دکتر اسد : ورزش برای همه با رویکرد خانواده محوری

2015-07-22
411 بازدید

جشنواره بزرگ ورزش برای همه، برگزار خواهد شد مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی این وزارتخانه، در نشست مشترک مدیران و مسؤولین فدراسیون های ورزش های همگانی و روستایی و عشایری، خبر برگزاری جشنواره بزرگ خانوادگی “ورزش برای همه ” را ، رسانه ای کرد. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر اسد، […]

asad

جشنواره بزرگ ورزش برای همه، برگزار خواهد شد
مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی این وزارتخانه، در نشست مشترک مدیران و مسؤولین فدراسیون های ورزش های همگانی و روستایی و عشایری، خبر برگزاری جشنواره بزرگ خانوادگی “ورزش برای همه ” را ، رسانه ای کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر اسد، مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی این وزارتخانه، در نشست مشترک مدیران و مسؤولین فدراسیون های ورزش های همگانی و روستایی و عشایری، خبر برگزاری جشنواره بزرگ خانوادگی “ورزش برای همه ” را ، رسانه ای کرد.
وی گفت:به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، تصمیم گرفتیم که از تاریخ دوم، لغایت دوازدهم شهریور ماه جاری، جشنواره ورزش برای همه را، با رویکرد خانواده محوری، برگزار کنیم.
دکتر اسد، از مجموعه ورزشی آزادی ، به عنوان محل برگزاری این جشنواره یاد کرد و افزود:انشاء… از ساعت هفت تا دوازده شب، پذیرای شرکت کنندگان در جشنواره خواهیم بود و با احداث و راه اندازی هشتاد غرفه اختصاصی،زمینه مناسبی برای ارائه برنامه های فرهنگی و هنری ، گردشگری ، صنایع دستی و …استان ها، ایجاد خواهیم کرد.
مدیر کل دفتر توسعه ورزش های همگانی، از استان ها و فدراسیون ها، به عنوان دو بازوی اجرائی ، برای برگزاری جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه ، یاد کرد و گفت:
فدراسیون های ورزش های همگانی و روستائی، در کنار سازمان بسیج ورزشکاران، تربیت بدنی نیروهای مسلح، شهرداری ها، آموزش و پرورش و وزارتخانه های کشور، بهداشت و علوم، از همراهان ما در پروژه جشنواره ای “ورزش برای همه” خواهند بود.