افتخاری در عرصه ورزش کشور برای مردم بخش میمه

2015-07-02
754 بازدید

افتخاری در عرصه ورزش کشور برای مردم خوب و فرهنگی شهر میمه باز هم خبرها حاکی از آن است که برگ زرینی توسط فرزندان خاک میمه رقم خورد. و این بار در عرصه ورزش کشور. دیر زمانی نیست که در میمه جوانی فوتبالیست و مستعد ورزش به عنوان نخبه به تحصیلات عالیه روی آورد و […]

۲۴-۳-۹۴

افتخاری در عرصه ورزش کشور برای مردم خوب و فرهنگی شهر میمه
باز هم خبرها حاکی از آن است که برگ زرینی توسط فرزندان خاک میمه رقم خورد. و این بار در عرصه ورزش کشور.
دیر زمانی نیست که در میمه جوانی فوتبالیست و مستعد ورزش به عنوان نخبه به تحصیلات عالیه روی آورد و پس از سالها تلاش و زحمت شبانه روزی موفق به کسب تحصیلات دکترای تربیت بدنی گرایش فیزیولوژی ورزش گردیدند و اکنون با الطاف الهی و با حکم وزیر محترم ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی کشور منصوب گردیدند و در ورزش همگانی کشور انشالله موجب رشد و تعالی ورزش همگانی خواهند بود.
جناب آقای دکتر محمد رضا اسد
انتصاب جنابعالی را به عنوان مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی کشور تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی سلامتی و بهروزی را مسئلت داریم. و امیدواریم در سایه الطاف الهی و منویات مقام معظم رهبری برای ورزش کشور و بویژه منطقه میمه منشاء خیر و برکت باشید.

مدیر و جمعی از کاربران سایت صبح میمه

متن ابلاغ:
نظر به تعهد و تخصص در امور اجرایی ورزش و بنا به پیشنهاد معاون محترم توسعه ورزش همگانی بدین وسیله به عنوان مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی منصوب می شوید .امید است با اتکال به خداوند منان و بهره مندی از اخلاص ، تلاش و همراهی سایر کارکنان در انجام امور موفق بوده و در پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان و انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
دکتر گودرزی
وزیر ورزش و جوانان