پنجمین همایش حماسه سازان برگزار شد

2015-06-29
135 بازدید

حماسه سازان ،تالار شیخ بهایی شاهین شهر ساعت ۱۸ روز شنبه ۹۴/۴/۰۶میزبان برگزاری پنجمین همایش بزرگ حماسه سازان بود. اعضای گروه های مشورتی محلی شهرها و روستا های شاهین شهر ومیمه و برخوار ، اعضای شورای اسلامی و جمعی از شهرداران ، دهیاران و رؤسای ادارات گرد هم آمدند تا از سخنان نائب رئیس اول […]

۱۰۰

حماسه سازان ،تالار شیخ بهایی شاهین شهر ساعت ۱۸ روز شنبه ۹۴/۴/۰۶میزبان برگزاری پنجمین همایش بزرگ حماسه سازان بود.

اعضای گروه های مشورتی محلی شهرها و روستا های شاهین شهر ومیمه و برخوار ، اعضای شورای اسلامی و جمعی از شهرداران ، دهیاران و رؤسای ادارات گرد هم آمدند تا از سخنان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ونائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بهره ببرند.

امام جمعه شاهین شهر ضمن عرض خیر مقدم به حضار و مهمانان ویژه جلسه از آقای حاجی بخاطر برگزاری این جلسه تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکیان با گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) وشهدای هفتم تیر اظهار امیدواری کرد با دعوت از مسئولین کشوری و حضور آنها ، منطقه از وجودشان بهره مند شود.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار خرسندی از قبول دعوت حضار و خیر مقدم به حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد وجناب آقای کولیوند ، ۶ تیر ماه سالروز جانباز شدن مقام معظم رهبری و هفتم تیر ماه سالگشت شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب را گرامی داشت.

حسینعلی حاجی در ابتدای سخنان خود ، از همکاران حاضر در جلسه اش خواست قسمت قانونگذاری گزارش را نقد کنند و از مردم حوزه انتخابیه تقاضا کرد ، ایرادات بخش منطقه ای عملکرد وی را گوشزدکنند.

وی گواهی سه ماهه هیأت رئیسه مجلس مبنی بر قرار داشتن در بین ۱۰ نفر اول مجلس از حیث فعالیت ، حضور فعال و عدم غیبت و شرکت در رأی گیری ها را شاهد بر انجام وظیفه اصلی اش بعنوان نماینده مجلس عنوان کرد.

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس نهم ،فعالیت تقنینی را نیازمند آمادگی کامل ، مطالعه و کار کارشناسی دانست و اخذ امضای ۲۸۱ نماینده پای طرح حمایت از ۶ میلیون نفر از کار افتاده نیازمند را نشانه پشتوانه قوی مطالعاتی طرح یاد شده توصیف کرد.

حاجی در بخش دوم سخنان خود ، کمک به دستگاههای اجرایی برای حل مشکلات عمومی وانجام پروژه های عمرانی را وظیفه نانوشته و عرفی نماینده خواند و افزود : در این مدت ۳ سال ،بیش از۵۰ میلیارد تومان از مسئولین ملی دستور اعتبار گرفته ایم که با توجه به مشکلات اقتصادی دولت وعدم تحقق درآمدها، تاکنون بیش از ۵۰% آنها وصول و جهت هزینه در اختیار دستگاههای مربوطه در استان و شهرستان قرار گرفته است و البته این عدد جدای حدود ۲۰ میلیارد تومانی است که با رایزنی از طریق استان به دوشهرستان اختصاص یافته است.

نماینده قوه مقننه در کار گروه اشتغال استان به اخذ چندین مصوبه از هیأت وزیران جهت ایجاد اشتغال پایدار در منطقه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ایجاد ناحیه صنعتی گلستان میمه که کار اجرایی آن در شرف انجام است بحث اشتغال در بخش میمه راحل می کند و منطقه ویژه هوایی در شاهین شهر وکیمیا شهر در برخوار بیش از ۸۰۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد خواهد کرد.

حسینعلی حاجی در ادامه به پیگیری های صورت گرفته دیگر در جهت عمران و پیشرفت دو شهرستان اشاره و در خصوص پاره ای از آنان توضیحاتی ارائه کرد.