بازدیدهای مختلف از بیمارستان میمه

2015-08-02
132 بازدید

یکی از هنرمندیهای مدیران اینست که بتوانند توجه مسئولان بالادستی را به حوزه ی کاری خویش معطوف دارند . معمولا اینگونه حوزه های مورد توجه ، بی نصیب نمی مانند . رئیس بیمارستان میمه در این عطف توجه موفق عمل می کند . روز گذشته چند اکیپ در حیطه های مختلف به بیمارستان حضرت محمد آمدند . […]

IMG_2107

یکی از هنرمندیهای مدیران اینست که بتوانند توجه مسئولان بالادستی را به حوزه ی کاری خویش معطوف دارند . معمولا اینگونه حوزه های مورد توجه ، بی نصیب نمی مانند . رئیس بیمارستان میمه در این عطف توجه موفق عمل می کند . روز گذشته چند اکیپ در حیطه های مختلف به بیمارستان حضرت محمد آمدند . اکیپی از معاونت درمان متشکل از کارشناسان این حوزه جهت ارزیابی طرح تحول سلامت و کشف عیوب در فرایندهای درمانی بیمارستان را مورد بازدید قرار دادند . اکیپی از دفتر فنی سازه و سیستمهای الکتریکال و مکانیکال را بررسی کردند و نظرات خود را برای بازسازی و بهسازی فضاهای فیزیکی و رفع عیوب ساختمانی ارائه دادند . تجهیز اداری و تامین لوازم سخت افزاری بیمارستان توسط اکیپ دیگری مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد تا پایان هفته اعتبار لازم برای تجهیز اداری بیمارستان تامین شود .

IMG_3452

به نظر می رسد دکتر امیرزاده عزم خود را جزم کرده است تا بیمارستان را به آنچه او ” شان ” بخش میمه می داند برساند و در این مسیر از تجارب و ارتباطات موثر و گسترده ی خود به خوبی استفاده می کند . بدیهی است مردم قدرشناس که عموما از راه رسانه ها به رصد عملکرد مدیران می پردازند سپاسگزار تلاشها و قدردان این کوششهای بدون وقفه خواهند بود .