جاده ی دهق به میمه و مشکلات مسکن مهر شهرستان

2015-07-05
166 بازدید

خبرگزاری جمهوری اسلامی کد خبر: ۸۱۶۷۰۵۳۴ (۴۷۴۹۷۱۳) | تاریخ خبر: ۱۳/۰۴/۱۳۹۴ | ساعت: ۱۵:۲۹ تکلیف پروژه مسکن مهر شاهین شهر تا یک ماه آینده مشخص می شود اصفهان – ایرنا – مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تعیین تکلیف پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر تا یک ماه آینده خبر داد. به گزارش روز […]

۶

خبرگزاری جمهوری اسلامی
کد خبر: ۸۱۶۷۰۵۳۴ (۴۷۴۹۷۱۳) | تاریخ خبر: ۱۳/۰۴/۱۳۹۴ | ساعت: ۱۵:۲۹

تکلیف پروژه مسکن مهر شاهین شهر تا یک ماه آینده مشخص می شود
اصفهان – ایرنا – مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تعیین تکلیف پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی راه و شهرسازی اصفهان، حجت الله غلامی در جلسه شورای مسکن شهرستان شاهین شهر ومیمه افزود: بسیاری از مشکلات مربوط به حوزه راه وشهرسازی در شهرستان شاهین شهر ومیمه قابل حل و لازم است برای تعیین تکلیف تعاونی های مسکن مهر برآورد دقیق صورت گیرد.
وی یادآوری کرد: در این صورت در یک ماه آینده مجموعه آماده سازی پروژه مسکن مهر پردیس بر اساس توافقات بعمل آمده تحویل شهرداری می شود.
غلامی ضمن بررسی و ارائه راهکارهای لازم درباره مشکلات این شهرستان، خواستار تلاش همه مسوولان برای مرتفع کردن مشکلات شهرستان شاهین شهر ومیمه شد .
در ابتدای این نشست فرماندار شهرستان شاهین شهر ومیمه نیز گفت: عمده مشکلات مربوط به این شهرستان مربوط به تعیین تکلیف شهرک نمایشگاهی، میدان ورودی مورچه خورت، شانه سازی مسیرها، جاده میمه به دهق و تعاونی های مسکن مهر شهرستان است.
علیرضا بصیری افزود: شهرستان شاهین شهر بیش از شش هزار واحد مسکن مهر دارد که بخشی به صورت سه جانبه و بخشی تعاونی ساز است که به سرانجام نرسیدن تعاونی های مسکن مهر از پروژه هایی است که به دغدغه مردم ومسولان شهرستان تبدیل شده است.
شش هزار و ۲۰۰ واحد آپارتمان در قالب مسکن مهر در شاهین شهر پیش بینی شده است که حدود نیمی از آن ها توسط انبوه سازان با مشارکت بانک ها و حمایت وزارت راه و شهرسازی احداث شده است و یکهزار و ۲۷۰ واحد نیز در اختیار شرکت های تعاونی های ادارات است.
د/۶۹۹۴/ ۶۰۲۲