خبرگزاری فارس استانها حوزه اصفهان۹۴/۰۴/۲۷ – ۱۳:۱۵شماره: ۱۳۹۴۰۴۲۷۰۰۰۳۱۷ امامجمعه میمه: ملت همیشه در صحنه ایران استحقاق داشتن بهترینها را دارد امامجمعه میمه گفت: نظام جمهوری اسلامی باید قدر ملت خود را بداند و از مرز شعار فراتر رود و برای این مردم همیشه در صحنه ایجاد شغل کند و با مفسدان قاطعانه برخورد کند […]
خبرگزاری فارس
استانها حوزه اصفهان۹۴/۰۴/۲۷ – ۱۳:۱۵شماره: ۱۳۹۴۰۴۲۷۰۰۰۳۱۷
امامجمعه میمه:
ملت همیشه در صحنه ایران استحقاق داشتن بهترینها را دارد
امامجمعه میمه گفت: نظام جمهوری اسلامی باید قدر ملت خود را بداند و از مرز شعار فراتر رود و برای این مردم همیشه در صحنه ایجاد شغل کند و با مفسدان قاطعانه برخورد کند و زمینه را برای رشد علمی و تعالی مردم فراهم آورد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجتالاسلام یدالله زمانی در خطبههای نماز عید فطر با تبریک فرارسیدن عید فطر اظهار کرد: امروز مردم ما در سراسر کشور عزیزمان همراه با دنیای اسلام یکپارچه فریاد توحید برآورده و از تمام مظاهر زر، زور و تزویر اعلام خشم و برائت میکنند و خواسته آنان مبارزه جدی دستگاههای امنیتی قضایی با مفسدان است.
امامجمعه میمه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: مراقبت در اجرایی شدن مفاد جمعبندی نهایی مذاکرات، حفظ عزت، شرافت و سربلندی ملت ایران از اولویتهای مهم امروز است.
وی با تأکید بر هوشیاری و مراقبت بعد از جمعبندی نهایی مذاکرات ادامه داد: نباید با سطحینگری به این مسائل نگاه کرد و باید مراقب بود که مبادا با ذوقزدگی و شتابزدگی شناخت عمق مطالب تحتالشعاع قرار گیرد، که آنچه در مذاکرات برای مردم ما مهم بوده و هست حفظ امنیت ملی و اقتدار ملت ایران و راهیابی به جایگاهی است که کشورهای دنیا برای ملت ما ارزش و اهمیت قائل شوند.
خطیب جمعه میمه بصیرت و آگاهی نسبت به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را لازم دانست و افزود: ممکن است افرادی برای کسب رأی وعدههایی بدهند اما باید توجه کرد که رأی دادن یک امانت است و کسی که بتواند به مشکلات مردم رسیدگی کند و از حقوق مردم و جمهوری اسلامی دفاع کند لایق رأی مردم است.
وی حضور بیش از ظرفیت اتباع بیگانه در شهر میمه را خطری جدی عنوان کرد و گفت: وجود اتباع بیگانه زنگ خطر تغییر ترکیب جمعیتی و بروز مشکلات انسانی و امنیتی را در شهر میمه به صدا درآورده است که در این راستا لزوم توجه جدی و اقدام دستگاههای مربوطه و همکاری و همدلی مردم این بخش را میطلبد.
زمانی به خواستههای بهحق مردم میمه اشاره و تصریح کرد: مرتفع شدن مشکلات بهداشتی و درمانی، استقرار کامل ادارات در میمه و ارتقا بخش میمه به شهرستان از جمله حقوق مردم میمه است که به فراموشی سپرده شده که باید مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.
امامجمعه میمه با اشاره به استحقاق ملت ایران برای دریافت هرگونه خدمتی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی باید قدر ملت خود را بداند و از مرز شعار فراتر رود و برای این مردم همیشه در صحنه ایجاد شغل کند و با مفسدان قاطعانه برخورد کند و زمینه را برای رشد علمی و تعالی مردم فراهم آورد.
سلام به خدمت تمام کاربران صبح میمه.پرسنل محترم شهرداری میمه گل کاشتید دست وپنجه شما درد نکنه
سلام و خسته نباشید به تمامی کارمندای شهرداری که واقعا تو این دو روز تلاش زیادی واسه برگزاری نماز عید کردن ما خانواده های این عزیزان شاهد بودیم که ۲ شب متوالی تا ساعت ۴ و ۵ صبح مشغول کار بودن انتظار میره که با مدیریت بهتر، تلاش و زحمت این عزیزان در امور شهری در جهت مناسب هدایت بشه ، من به عنوان یه شهروند از شما تشکر می کنم و بهتون خسته نباشید می گم *give_rose*
جناب آقا مقصودی سلام.نمیخوام حرف نیش داری بزنم ولی بنظر شما بهتر نبود در ساعت اوج ترافیک شهر خیابون رو نمی بستید و و موکول میکردید به بعداز افطار تا از ترافیک شهر کاسته میشد ؟ خسرو خان به نظر میاد این رفتارها که در پنجشنبه بازار هفته اول ماه رمضان و روز قدس وشب عید پیش اومد عده ای(البته یک نفر) میخوان خودی نشون بدن تو شلوغی شهر و بگن ما همه کاره شهریم در صورتی که از مدیریت شهری سر رشته ای ندارن ولی در راس مدیریت قرار دارن و بهتر نیست امسال این افراد در راس مدیریت قرار نداشته باشند و از افرادی مثل آقای ابرام استفاده بشه
سلام شما میخواید خودی نشون بدید همینطور که از اسمتون معلومه مثل این سناتورهای امریکای هستید مرد مومن برو دنبال کارت بزار مردم کارشونو بکنن
از کجا می دونی جناب سناتور مرد؟
میشه منظور از کارو بگید برام چیه؟
یه سناتور آمریکایی بیشتر مرد عمله تا اینکه بخواد خودی نشون بده، تو اداره ی یه شهرم نمیشه هر کی هرکی باشه که بزاریم مردم کارشونو بکنن این روزا روزای شایسته سالاری و سر کار بودن مدیران لایقه ( البته شعار این روزا اینه) نه کار از روی منافع شخصی یا خودی نشون دادن به دلیل مدیر بودن البته مدیر بودن به اقتضای زمونه
به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور و با حضور مردم مومن و خداجوی میمه در جوار شهدای گمنام برگزار شد.
زنان و مردان از گروه ها و اقشار مختلف میمه پس از ۳۰ روز روزه داری و راز و نیازهای خالصانه به پاس این توفیق الهی قنوت شکر بستند و سر به سجده بندگی گذاشتند.
به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور و با حضور مردم مومن و خداجوی میمه مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.
زنان و مردان از گروه ها و اقشار مختلف میمه پس از ۳۰ روز روزه داری و راز و نیازهای خالصانه به پاس این توفیق الهی قنوت شکر بستند و سر به سجده بندگی گذاشتند.!!!!!
ازکاربران محترم واصحاب قلم ورسانه تقاضا می شود نظرات خود در رابطه بافصلنامه آدینه میمه را ارائه تا درشماره جدید اعمال شود
*mosking*
وقتی حضور افغانه تو جاهایی مثل شهرک صنعتی باعث شکوفایی اقتصادی میشه یا وقتی سخت ترین مشاغلی که کمتر کسی در مقام خودشو میدونه اونا رو انجام بده انجام میدیم خطر محصوب نمیشیم بعد افغانی هایی که روز به روز تعدادشو از شهر میمه کمتر میشه خطر محسوب میشه ؟
مفهمون ترکیب جمعیتی از دیدگاه امام جمعه محترم بخش چیه ؟ کی با کی ترکیب شده ایا مدیران کشوری از این نکته غافلند با نگاهی بهتر به دو شهر اطراف میمه کاملا واضح و روشن پی میبریم که بخشی از پیشرفت دو شهر وزوان و میمه به علت وجود مهاجر و غریبه ساکن شدست
چند مورد از قتل ، دزدی یا مواد فروشی هایی که تو بخش انجام میشه متعلق به اتباع بیگانه بوده ؟ چند مورد از تصادفتی که هر روز اتافاق میفته و منجر به مرگ میر و یا صدمات جدی میشه متعلق به ماست که تهدید جدی محسوب میشیم ؟
چیزی که مثل روز مشخصه سیل جمعیت بومی بخش و ساکن تهران و شهرهای بزرگه که در اعیاد و اعیام محرم وارد شهر میشند کسی منکر این موضوع نبود کار و شغل متناسب با تحصلات افراد باعث این مهاجرات و رفتن افراد بومی به شهر بزرگه ، در صورت نبود کار و بوجود فقر خطرات اصلی شروع میشند بعنوان مسلمان و شعیه حضرت امیرالمومنین علی (ع) بهتره به این صفحه نگاهی بندازید http://www.hadithcity.com/Hadith.aspx?id=1169 و قضاوت کنید ما خطر محسوب میشیم ؟
جنابعالی اطلاع داری که این افراد خطر ساز در لیالی قدر مزاحم نوامیس مردم شده بودند.
و در حال حاضر تعدادی از جوانان میمه باهم متحد شده اند که اگر شورای تامین و مسئولین نسبت به اخراج افاغنه اقدامی نکنند خودشان اقدام به اخراج این افراد خطر ساز می نمایند همانند مردم روستای ازان و شهر گلپایگان .
قابل توجه کیان میمه ای
نوامیس مردم مهم تر از قطب صنعتی و کارخانه شما می باشد. با سپاس
با سلام
در اطلاعیه ای که در نماز عید فطر خوانده شد مبنی بر اینکه افرادی که قصد اجاره منازل به افاغنه را دارند می بایست با شهرداری هماهنگ کنند بهتر نیست شهرداری و شورا شهر به بنگاههای املاک نامه بنویسند تا از بستن قرارداد و اجاره نامه با این افراد جلوگیری شود .
جناب آقای مقصودی ریاست محترم شهر طبق گفته الف ع نوامیس مردم مهمتر از جذب درآمد برای شهرداری و آموزش و پرورش می باشد . با سپاس
۱۲۳محترم با سلام
ضمن تقدیروتشکرازاحساس مسئولیت جنابعالی جهت تکمیل اطلاعات باشماره همراه من تماس بگیرید ۰۹۱۳۳۱۲۸۶۶۴
جناب آقای مقصودی عزیز
با سلام و احترام
خواهشمندیم جوابیه در خصوص تکمیل اطلاعات ۱۲۳را در همین سایت اعلام تا دیگر منتقدان نیز قانع شوند .
با تشکر
خیلی مفت میخوای تموم کنی رفیق اطلاعات مفتی ؟ اکیدا ممنوع
وقتی فردی از خواص وجود ما در این شهر را خطر محسوب می کند عوام به تبعیت دچار برداشت کلی می شوند و به قول معروف خشک و تر با هم میسوزند ، این موضوع باعث گسترش افغان ستیزی و پیرو آن نژاد پرستی می شود.
خبرگزاری فارس
گروه استانها / حوزه اصفهان۹۴/۰۴/۲۸ – ۱۱:۲۸شماره: ۱۳۹۴۰۴۲۸۰۰۰۰۳۳
نماینده مردم شاهینشهر و میمه در گفتوگوی تفصیلی با فارس:
پروژه قطار سریعالسیر اصفهان، تهران نیمه تعطیل است/ وزارت راه و شهرسازی به تعهدات خود عمل کند
نماینده مردم شاهین شهر و میمه در گفتوگویی تفصیلی با فارس به تشریح وضعیت پروژه قطار سریع السیر اصفهان، تهران پرداخت و از تعطیل بودن این پروژه خبر داد و گفت: کسی به فکر اجرایی کردن این پروژه نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پروژه قطار سریعالسیر اصفهان به تهران یکی از مهمترین پروژههای عمرانی کشور است که سابقه شروع مطالعات احداث آن تقریباً به بیش از ۱۰ سال قبل بازمیگردد، در سالهای ۸۰ تا ۸۲ مهندسان مشاور مترا کریدورهای مختلف کشور را مطالعه کردند که از میان کریدورهای مطالعاتی، کریدور تهران ـ اصفهان به دلیل حجم ترافیک در طول مسیر از اولویت نخست برخوردار شد.
آغاز به کار راهآهن سریعالسیر تهران، اصفهان نقطه آغاز ورود فناوریهای نوین ریلی به کشور است که بر اساس برآوردها این قطار مسافران سه استان مهم مرکزی کشور شامل اصفهان، قم و تهران را در طول زمانی کمتر از یک ساعت و نیم و با سرعت بیشتر از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت به یکدیگر متصل کند.
اما متأسفانه علیرغم صحبتهای برخی مسئولان در خصوص اجرای بخشی از این پروژه، بر اساس پیگیریهای خبرنگار فارس مشخص گردید که این پروژه در حال حاضر، پروژهای تعطیل بوده که در تمامی مسیرها، اقدامات عمرانی برای این پروژه به حالت تعلیق درآمده و با وجود برخی اقدامات همچون تعیین مسیر و احداث بخشی از این راه و نسب پلها و زیرگذرهای موردنیاز این پروژه، آینده احداث این پروژه پرطمطراق که تأثیر شگرفی در توسعه همهجانبه ایران اسلامی دارد، در ابهام قرار دارد.
از همین رو تصمیم گرفتیم که برای مشخص شدن وضعیت این پروژه گفتوگویی را با حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهینشهر و میمه در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.
گفتوگوی زیر حاصل مصاحبه خبرگزاری فارس با این نماینده مجلس درباره قطار سریعالسیر اصفهان، تهران است که از نظر می گذرانید؛
فارس: جناب آقای حاجی، ضمن تشکر از فرصت اختصاصیافته برای این مصاحبه، به نظر شما باوجود امکان سفر ریلی با قطارهای عادی و پروازهای مختلف در این دو مسیر و آزادراه مناسب موجود بین مسیر اصفهان به تهران و بالعکس چه ضرورتی برای احداث قطار سریعالسیر وجود دارد؟
حسینعلی حاجی دلیگانی: راهاندازی قطارهای سریعالسیر برای حملونقل مسافر و بار از جمله مهمترین مصادیق توسعهیافتگی در کشورهای پیشرفته است که ضرورت بهرهمندی از آن در کشورمان نیز بر کسی پوشیده نیست و تحولات و تأثیرات اقتصادی، حملونقلی، اجتماعی و فرهنگی ناشی از احداث قطار سریعالسیر اصفهان بر حملونقل، اقتصاد، محیطزیست و سایر حوزهها بسیار فراتر ازآنچه اندیشیده میشود هست و اجرای این پروژه علاوه بر انتقال سریع مسافر، تأثیر بسیاری در توسعه کشور دارد و بسیاری از مدیران پایتخت و همینطور اصفهان بهجای اینکه مدیران پروازی شوند، به مدیران ریلی تغییر عنوان میدهند و اجرای این پروژه علاوه بر توسعه صنعت گردشگری، خطرات متعدد طی مسافت تهران به اصفهان را کاهش میدهد.
عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی با سوخت فسیلی، کاهش جمعیت پایتخت و خروج از بحران ترافیک و آلودگی در تهران، افزایش حمل بار از طریق ریلی در مسیر یادشده و کاهش آلایندههای زیستمحیطی در کشور از جمله برکات دیگری است که اجرای این پروژه به همراه دارد.
در نهایت اجرای این پروژه علاوه بر مسائل یاد شده، باعث آغاز تحولی در صنعت ریلی کشور شده و منجر به افزایش خطوط ریلی کشور در سایر نقاط نیز خواهد شد.
فارس: آیا برای اجرای این پروژه مطالعات لازم صورت گرفته و برنامهریزیهای اولیه برای احداث مطلوب آن انجام پذیرفته است؟
حاجی دلیگانی: سابقه موضوع قطار سریعالسیر اصفهان به سالهای قبل بازمیگردد و در خصوص این پروژه مطالعات زیادی صورت گرفته است.
در مطالعات این طرح عظیم ملی دو مسیر مدنظر قرارگرفته بود که مسیر اصفهان، کاشان، تهران بهعنوان یکی از مسیرها و مسیر اصفهان، دلیجان، قم، تهران بهعنوان دیگر مسیر این پروژه مدنظر قرار گرفت که در نهایت مسیر و محور دوم بهعنوان مسیر انتخابشده برای اجرایی کردن این پروژه برگزیده شد.
در ابتدای فعالیتهای مطالعاتی این پروژه نیز افراد مختلفی به میان آمدند و برای اجرای این پروژه اعلام آمادگی کردند که پروژه را به سرانجام برسانند که در همان آغاز با تصمیماتی که در وزارتخانه اتخاذ گردید، بخشی از این مسیر تا قبل از ۳۰ کیلومتری پایانی به نتیجهگیری مطلوبی رسید و فعالیت اجرایی آن آغاز شد.
فارس: برای احداث این پروژه چه میزان اعتباری مدنظر قرار گرفته است؟
حاجی دلیگانی: جالب توجه است که بدانید احداث این پروژه جزو برنامههای دولت بوده و هست، ولی اعتبار در نظر گرفتهشده برای این پروژه در ردیف بودجه در سال ۹۴ تنها و تنها مبلغ ۱۵ میلیارد تومان است و متأسفانه حقوحقوق مردم اصفهان در مباحث مختلف در اختصاص بهکرات ضایعشده و اگر حدود ۱۰ هزار پروژه موجود در کشور داشته باشیم، سهم اختصاصیافته به اصفهان با برخی از استانهای با یکدهم جمعیت این شهر برابری میکند و مبلغ تخصیصیافته به این پروژه برای قطار سریعالسیر نیز از همین دست موارد است.
فارس: هماکنون این پروژه در چه مرحلهای قرار دارد و پیمانکار اصلی این پروژه چه شرکت و گروه داخلی و یا خارجی است؟
حاجی دلیگانی: رئیسجمهور محترم در سفری که اخیراً به قم داشتهاند از مذاکره با چینیها برای سرمایهگذاری در این پروژه سخن به میان راندند و مقرر شد که این پروژه توسط کشور چین آغاز شده و به اتمام برسد، البته آنطور که ما متوجه شدیم اجرای این پروژه قبلاً به شرکت دیگری واگذارشده که معلوم نیست الآن این روند چه مسیری را دنبال میکند.
بر اساس اطلاعاتی که به دست آوردیم در گذشته شرکت آرتین پویان، قرارداد و موافقتنامهای را برای احداث این پروژه با وزارت راه و شهرسازی منعقد کرده که ابلاغ معاون اول رئیسجمهور را نیز در پی داشته است، ولی در ادامه راه اختلافاتی مطرحشده و به دلایلی این پروژه به این شرکت بهصورت کامل واگذار نشده است، علاوه بر این رئیسجمهور در جلسهای از واگذاری این پروژه به یک سرمایهگذار چینی خبر دادند که این کار حالت اجرایی به خود نگرفته و هنوز اقدامی از سوی شرکت چینی برای مطالعات و انعقاد قرارداد و اجرا صورت نگرفته است.
اختلافات با این شرکت همچنان پابرجاست و وزارت راه نیز ایراداتی را در این میان مطرح کرده و البته شرکت پیمانکار طرف قرارداد نیز ادعاهایی دارد.
در این میان شرکت مادر تخصصی زیرساخت راههای کشور میگوید که این شرکت آوردهای در این پروژه ندارد و البته این شرکت نیز این مسئله را مطرح میکند که مقرر بوده که بعد از موافقت وزارت راه و شهرسازی، پیمانکاران مختلفی برای سرعت بخشی به این پروژه مدنظر قرارگرفته و سرمایههای لازم فراهم شود.
شرکت طرف قرارداد با وزارت راه برای احداث قطار سریعالسیر اصفهان به تهران نیز بر این نکته تأکید دارد که برای اجرای این پروژه ملی، کنسرسیومی با شرکتهای آلمانی و برخی دیگر از کشورهای اروپایی و عربی تشکیلشده و ضرورتی برای اختصاص اعتبار از سوی دولت نیست و دولت باید تنها پروژه را به پیمانکار تحویل دهد.
البته این شرکت وعده دیگری نیز داده و آن احداث دانشکدهای برای پرورش نیروی انسانی توانمند در حوزه قطارهای پرسرعت در شاهینشهر بوده که البته احداث این دانشکده نیز منوط به واگذاری کامل پروژه به شرکت مذکور شده است.
با وجود همه این مسائل وضعیت این پروژه در بلاتکلیفی قرار دارد.
فارس: به نظر شما چه ایراد یا ایراداتی در اجرای این پروژه وجود دارد؟
حاجی دلیگانی: در درجه اول آنچه به نظر میرسد مسئله مهمی که هست این است که ارادهای در مجموعه مدیریت استان برای به نتیجه رسیدن این پروژه وجود ندارد و یا حداقل اجرای این پروژه جزو اولویتها نیست.
علاوه بر اینیک اشکال اساسی دیگر در خصوص ده کیلومتر باقیمانده مسیر پایانی این پروژه وجود دارد و آن محل احداث ایستگاه پایانی این پروژه است که این مسئله را با رئیسجمهور و وزارت راه نیز مطرح کردیم که مشخص شدن کارشناسی ایستگاههای پایانی این قطار نیاز به توجه جدی است تا از بروز تبعات نامطلوب آن جلوگیری میشود.
آنطور که ما متوجه شدیم برنامه صحیحی برای ایستگاههای پایانی این قرار اندیشیده نشده و هم محل ایستگاهها و هم مسیر انتهایی این پروژه باید اصلاح شود که به علت اشکالات موجود، تبعات زیستمحیطی متعددی متوجه این پروژه برای شهر دولتآباد و شهرهای همجوار خواهد بود که عبور قطار از نزدیک بافت مسکونی نامطلوب بوده و علاوه بر این مسئله در برنامهریزیهای صورت گرفته قطار سریعالسیر باید به مترو شهر اصفهان نیز دسترسی داشته باشد.
فارس: این پروژه تا به این لحظه چه میزان رشد فیزیکی داشته است؟
حاجی دلیگانی: تا آنجایی که اطلاع دارم عملیات خاکی این پروژه از سهراهی موته تا قبل از شاهینشهر انجامشده و بخشی از پلهای این پروژه نیز احداثشده است که به نظر میرسد تأخیر در اجرای این پروژه نیز باعث خسارت به بیتالمال و هزینههای صورت گرفته میشود.
فارس: بهعنوان سؤال پایانی بفرمایید که به نظر شما برای آغاز فعالیت مجدد این پروژه باید چه اقداماتی صورت گیرد و نمایندگان مجلس در این خصوص چه کارهایی انجام دادهاند؟
حاجی دلیگانی: اخیراً من در مجلس در تذکری رسمی و کتبی به وزیر راه و شهرسازی مسائل مترتب بر این پروژه را مطرح کرده و امید داریم که مسئولان وزارتخانه به این مسائل توجه جدی داشته باشند.
در خاتمه هم باید به این مسئله اشاره کنم که پروژه قطار سریعالسیر اصفهان نیمه تعطیل است و کسی به فکر اجرایی کردن این پروژه نیست و ضروری است مدیریت استان اصفهان برای اجرای این پروژه همت ویژهای داشته باشد و اجرای این پروژه را بهعنوان اولویت خود مطرح کند تا شرکت زیرساخت نیز بهصورت جدیتری به این پروژه نگریسته و علاوه بر پرداخت مطالبات و بدهیهایی که اجرای این پروژه تا به این لحظه برای پیمانکاران مختلف به همراه داشته، شرایط را برای اجرای شدن این پروژه فراهم کند.
انتهای پیام/۲۳۰۱/ل۴۰/د۱۰۰۰
آقای حاجی خودت دنبال تعطیل کردن پروژه بودی حالا میندازی گردن دولت.
شما میخواستی قطار از کاشان بره نه از میمه که انگار نماینده سابق سمبش پر زور تر بود.
شما عضو کمیسیون برنامه و بودجه هستی خوب اعتبار میگرفتی.
یه جوری عمل کردی که همه اموری که به نوعی حمایت دولت را مى خواهد اگر پایه شما در میان باشد قفل میشود.
تو رو خدا این قطار رو رها کن بزار دولت کارش رو بکنه تنها امید مردم منطقه میمه به این قطاره
با توجه به جمعیت نمازگزاران میمه عکس ها تعداشان کم است کسی جواب دهد یا اینکه عکس بگزارد
اگر نماینده سابق یه دوره دیگه مانده بود شاید میمه هم شهرستان میشد
آیا شهرستانی رو میشناسین که حداقل یک ترمینال یا یک ایستگاه درست و حسابی(نه کنار جاده ایستادن) برا ی رفت و آمد مردم به اصفهان نداشته باشه؟ کجا دیگه الان با مینی بوس ۵۰ سال پیش مسیر ۱۰۰ کیلومتری رو طی می کنن.میمه اینجوری می خواد شهرستان بشه؟
آقا مهران تا شما مهران ومن مدیری هستیم باید بترسیم که روزی خواهدرسید که با گاری بریم اصفهان