دکتر امیرزاده رئیس بیمارستان میمه شد

2015-07-17
381 بازدید

عبدالرضا شیبانی – با حضور امام جمعه ، بخشدار ، روسای شوراهای اسلامی شهرها و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاههای عمومی و کارکنان و متخصصین و پزشکان بیمارستان حضرت محمد ص ، مراسم معارفه ی رئیس این بیمارستان روز پنجشنبه ۹۴/۴/۲۵ برگزار شد . در این مراسم دکتر پارسا مدیر شبکه ی بهداشت و […]

IMG_3466

عبدالرضا شیبانی – با حضور امام جمعه ، بخشدار ، روسای شوراهای اسلامی شهرها و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاههای عمومی و کارکنان و متخصصین و پزشکان بیمارستان حضرت محمد ص ، مراسم معارفه ی رئیس این بیمارستان روز پنجشنبه ۹۴/۴/۲۵ برگزار شد .

IMG_3456

در این مراسم دکتر پارسا مدیر شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان ضمن خیرمقدم به مدعوینی که دعوت ایشان را برای حضور پذیرفته بودند از پزشکان ، متخصصین ، پرستاران ، ماماها ، کادر تشخیصی درمانی و سایر کارکنان بیمارستان در طول یکسال تلاش و همراهی برای ارتقاء بیمارستان تقدیر و تشکر نمودند . دکتر پارسا در ادامه مطالب سایت صبح میمه را در مورد وگذار شدن یا ضمیمه شدن بیمارستان دور از واقعیت دانستند و تاکید کردند که در صدد ارتقاء بیمارستان هستند . مدیر شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان در گزارشی از اقدامات انجام گرفته گفت : ما بیمارستان را زیر استاندارد تحویل گرفتیم و با تیمی که تشکیل دادیم و با نیروهای توانمند و با تجربه در ۳ یا ۴ ماهی که فرصت داشتیم و همکارانمان شبانه روزی تلاش کردند تا درجه ی بیمارستان را اعتلا بدهند نظر بازرسین و بازدید کنندگان دانشگاه علوم پزشکی و وزارتخانه را تغییر دادیم و یکی از اولویتهای دکتر امیرزاده این خواهد بود که این بیمارستان را به ارتقاء برسانند . دکتر پارسا جداسازی درمانگاه در هفته ی دولت سال گذشته ، فعالسازی درمانگاه تخصصی ، خرید تجهیزاتی برای آزمایشگاه و دندانپزشکی و اطاق عمل را از جمله اقدامات دوران مدیریت بیمارستان بر شمردند و در خصوص این جابجایی از شبکه ی بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی گفتند : اگر بخواهیم بیمارستان در بخش پزشکی و تشخیص درمانی و بخش پشتیبانی ارتقا یابد ، این جابجایی باید صورت گیرد . کار شبکه ی بهداشت و درمان ، بیشتر بهداشتی است و کار درمانی بویژه درمان تخصصی نیست . وی افزود بیمارستان میمه نیاز به حمایت دارد و گلدیس با متخصصینی که دارد می تواند نیازهای بیمارستان حضرت محمد را برطرف نماید تا زمانیکه این بیمارستان روی پای خودش بایستد . مسلما آقای دکتر امیرزاده با توجه به توانمندیها و تجاربی که دارند و نگاهی که به بخش میمه همواره داشته اند کاری خواهند کرد که این بیمارستان روی پای خودش بایستد .

IMG_3453

دکتر پارسا در پایان سخنان خود تاکید کرد که توسعه ی خدمات بیمارستان میمه یکی از برنامه هاست . الان این بیمارستان تک تخصصی جراحی است و باید از این حالت خارج شود .

IMG_3458

در ادامه ی مراسم دکتر خلیل امیرزاده به ایراد سخن پرداخت . وی با اشاره به نامه ی امام علی به مالک اشتر گفت از ۳ عارضه ی تکاهل ، تغافل و تساهل در مدیریت پرهیز خواهد کرد . امیرزاده ضمن ابراز نارضایتی خود از بیمارستان ، این واحد بیمارستانی را دارای مشکلات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری دانست و گفت : در خرداد گذشته باتفاق نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون وزیر ایده ای را برای ارتقاء بیمارستان میمه ارائه کردم که مورد قبول واقع شد . وی با توجه به تخصص در جبهه که آر پی جی زن بوده است افزود : اینجا هم ریسک می کنم و دل را به دریا می زنم . بیمارستان میمه باید از هر حیث مستقل شود کد ذیحسابی مستقل با ذیحساب مستقر در بیمارستان ، کارگزینی مستقل و از نظر برنامه ی IT باید شکل و شمایل یک بیمارستان مستقل را داشته باشد . این بیمارستان باید از نظر اقتصادی ” خود کمک ” باشد . ۷۰ درصد تختها این بیمارستان باید ویژه باشد با این قول از مدیران استان آمده ایم که این بیمارستان را راه بیندازیم . با این تغییرات و راه اندازی ها همه ی مزایای پرسنل ۱/۵ برابر می شود و مرخصی ها به دو ماه افزایش می یابد . رئیس جدید بیمارستان میمه ضمن آرزوی سلامتی برای مردم ، اظهار امیدواری کرد که حداقل ۷۰ درصد تختهای اینجا همیشه پر خواهد بود و از استان بیمار برای معالجه به این بیمارستان اعزام خواهد شد و نوعی توریسم سلامت نیز برای منطقه ی میمه خواهد شد . دکتر امیرزاده خاطرنشان ساخت که از نظر فیزیکی بخشهای عمده ی این بیمارستان باید تغییر کند . باید فضاهای ” پرت ” ساختمانی را بکوبیم و به فضاهای مورد نیاز برای ارتقا بیمارستان تبدیل کنیم . رئیس جدید بیمارستان حضرت محمد میمه تاکید کرد این حرف ها را می گویم تا برای خود تعهد ایجاد کنم و شیر بی یال و دمی به نام بیمارستان را ارتقاء بخشم . وی با توجه به محرومیت بخش میمه در کنار کلان شهرها گفت به دکتر اضغری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفته است که اگر بدنبال استقلال بیمارستان میمه و هویت بخشیدن  به این بیمارستان نیستید از صدور ابلاغ مدیریت من صرف نظر کنید . بیمارستان میمه کاری به گلدیس ندارد و دارای هویت مستقلی است . دکتر امیرزاده در پایان از مردم خواست برای موفقیت او در ارتقا و استقلال بیمارستان دعا کنند .

IMG_3484

پس از سخنان دکتر امیرزاده حضرت حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ی بخش میمه طی سخنان کوتاهی با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار امیدواری کرد که این تغییرات بتواند منشا خیر و خدمات بیشتری برای مردم محروم بخش میمه باشد . در پایان این مراسم ، کارکنان بیمارستان میمه با اهدای لوح یادبود از تلاشهای دکتر پارسا در اداره ی بیمارستان تقدیر و تشکر نمودند . همچنین کارکنان بیمارستان با اهدای کلام الله مجید از مدیران داخلی بیمارستان آقایان موسویان و حمزه ای سپاسگری کردند .

IMG_3476