ناحیه ی صنعتی گلستان و پیشنهاد صبح میمه

2015-06-03
301 بازدید

عکس و اصل خبر از سایت حماسه سازان گرفته شده است . حماسه سازان – نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با دعوت از مهندس جعفری آخرین وضعیت ایجاد ناحیه صنعتی گلستان در بخش میمه را پیگیری کرد. در این جلسه که ساعت ۷/۳۰صبح روز پنج شنبه […]

گلستان (۱)

عکس و اصل خبر از سایت حماسه سازان گرفته شده است .

حماسه سازان – نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با دعوت از مهندس جعفری آخرین وضعیت ایجاد ناحیه صنعتی گلستان در بخش میمه را پیگیری کرد.

در این جلسه که ساعت ۷/۳۰صبح روز پنج شنبه ۹۴/۳/۷در محل دفتر آقای حاجی برگزار شد گزارشی از روند اقدامات انجام شده به ایشان ارائه گردید.

مشکل پیش آمده بین اداره برق شهرستان شاهین شهر و میمه و شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان در خصوص برق رسانی به شهرک صنعتی بزرگ شمال نیز توسط نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار حل وفصل شد.

از دیگر موضوعات مطرح شده ، اصلاح مسیر انتقال برق در میدان در حال احداث مورچه خورت بود که از طریق مذاکره با آقای علاقه مندان مدیر عامل محترم شرکت توزیع برق استان اصفهان به جمع بندی رسید.

صبح میمه : با توجه به مخالفت صاحبان پروانه های چرای دام روستای ونداده و واقع شدن چند بوم کن در مکان یابی منطقه ی صنعتی گلستان که دامداران شریف این روستا را محق می سازد و با تشکر از نماینده ی محترم مردم که نسبت به تصویب و تاسیس این منطقه ی صنعتی اقدام نموده اند پیشنهاد میگردد در مکان یابی منطقه ی صنعتی تجدید نظر گردد . برای نمونه زمینهای شرق شهرک صنعتی نگین به این امر اختصاص یابد . بر این مکان یابی مزایایی مترتب است : ۱ – ورودی جنوبی بخش میمه از تراکم صنایعی که عاری از آلایندگی نیستند مصون بماند . ۲ – دو قطب صنعتی منطقه در یک نقطه متمرکز گردند تا زیرساختهای لازم نیز ارزان تر تامین گردد . ۳ – نظر دامداران محترم روستای ونداده که از این طریق امرار معاش می کنند ، تامین شود و در نتیجه مردم بخش میمه از یک فرصت مهم اشتغال محروم نمانند .