دکتر امیرزاده از شروع استقلال بیمارستان میمه گفت

2015-07-30
73 بازدید

 بیمارستان میمه باید از هر حیث مستقل شود کد ذیحسابی مستقل با ذیحساب مستقر در بیمارستان ، کارگزینی مستقل و از نظر برنامه ی IT باید شکل و شمایل یک بیمارستان مستقل را داشته باشد . این بیمارستان باید از نظر اقتصادی ” خود کمک ” باشد . ۷۰ درصد تختها این بیمارستان باید ویژه […]

 بیمارستان میمه باید از هر حیث مستقل شود کد ذیحسابی مستقل با ذیحساب مستقر در بیمارستان ، کارگزینی مستقل و از نظر برنامه ی IT باید شکل و شمایل یک بیمارستان مستقل را داشته باشد . این بیمارستان باید از نظر اقتصادی ” خود کمک ” باشد . ۷۰ درصد تختها این بیمارستان باید ویژه باشد با این قول از مدیران استان آمده ایم که این بیمارستان را راه بیندازیم . با این تغییرات و راه اندازی ها همه ی مزایای پرسنل ۱/۵ برابر می شود و مرخصی ها به دو ماه افزایش می یابد .

IMG_3460

اینها قسمتی از سخنان دکتر خلیل امیرزاده رئیس بیمارستان حضرت محمد میمه در تاریخ ۹۴/۴/۲۵ و به هنگام برگزاری مراسم معارفه است که با اعتماد به نفس قابل توجهی ایراد می شد .  گرچه صبح میمه این حرف ها را انعکاس داد اما کامنتهای کاربران حاکی از این بود که : ” دو صد گفته چون نیم کردار نیست ” دکتر امیرزاده دیروز با صبح میمه تماس گرفت و از اجرایی شدن استقلال پروسه ی بیمارستان میمه با انجام استقلال کارگزینی بیمارستان گفت . بر این تماس کوتاه ، دو مزیت مترتب است . اول آنکه دکتر امیر زاده از باب اهمیتی که برای دانستن مردم قائل است به رسانه ها اهمیت می دهد و از باب رسانه ها به شهر مردم وارد می شود و دوم آنکه بر خلاف ” هزار وعده ی خوبان یکی وفا نکند ” این بار در مدتی قریب به ۱۰ روز وعده ی یکی از خوبان جامه ی عمل پوشید و امیدواری ها را برای استقلال و ارتقای بیمارستان و در نتیجه ارائه ی خدمات با کیفیت تر به مردم را باعث گردید . کاربران محترم استحضار دارند که کارگزینی به جهت بکارگیری و نوزیع مهمترین رکن کارآیی سازمانها یعنی منابع انسانی ، نقش بی بدیلی در استقلال هر نهادی دارد . رئیس بیمارستان حضرت محمد میمه همچنین از استقرار ذیحساب مستقل طی هفته ی آینده در بیمارستان میمه گفت . بدون شک دکتر امیرزاده از آزمون ” وعده ی خوبان ” سربلند بیرون آمده است .