صدا و سیما – درباره صلح امام حسن مجتبی برنامه سازی نکنند

2015-07-03
285 بازدید

تهیه کنندگان برنامه های صدا و سیما از برنامه سازی درباره صلح امام حسن مجتبی منع شده اند. به گزارش خبرآنلاین، با توجه به نزدیک شدن به حصول توافق هسته ای در وین صدا و سیما جهت گیری هایی بر خلاف نظر مذاکره کنندگان اتخاذ کرده اند. طبق آخرین اخبار ، مدیران صدا و سیما […]

۳۰

تهیه کنندگان برنامه های صدا و سیما از برنامه سازی درباره صلح امام حسن مجتبی منع شده اند.

به گزارش خبرآنلاین، با توجه به نزدیک شدن به حصول توافق هسته ای در وین صدا و سیما جهت گیری هایی بر خلاف نظر مذاکره کنندگان اتخاذ کرده اند. طبق آخرین اخبار ، مدیران صدا و سیما به تهیه کنندگان برنامه های مذهبی رادیو و تلویزیون و نیز بخش های خبری دستور اکید داده اند که درباره صلح امام حسن مجتبی برنامه سازی نکنند. در روزهای اخیر برخی از حامیان تیم مذاکره کننده هسته ای توافق جامع هسته ای را به صلح مدبرانه امام حسن مجتبی تشبیه کرده بودند.

گفتنی است ، چندی پیش حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی در یک برنامه تلویزیونی از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع کرده بود . تهیه کننده این برنامه از سوی مدیران سازمان صدا و سیما توبیخ شد.

نکته قابل توجه دیگر اینکه ، این اتفاقات در حالی می افتد که در دوره پیشین مذاکرات هیچ رسانه ای حق بررسی مذاکرات و یا بازنشر مطالبی که رسانه های خارجی نداشت و این ابلاغیه شورای عالی امنیت ملی بود. لازم به ذکر است که معاون رسانه ای سعید جلیلی در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی پیمان جبلی بود که هم اکنون معاون خبر صدا و سیما است.