بخشدار میمه در گفتگو با فارس و مشکلات مرتبط با بنیاد مسکن

2015-06-29
52 بازدید

خبرگزاری فارس حوزه اصفهان۹۴/۰۴/۰۷ – ۱۵:۰۶شماره: ۱۳۹۴۰۴۰۷۰۰۱۰۵۴ بخشدار میمه مطرح کرد کاهش مشکلات مرتبط با بنیاد مسکن در میمه بخشدار میمه گفت: در راستای کمک به شهروندان و رفاه عمومی جوانان بخش میمه و با پیگیری مصوبات جلسه با مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان، مشکلات مرتبط با بنیاد مسکن در شهرها و روستاهای بخش میمه […]

۷۰

خبرگزاری فارس
حوزه اصفهان۹۴/۰۴/۰۷ – ۱۵:۰۶شماره: ۱۳۹۴۰۴۰۷۰۰۱۰۵۴

بخشدار میمه مطرح کرد
کاهش مشکلات مرتبط با بنیاد مسکن در میمه
بخشدار میمه گفت: در راستای کمک به شهروندان و رفاه عمومی جوانان بخش میمه و با پیگیری مصوبات جلسه با مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان، مشکلات مرتبط با بنیاد مسکن در شهرها و روستاهای بخش میمه کاهش می‌یابد.

شهرام آذرپی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پیگیری و نظارت بر روی درخواست‌های شهروندان و توافقات انجام شده در جلسات با مسئولان تا حصول نتیجه وظیفه ذاتی بخشداری‌ها است.

وی افزود: بخشداری میمه نیز با جدیت تمام بر آن است تا بند بند موارد توافق شده در جلسات متعدد با مسئولان را تا نتیجه مصوب پیگیری کند و به اطلاع شهروندان محترم شهرها و روستاهای بخش میمه برساند.

بخشدار میمه اقدامات انجام شده از سوی بنیاد مسکن در شهرها و روستاهای بخش میمه را تحسین‌برانگیز برشمرد و بیان کرد: با هماهنگی انجام شده از سوی نماینده مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه و با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان و معاونان وی و به منظور بررسی و ارائه راهکار در خصوص مسائل و مشکلات شهرها و روستاهای بخش میمه مرتبط با بنیاد مسکن، بخش عمده مشکلاتی که در سال‌های گذشته نیز لاینحل مانده بود با ارائه راهکار و تعیین مهلت اجرا مورد توافق قرار گرفت تا رفع شود.

وی ادامه داد: در راستای جلوگیری از مهاجرت جوانان شهرها و روستاهای بخش میمه نیز با هماهنگی بنیاد مسکن استان و شهرستان مقرر شد واگذاری زمین به جوانان در شهر وزوان و روستاهای موته، ونداده و ازان انجام پذیرد.

آذرپی تصریح کرد: رفع اختلافات موردی بنیاد مسکن با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در موضوعات مختلف و رفع مشکل صدور سند در شهرها و روستاهای تابعه بخش میمه نیز از جمله موارد دیگری بود که بررسی و ارائه راهکار شد.

وی تغییر کاربری لازم برخی از زمین‌های تملک شده در راستی رفاه و پاسخگویی به نیازهای رفاهی شهروندان به خصوص جوانان بخش میمه را ضروری دانست و اضافه کرد: اقداماتی که از سوی گروه مشاور بنیاد مسکن در زمینه تعیین کاربری انجام شده بر اساس شرایط هر شهر یا روستا مشخص و معین است و لازم است تا بنیاد مسکن نیز در صورتی که این امکان فراهم می‌شود تا تغییر کاربری‌ها انجام شود، در راستای رفاه حال شهروندان به خصوص جوانان بخش میمه و در راستای جلوگیری از مهاجرت با تغییر کاربری‌های جدید موافقت کند.