خبر تکمیلی – بیمارستان میمه ، ضمیمه ی گلدیس شد !!!؟

2015-07-13
199 بازدید

جمعی از مطلعین- خبرتکمیلی  ریاست بیمارستان حضرت محمد میمه تغییر کرد! دکتر امیرزاده ریاست فعلی بیمارستان گلدیس شاهین شهر با حفظ سمت سرپرست بیمارستان حضرت میمه شد و رسماً پروژه ی واگذاری بیمارستان میمه به گلدیس کلید خورد. بدین ترتیب معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مدیریت شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شاهین […]

۱

جمعی از مطلعین- خبرتکمیلی 

ریاست بیمارستان حضرت محمد میمه تغییر کرد!
دکتر امیرزاده ریاست فعلی بیمارستان گلدیس شاهین شهر با حفظ سمت سرپرست بیمارستان حضرت میمه شد و رسماً پروژه ی واگذاری بیمارستان میمه به گلدیس کلید خورد.
بدین ترتیب معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مدیریت شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه راه حل مشکلات بیمارستان میمه را پاک کردن صورت مساله دانستند.
اخیراً و خصوصاً در زمان دکتر روستا ( به دلیل بومی میمه بودن) و دکتر پارسا ( به دلیل اختلافات واضح و علنی با دکتر امیرزاده) صحبت ها و فشارهایی بر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وارد آمده بود تا بیمارستان نامشخص چند تخت خوابی میمه، سر و سامانی در خصوص کادر نیروی انسانی خود بیابد.
بسیاری از پزشکان متخصص, عمومی و پیراپزشکان به نام بیمارستان میمه و اما به کام دیگر مراکز بهداشتی و درمانی علی الخصوص گلدیس استخدام شدند و حتی مواردی دیده شد که فرد استخدامی حتی بدون حضور یک روزه در بیمارستان میمه در جایی که برایش در نظر گرفته بوده اند مشغول به کار شده است.
با روی کار آمدن دکتر روستا و پارسا و با ذکر دلایل بالا، مشکلات و فشارها روی بیمارستان گلدیس بیشتر شد. صحبت از بازگشت به پست سازمانی یا خالی نمودن آن مساوی بود با در هم شکستن هیمنه ی غیر قانونی بیمارستان شاهین شهر. اینجا بود که روابط دوستانه ی معاونت درمان و رییس بیمارستان شاهین شهر به کار آمد تا طی یک بازی برد برد برای مدیر شبکه ( که اساساً از بخش درمان نظام سلامت اطلاعی ندارد) و رییس بیمارستان گلدیس ( که دیگر دغدغه ی نیروی انسانی بیمارستانش را ندارد) باخت بزرگی به مردم بخش میمه تحمیل شود.
از فردای روی کار آمدن دکتر امیرزاده هر روز شاهد ابلاغ هایی برای برخی پرسنل بیمارستان میمه خواهیم بود تا در بیمارستان گلدیس کار کنند و قطعاً این پرسنل غیر بومی ساکن در اصفهان شاهین شهر را به میمه ترجیح خواهند داد.
از همان زمان معارفه ی رییس جدید اندک امکانات بیمارستان میمه را هر بار به یک بهانه در بیمارستان گلدیس خواهید دید و نتیجه ی اینها جز تضعیف بیمارستان میمه نخواهد بود.
و البته برای دکتر “ط” که در عین هیات علمی نبودن معاون درمان دانشگاه شد و یک تنه یدک کشنده ی عنوان تنها معاون درمان دانشگاه تیپ ۱ که در حیطه های مختلف طرح تحول نطام سلامت هیچ عنوان برتری را نداشت، بود مساله ی بیمارستان میمه چندان مهم هم نیست!
مهم دوستی هاست!!!
در آخر از شورای شهرمان گله می کنیم که در مساله ی بیمارستان و در حالیکه هشدار ها را خواند و دانست ،حتی یک تماس هم با مسولین برقرار نکرد و منتظر ماندند تا پنج شنبه ای شود که همه ی اعضا جمع شوند!
کاش مساله ی بیمارستان هم به اندازه ی مرکز بهداشتی حسینی منی مهم تلقی میشد و یا بهتر بگوییم سیاسی میشد!
در آخر تر هم تشکر می کنیم از کلیه ی مسئولینی که دانسته و نادانسته با مساله ی درمان یک بخش لج بازی کردند و از اهمیت آن کاستند. و جالب تر آنکه در همین سایت برخی از این خائنین به مدیریت قوی تر شبکه ی بهداشت هم افتخار انتساب می یافتند….