تبدیل بخش میمه به شهرستان از جمله حقوق مردم است

2015-07-18
321 بازدید

  خبرگزاری فارس استانها حوزه اصفهان۹۴/۰۴/۲۷ – ۱۳:۱۵شماره: ۱۳۹۴۰۴۲۷۰۰۰۳۱۷ امام‌جمعه میمه: ملت همیشه در صحنه ایران استحقاق داشتن بهترین‌ها را دارد امام‌جمعه میمه گفت: نظام جمهوری اسلامی باید قدر ملت خود را بداند و از مرز شعار فراتر رود و برای این مردم همیشه در صحنه ایجاد شغل کند و با مفسدان قاطعانه برخورد کند […]

 

IMG_0543

خبرگزاری فارس
استانها حوزه اصفهان۹۴/۰۴/۲۷ – ۱۳:۱۵شماره: ۱۳۹۴۰۴۲۷۰۰۰۳۱۷

امام‌جمعه میمه:
ملت همیشه در صحنه ایران استحقاق داشتن بهترین‌ها را دارد
امام‌جمعه میمه گفت: نظام جمهوری اسلامی باید قدر ملت خود را بداند و از مرز شعار فراتر رود و برای این مردم همیشه در صحنه ایجاد شغل کند و با مفسدان قاطعانه برخورد کند و زمینه را برای رشد علمی و تعالی مردم فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام یدالله زمانی در خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک فرارسیدن عید فطر اظهار کرد: امروز مردم ما در سراسر کشور عزیزمان همراه با دنیای اسلام یکپارچه فریاد توحید برآورده و از تمام مظاهر زر، زور و تزویر اعلام خشم و برائت می‌کنند و خواسته‌ آنان مبارزه جدی دستگاه‌های امنیتی قضایی با مفسدان است.

امام‌جمعه میمه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: مراقبت در اجرایی شدن مفاد جمع‌بندی نهایی مذاکرات، حفظ عزت، شرافت و سربلندی ملت ایران از اولویت‌های مهم امروز است.

IMG_0499

وی با تأکید بر هوشیاری و مراقبت بعد از جمع‌بندی نهایی مذاکرات ادامه داد: نباید با سطحی‌نگری به این مسائل نگاه کرد و باید مراقب بود که مبادا با ذوق‌زدگی و شتاب‌زدگی شناخت عمق مطالب تحت‌الشعاع قرار گیرد، که آنچه در مذاکرات برای مردم ما مهم بوده و هست حفظ امنیت ملی و اقتدار ملت ایران و راه‌یابی به جایگاهی است که کشورهای دنیا برای ملت ما ارزش و اهمیت قائل شوند.

خطیب جمعه میمه بصیرت و آگاهی نسبت به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را لازم دانست و افزود: ممکن است افرادی برای کسب رأی وعده‌هایی بدهند اما باید توجه کرد که رأی دادن یک امانت است و کسی که بتواند به مشکلات مردم رسیدگی کند و از حقوق مردم و جمهوری اسلامی دفاع کند لایق رأی مردم است.

وی حضور بیش از ظرفیت اتباع بیگانه در شهر میمه را خطری جدی عنوان کرد و گفت: وجود اتباع بیگانه زنگ خطر تغییر ترکیب جمعیتی و بروز مشکلات انسانی و امنیتی را در شهر میمه به صدا درآورده است که در این راستا لزوم توجه جدی و اقدام دستگاه‌های مربوطه و همکاری و همدلی مردم این بخش را می‌طلبد.

IMG_0544 (1)

زمانی به خواسته‌های به‌حق مردم میمه اشاره و تصریح کرد: مرتفع شدن مشکلات بهداشتی و درمانی، استقرار کامل ادارات در میمه و ارتقا بخش میمه به شهرستان از جمله حقوق مردم میمه است که به فراموشی سپرده‌ شده که باید مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.

امام‌جمعه میمه با اشاره به استحقاق ملت ایران برای دریافت هرگونه خدمتی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی باید قدر ملت خود را بداند و از مرز شعار فراتر رود و برای این مردم همیشه در صحنه ایجاد شغل کند و با مفسدان قاطعانه برخورد کند و زمینه را برای رشد علمی و تعالی مردم فراهم آورد.