارند.
۵- حامد به دلیل این جوگیری کلاس کاری خودش ره هم داره تنزل میده . من وقتی دیدم حامدبا افرادی که معلوم نیست از کجا هدایت میشن دستشون تو بازار هست مداحی می کنن حرف سیاسی میزنن همکاری میکنه متاسف شدم .
امیدوارم حامد از خواب بیدار شه
امیدوارم حامد برای مردم و دل مردم بخونه
امیدوارم حامد بشه همون بچه ساده خوش مرام هیات اباالفضلی که وقتی می خوند دل همشهریهاشو می برد.
امیدوارم اتفاقی نیفته که بگیم
متاسفانه خوش درخشید ولی دولت مستعجل بود