راهپیمایی شهرهای بخش میمه در روز قدس

2015-07-06
145 بازدید

خبرگزاری فارس استانها استان اصفهان ۹۴/۰۴/۱۵ – ۱۲:۲۲شماره: ۱۳۹۴۰۴۱۴۰۰۱۶۰۰ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه: بازگشت به منطق مقاومت بهترین راه مقابله با اسرائیل است+ مسیرهای ۵ گانه راهپیمایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان مسیرهای پنج‌گانه راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: بهترین راه مقابله با رژیم صهیونیستی […]

ghods92-7

خبرگزاری فارس
استانها
استان اصفهان
۹۴/۰۴/۱۵ – ۱۲:۲۲شماره: ۱۳۹۴۰۴۱۴۰۰۱۶۰۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه:
بازگشت به منطق مقاومت بهترین راه مقابله با اسرائیل است+ مسیرهای ۵ گانه راهپیمایی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان مسیرهای پنج‌گانه راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: بهترین راه مقابله با رژیم صهیونیستی وحدت و بازگشت به منطق مقاومت است.

مسیب نجیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان جمعه ۱۹ تیرماه مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال با توجه به جنایات خونین صهیونیست‌ها در غزه و توطئه‌های استکباری در تجهیز تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه و همچنین با توجه به جنایات وحشیانه آل سعود در یمن و کودک کشی صورت گرفته، راهپیمایی روز قدس متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی افزود: این بار آتش فتنه در عراق، سوریه و لبنان از آستین گروه‌های تندرو، تکفیری و تروریستی وهابی درآمد، آتشی که دستان فتنه‌گر و پلید نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب به‌وضوح در آن قابل‌ مشاهده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: آنچه در غزه در حال رخ دادن است بیانگر این است که بهترین راه مقابله با رژیم صهیونیستی و فتنه‌های به وجود آمده، وحدت و بازگشت به منطق مقاومت است.

وی تأکید کرد: بدون شک تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) را باید به‌عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیر فرزانه در جهان اسلام و ودیعه‌ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان و ستمدیده جهان قلمداد کرد.

نجیمی در ادامه ضمن ابراز انزجار و خشم از جنایات ددمنشانه و کشتن کودکان معصوم و بی‌گناه به دست رژیم غاصب اسرائیل از همه آحاد امت اسلامی به‌ویژه مردم بصیر و آگاه شهرستان شاهین‌شهر و میمه دعوت کرد تا با حضور پرشور در صفوف راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس، با فریاد و خروش انقلابی خود بر سر نظام سلطه و تجاوز، از مردم مظلوم فلسطین حمایت به عمل‌آورند.

وی در ادامه ضمن اعلام مسیرهای حرکت راهپیمایی در شهرستان افزود: در شاهین‌شهر مرم روزه‌دار و انقلابی پس از تجمع در مقابل تالار شیخ بهایی به‌طرف خیابان فردوسی حرکت و در سه‌راه فردوسی با به آتش کشیدن پرچم و آدمک‌های آمریکا و اسرائیل به‌طرف مصلی نماز جمعه حرکت می‌کنند و در آن مکان با قرائت قطعنامه و سر دادن شعار علیه جنایات اسرائیل و آمریکا خشم و انزجار خود را نشان خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه مسیرهای حرکت راهپیمایی روز قدس در سطح شهرستان را به شرح ذیل اعلام کرد:

IMG_3146

مسیر شماره یک: شاهین‌شهر، ساعت ۱۱ صبح، بلوار امام (ره) از مقابل تالار شیخ بهایی خیابان فردوسی مصلی نماز جمعه

مسیر شماره دو: شهر گز، ساعت ۱۱ صبح، میدان توحید، خیابان فردوسی، خیابان شهید مطهری مصلی نماز جمعه

مسیر شماره سه: شهر میمه، ساعت ۱۱: ۳۰ صبح، از مسجد جامع به سمت مصلی نماز جمعه

مسیر شماره چهار: شهر وزوان، ساعت ۱۰: ۳۰ صبح، در مقابل مسجد جامع به سمت شهدای گمنام

مسیر شماره پنج: شهر لای بید، ساعت ۱۱ صبح، از مسجد جامع به سمت مزار شهید توکلی

انتهای پیام/۶۳۰۴۸/و۳۰