امروزنامه ها – شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ / ۱ August, 2015

2015-08-01
50 بازدید

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ / Saturday, 1 August, 2015 تصویر صفحه اول روزنامه‌ها معاونان احمدی‌نژاد را شیطان گول زد آرمان-احسان انصاری: هنگامی که با احمدی‌نژاد مصافحه می‌کردم در گوش او گفتم درباره هولوکاست سخنرانی نکن و سیاست خارجی یک ملت را به چنین مسائلی گره نزن. او به من گفت: «من با تو زیاد کار دارم و باید […]

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ / Saturday, 1 August, 2015
تصویر صفحه اول روزنامه‌ها

معاونان احمدی‌نژاد را شیطان گول زد

آرمان-احسان انصاری: هنگامی که با احمدی‌نژاد مصافحه می‌کردم در گوش او گفتم درباره هولوکاست سخنرانی نکن و سیاست خارجی یک ملت را به چنین مسائلی گره نزن. او به من گفت: «من با تو زیاد کار دارم و باید با تو زیاد صحبت کنم». بعدها در یک جلسه خصوصی به لحن تمسخر آمیزی قطعنامه‌ها را کاغذپاره خواند و با لحن نامتعارفی گفت: این قطعنامه‌ها به درد مصرف داخلی خودشان می‌خورد. این جملات سخنان اسدا… عسکراولادی است که برخی از وی به نام«سلطان خشکبار» ایران نام می‌برند. بسیار ساده و صمیمی سخن می‌گوید اما به نظر می‌رسد از هوش و بصیرت بالایی در تحلیل مسائل برخوردار است.

 درباره آیت هاشمی می‌گوید: « اگر کسی در بین این نق زن‌ها پیدا شود که به اندازه آقای هاشمی به کشور خدمت کرده است در این صورت می‌تواند از ایشان انتقاد کند. برخی از این نق زن‌ها حتی با اصول و قواعد انقلاب نیز آشنا نیستند. این در حالی است که آیت‌ا… هاشمی تمام عمر خود را در راه مجاهدت در راه اسلام و ایران صرف کرده است. مخالفان وی کجا بودند وقتی آیت‌ا… هاشمی ساعت دوازده شب به دنبال مهمات و آذوقه برای فلان جبهه جنگ بود و به صورت شبانه‌روزی با همه فرماندهان جنگ در ارتباط بود. ایشان معتقد هستند برای مدیریت بهتر نظام باید با مردم «گفت‌وگو» کرد و سخن آنها را شنید و نباید به جای آنها تصمیم‌گیری کرد. آقای هاشمی همواره مدیریت گفت‌وگو محور را بر ستیزه جویی ترجیح داده‌اند. دیدگاه‌های وی شباهت بسیار زیادی با دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب دارند». در ادامه متن گفت‌وگوی آرمان با اسدا… عسگر‌اولادی را از نظر می‌گذرانید.
۱۹۳۰۰۲e6