امروزنامه ها – سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ / ۳۰ June, 2015

2015-06-30
68 بازدید

سیل استعفا برای رسیدن به مجلس  این روزها خبرهای استعفای مختلفی از مسئولین را هر از گاهی می‌شنویم، ….استاندار قم برای شرکت در انتخابات مجلس دهم استعفا داد!…. مدیر کل بازرسی وزارت علوم برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داد….. یک سایت استانی کرمان از استعفای ۱۱ نفر در استان کرمان برای شرکت در انتخابات […]

سیل استعفا برای رسیدن به مجلس
 این روزها خبرهای استعفای مختلفی از مسئولین را هر از گاهی می‌شنویم، ….استاندار قم برای شرکت در انتخابات مجلس دهم استعفا داد!…. مدیر کل بازرسی وزارت علوم برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داد….. یک سایت استانی کرمان از استعفای ۱۱ نفر در استان کرمان برای شرکت در انتخابات مجلس دهم خبر داد ؛ توضیح اینکه در این لیست کسانی چون مدیر کل آموزش و پروش،مدیرکل تعاون، کار و تامین اجتماعی این استان هم به چشم می‌خورد… محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیرکشور در تاریخ بیست و چهارم خردادماه خبر از استعفای ۲۲ نفر از مدیران وزارت کشور برای شرکت در انتخابات مجلس داد ؛ ۲معاون استاندار، ۶ مدیر کل،‌۲ معاون مدیرکل،۱ سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری،‌۵ فرماندار، ۴ بخشدار و ۱ شهردار از جمله کسانی بودند که از سمت خود استعفا دادند… برخی اخبار حتی از استعفای اشخاص در رده‌های دیگر هم خبر می‌دهد… این در حالی است که بایددر آینده منتظر شنیدن اخبار بیشتری از استعفای رسمی افراد دیگری هم باشیم.
دلیل علاقه مسئولین کشور به نمایندگی مجلس چیست؟
اما شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که آیا نسیه نمایندگی مجلس، از نقد پست‌های سازمانی و دولتی بالاتر است؟ چگونه می‌شود که برخی مسئولین حاضرند برای رسیدن به جایگاه مجلس، شش ماه قبل از انتخابات از مقام سازمانی و مسئولیتی که در استان و یا حتی کشور دارند بگذرند، تا شاید در انتخابات مجلس به عنوان نماینده به پارلمان راه بیابند؟ بر چه اساسی این افراد چنین ریسکی را می‌پذیرند؟ و چگونه کسی استانداری و معاونت را رها می‌کند و شرکت در رقابت‌های انتخابات مجلس را ترجیح می‌دهد؟
جهانبخش خانجانی فعال سیاسی اصلاح طلب در این باره ب

۷e7757b1